4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
hupacky? http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=2&t=5345 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Filipe [ Pia, 08.08.2008, 16:02 ] |
Predmet príspevku: | hupacky? |
preco niektore offy odpruzene listakmy maju na prednej naprave hupacky v predu a ine v zadu,ktora moznost je lepsia ohladom jazdnych vlastnosti,lebo sa chystam menit pera a spekulujem ci to na samkovi prerobyt alebo nie,poradte kto s tym ma nejake skusenosti, aby som zas nerobyl nieco zbytocne ![]() |
Autor: | martinez [ Pia, 08.08.2008, 17:06 ] |
Predmet príspevku: | |
ako je kardanu lepsie, asi skor dopredu dat |
Autor: | ferjon [ Pia, 08.08.2008, 20:31 ] |
Predmet príspevku: | |
vies co ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Filipe [ Pia, 08.08.2008, 23:17 ] |
Predmet príspevku: | |
noo pani zatial ste mi moc nepomohly s dilemov ci sa mam do toho pustit alebo nie ![]() |
Autor: | HONZA.S [ Sob, 09.08.2008, 7:52 ] |
Predmet príspevku: | |
Nevidím důvod to předělávat, jediné co jse s tím někdy dělalo, že se dávali delší, kdyř se auto zvedalo. Nesmí se to ale přehnat. Když už by jsi chtěl něco dělat z houpačkama tak toto je zajímavý: http://www.feroza4x4.wz.cz/ferozydily.htm ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Filipe [ Sob, 09.08.2008, 15:13 ] |
Predmet príspevku: | |
pekne HONZA.S aj nad tym som uvazoval,a aka je dlzka tych hupaciek ked su rozlozene? ![]() |
Autor: | Kapo [ Ned, 10.08.2008, 22:48 ] |
Predmet príspevku: | |
Lepšie je, ak máš na prednej náprave hupačku v predu, čo na samíku máš. Pri tvrdšom náraze vie takto listové pero trošku stlmiť náraz, a neláme sa tak v prednom oku. Napríklad ARO m 461 malo hupačku v zadu, a oká sa lámali dosť často. Ak dáš do predu o dosť dlhšie hupačky, tak sa ti zmení záklon zvyslákov, čo potom robí problém udržať afto na ceste. Ps: ak sú rozložené tie skladacie hupačky, ta sú raz tak dlhé, asi. |
Autor: | Filipe [ Pon, 11.08.2008, 16:02 ] |
Predmet príspevku: | |
tak konecne som o nieco mudrejsi, dik kapo za radu ![]() |
Autor: | rustycj [ Uto, 12.08.2008, 8:32 ] |
Predmet príspevku: | |
ja som zasa pocul ze mat ju vzadu je lepsie, na jeepoch sa bezne robi takato konverzia a na nete su o nej tony materialu |
Autor: | Kapo [ Uto, 12.08.2008, 8:55 ] |
Predmet príspevku: | |
No, ale nejaké rozumné opodstatnenie by to chcelo, že. ![]() |
Autor: | Dusma1 [ Uto, 12.08.2008, 9:13 ] |
Predmet príspevku: | |
Filipe píše: tak konecne som o nieco mudrejsi, dik kapo za radu ![]() Nazdar, ja som dal listy nad napravu k tomu som si dal nove listy a strasne sa to zacalo naklanat, tak som to teraz dal do povodneho stavu a teraz radsej predlzim hupacky o cca. 2 cm, ale to sa este musim poradit |
Autor: | Kapo [ Uto, 12.08.2008, 9:26 ] |
Predmet príspevku: | |
Keď predĺžiš hupačky o 2cm, tak auto zdvihneš asi o jeden cm. Čo nie je nič moc, oproti tomu, že si rozmrdáš záklon prednej nápravy. A samozrejme má auto tendenciu viac plávať do strán. /aj keď u dvoch cm je to zanedbatelné./ Nakovať perá nie je až taký problém. A máš funkčné auto. ![]() Prípadne to dať niekomu urobiť. /skús prípadne cez PMku opýtať sa Dindaja/ |
Autor: | rustycj [ Uto, 12.08.2008, 11:15 ] |
Predmet príspevku: | |
napr. http://jeep.off-road.com/jeep/article/a ... ?id=260281 |
Autor: | Kapo [ Uto, 12.08.2008, 12:00 ] |
Predmet príspevku: | |
rustycj píše: Ano, keby to vedel niekto ešte preložiť. ![]() Ale na obrázkoch je pekne vidieť, že keď je hupačka v predu a pevné uchytenie vzadu, tak listové pero dokáže pri náraze pohltiť ten najvädší náraz a aj náprava pri chode dolu robí polkruh z kardanom, ktorý sa takto menej vysúva a láme. V predu hupačku majú napr. Jeep, gaz,starý UAZ, nissan 160-260, samuraj, toyoty. V zadu ARO m461, Starý Austin a tuším aj starý LR a Santana, novší UAZ. /Vravím samozrejme stále o prednej náprave./ |
Autor: | Filipe [ Str, 13.08.2008, 8:18 ] |
Predmet príspevku: | |
hmm a preco calmini maju sadu na samca a tam su hupacky v zadu ![]() http://www.puresuzuki.com/SS1575.jpg |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |