Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 29.03.2024, 1:14
Dnes je piatok 29. marca 2024, meniny má Miroslav a zajtra Vieroslava




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 11 ] 
 problem zo spalovanim mitsubishi pajero 2,8 
Autor Správa
Čumil

Registrovaný: Štv, 11.10.2018, 19:35
Príspevky: 3
Odpoveď s citáciou
Prosim vas mam zavazny problem z motorom u mitsubishi pajera 2,8 rv.2000.
pri jazde z autom pri volnom plyne pri cc 1500 otacok motor bezi ,pri jemnom zrychleni zacne trhat a pocut vybuchy napr ako ked klepe ventil o piest.zrazu sa objavy sedy dim a motor sa po nahlom slapnuti na plyn zobere a ide.hnusny stiplavy bielo sedy dim to sprevadza.dal som trisky na repas su ok,a cerpadlo bolo na stolici asi pred 3 mesiacmi.doteraz to slapalo a zacalo to robit tie expanzie.neviem co dalej...poradte ked mate niekto skusenost co dalej uz neviem egr entil je ok.


Štv, 11.10.2018, 19:50
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3267
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Rozvody vyzeraju ako?

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Štv, 11.10.2018, 20:27
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7899
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Tak ako Milan pise, skontrolovat rozvody ci neni peskocene, ci remen je dostatocne naspanovany,, ak rozvody budu OK tak asi cerpadlo, bude posmrti.. :smt010, alebo moze niektory vyfukpovy ventyl ostavat vysiet,,

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Štv, 11.10.2018, 21:40
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Efi aky remen ? Na pajerackej 2,8 je kombinacia retaz +ozubene kolecka ked pamatam


Štv, 11.10.2018, 21:58
Profil
Čumil

Registrovaný: Štv, 11.10.2018, 19:35
Príspevky: 3
Odpoveď s citáciou
Ano je tam retaz a ozub kolesa. To je ok za studena ide motor ok. Ked sa zohreje na 90 zak tomu zacne hrabat


Pia, 12.10.2018, 9:02
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.03.2012, 15:55
Príspevky: 384
Bydlisko: Prievidza
Odpoveď s citáciou
to ze je cerpadlo po repase alebo bolo na stolici, nemusi znamenat ze je stale po 3mesiacoch dobre. palivovy filter si menil?

_________________
Jeep Cherokee 2,5 TD (motor Croma)
Nissan Patrol Y60 2,8


Pia, 12.10.2018, 13:00
Profil WWW
Čumil

Registrovaný: Štv, 11.10.2018, 19:35
Príspevky: 3
Odpoveď s citáciou
Samozrejme palivovy som vymenil ako prvy vypucoval vsetko aj sitko v nadrzi noc nepomaha. Cerpadlo bolo na stolici bolo v nom menene gufero pretesnene a vyskusane drzalo tlaky z vecera do rana rovnaka hodnota... Ale asi dam von to cerpadlo pohukane taka robota s tym zla...


Pia, 12.10.2018, 13:23
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7899
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
JOE66 píše:
Efi aky remen ? Na pajerackej 2,8 je kombinacia retaz +ozubene kolecka ked pamatam


Ok sory, prehliadol som to.. :smt151 :smt156

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Pia, 12.10.2018, 18:25
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3267
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
matej73 píše:
Ano je tam retaz a ozub kolesa. To je ok za studena ide motor ok. Ked sa zohreje na 90 zak tomu zacne hrabat

V zivote som to nevidel tak len strelim.Ako je sponovany?Na jednom mercedese bola retaz sponovana klzakom a do ktoreho tlacil olej.Nuz a ak padol tlak,retaz hrkotala.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Pia, 12.10.2018, 19:19
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 10:33
Príspevky: 747
Bydlisko: Trenčianske Teplice, Košice
Odpoveď s citáciou
Mal som ten isty problem a po kontrole všetkého bolo zistené (v Mišibuši servise povedali, že je v múke čerpadlo - to jazdí asi doteraz), že cca pri 1500 otáčkach vrtuľka turba sa mi vysúvala a opierala o blok turba - to boli tie klepavé zvuky a po pridaní cca pri 1800 až 2000 otáčkach sa roztočila, auto zahulilo rozbehlo sa a potom išlo normálne.
Oprava - repas turba.

_________________
Nikdy sa nehádaj s blbcom. Niekdo by si nemusel všimnúť, že je medzi vami rozdiel.

LAND ROVER Discovery II.


Uto, 06.11.2018, 11:27
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 16.06.2010, 22:26
Príspevky: 301
Bydlisko: OMSENIE
Odpoveď s citáciou
ako vies ze je egr ventyl ok. skus ho len pekne zaslepit a potom uvidis. egr je svina :smt134

_________________
ARO 243TD motor PAJERO 2,5TD v predu naprava 461+ ausina,v zadu 100% uzavierka, navijak 5,4t.prekopany podvozok, kompresor,gurtne ,hi-lift. atd....


Str, 07.11.2018, 0:12
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 11 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron