4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Odpojovač skrutného stabilizátora
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=2&t=2639
Stránka 1 z 1

Autor:  Kapo [ Pon, 01.10.2007, 23:58 ]
Predmet príspevku:  Odpojovač skrutného stabilizátora

Riešily ste niekto dodatočnú montáž , odpájania skrut. stab .?

Samozrejme ,aby sa dal vypnúť ,bez vystúpenia z auta . Nejaké info o cene , montáži a tak . No ,ak by cena bola vyššia ,ako uzávierka , tak potom asi nič :-D .

Autor:  Martin 4 [ Uto, 02.10.2007, 9:05 ]
Predmet príspevku: 

Origo od Nissanu to stojí absolutne nereálne peniaze.... na to zabudni.

Teoreticky som to kedysi riešil a snáď to mám aj kdesi nakreslené.
Jeden malý zvarenec, spružinka, čap z trocha lepšej ocele a bowden by to vyriešili.

Ale potom som skúsil či by mi stabilizátory chýbali.... a ukázalo sa že nechýbali... takže som ich odpojil demontážou a je po ftákách.

Autor:  RADOFFROAD [ Uto, 02.10.2007, 9:16 ]
Predmet príspevku: 

stabik riesit odpojitelny na aute tvojej kategorie je nezmysel, ver mi


...podla mojho odborneho oka to mas mäkke ,mozme preberat osobne az sa na tom raz zveziem

treba dolozit nejake listy (naladit podvozok) a uvidis ze to bude OK

...ale odpoved na tvoju otazku je : ANO da sa to riesit za celkom realne peniaze , ale ako uz som povedal vyzsie , investoval by som ich inym smerom

Autor:  Kapo [ Uto, 02.10.2007, 10:21 ]
Predmet príspevku: 

Tož , Martine , na nový origo nissan som ani nepomýšlal :lol: , a aj tak by sa musel hodne upravovať lebo 260 a Y61 sú už úplne inde .

To samodomo , tak nejako som to myslel .

Ked to nebolo zdvihnuté , tak som stabík vyhodil a nič sa nezmenilo , auto jazdilo bez zmeny . ale po zdvihnutí sa auto stalo tažko ovládatelné, hlavne v zákrutách .Som to donemoty premeriaval kontroloval , že kde sa to posralo . Nahodil som naspäť predný stabík a už sa dá na tom aspoň jazdiť. Aj ked zadok ešte lieta .

Ano , Rado , tomu dokladaniu lisťákov som sa chcel vyhnúť , ale sa asi nevyhnem / som ho chcel mäkšie, lebo aj teraz mi na hrboch vypadávajú blombi / , a tá vaša 3.3 td dlhá , mala v zadu len tri listáky , stačily ?

Autor:  RADOFFROAD [ Uto, 02.10.2007, 11:25 ]
Predmet príspevku: 

pozor, to su uz listy z K 260 tie su este silnejsie ako z K160 aj ked su len tri

potom , ak chces auto mäksie (tak sme robili toho bieleho kratkeho) treba kvalitne tlmice)

...ale zas ten cierny sme ladili tvrdsie , ale su tam IM FOAM CELL a jazda v tom je jedna basen

tlmice spravia ovela viac ako si dokaze väcsina predstavit

...musis sa rozhodnut , do terenu je lepsi tvrdsi

Autor:  Kapo [ Uto, 02.10.2007, 12:13 ]
Predmet príspevku: 

Ja mám K260 , ale mám tam asi 6 listov . Inak bez tlmičov to je mäkučké jedna báseň , ale s tlmičmi je to , ako privarené .

A meniť tlmiče za 30 papierkov, len aby som vyskúšal či sa to zlepší , sa mi teraz nechce . Možno niekde na akcii ma niekto prevezie :-D

Autor:  RADOFFROAD [ Uto, 02.10.2007, 12:23 ]
Predmet príspevku: 

zakladna pointa listaka je v tom , ze ma vyzsiu zatazitelnost a zivotnost a nizsie naroky na udrzbu

...skratka je to pracant a nie auto do divadla, to je fakt a s tym sa musis zmierit

...cize pohodlie ako v GR s origo podvozkom v nom necakaj , vzdy by to bolo na ukor OFF vlastnosti...

ono, je velky rozdiel v TVRDY a tvrdy , ide o to , ze so slabsimi tlmicmi je auto tzv. kostitras a ak prejdes po jame , mas pocit, ze ti niekto tresol po kapote kladivom

ak s tymi istymi perami mas kvalitne tlmice, sice auto nezmekne , ale charakteristika je uplne ina , uz to nie je neprijemne , nazval by som to potom tuhym prejazdom po jame , auto neposkoci a odozva podvozku je neutralna , su to obrovske rozdiely

ako priklad by som uviedol, ze ak riesime kvalitne tlmice a zakaznik sa prevezie potom , väcsina z nich povie : "je to ine auto"

tym ta nenahovaram na IM tlmice (ktore sice nestoja 30 tis) ale poukazujem na vplyv jednotlivych komponentov

Autor:  Kapo [ Uto, 02.10.2007, 12:41 ]
Predmet príspevku: 

Lepšie tlmiče tam určite pôjdu , a asi IM . Len som sa poučil , že úpravy je lepšie robiť postupne , aby sa dalo posúdiť , ktorá bola dobrá a ktorá zlá volba .
A cenová ponuka tlmičov , plus tlmič riadenia /ten je full deat / . Môže byt aj použité , aj iné nielen trol ?

Autor:  RADOFFROAD [ Uto, 02.10.2007, 12:59 ]
Predmet príspevku: 

vzhladom k tomu, ze ked uz , siel by som do FOAM CELL ,


tlmic cca 5500,- s DPH

tlmic riadenia cca 4500,- s DPH

Autor:  ferjon [ Uto, 02.10.2007, 19:57 ]
Predmet príspevku: 

konečne tema podla mojich predstav!!! :smt023
Kapo a takto zdvojene sa ti asi neoplati skušať ?

Autor:  Kapo [ Uto, 02.10.2007, 20:49 ]
Predmet príspevku: 

Ja práve nechcem celý život skúšať , preto si nechám občas aj poradiť , a zdvojené tlmiče nebudú ani lacnejšie riešenie, ani neviem čo . Tam vydím výhodu pri rýchlostných disciplínach ,pri krížiacich sú tam skôr na oštaru .

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/