4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
uvolnenie - brzdove odvzdusnovacie sroby http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=2&t=5369 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | petertn [ Uto, 12.08.2008, 21:59 ] |
Predmet príspevku: | uvolnenie - brzdove odvzdusnovacie sroby |
chlapi ako na to aby som to neurval a aky je to vlastne kluc? 9 je malo 10 je vela ![]() |
Autor: | Kapo [ Uto, 12.08.2008, 22:03 ] |
Predmet príspevku: | |
Asi strhnutá 10? /los šubleros/ A modliť sa. ![]() Ešte všeobecne pomáha poklepať po šróbe a vopred prestreknúť nejakým sajrajtom-WD? Na tie dve hvezdy, čo máš, by si mohol vedieť. ![]() |
Autor: | petertn [ Uto, 12.08.2008, 22:05 ] |
Predmet príspevku: | |
takze tentokrat prestreknuy srob? sakra som myslel ze staci mladu ![]() ok skusim to ale az po dovolenke. potom ma cakaju rozvody vymena a vymena oleja. mlada sa meni po kolkych prestrekoch? |
Autor: | Karlito [ Uto, 12.08.2008, 22:25 ] |
Predmet príspevku: | |
Peter, hneď zožeň nové odvzdušňováky a poklepkanie musí byť silnejšie - proste dosť jeba (pred tým prestrekuj, premazávaj...) Potom dáš nové ale tesne pred montážou závity štečekom na vodové farby zo základnej školy zľahka potrieš medenou vazelínkou - ta zabráni zatuhnutiu spoja. Totiž, voda sama o sebe v závite nič neurobí, ale v spojení s chemiíkáliami (napríklad soľ v zime) a nemožnosť rýchlo odvetrať a uschnúť + teplo od bŕzd spôsobí oxidáciu inak pomerne stabilného filmu - ktorým sú šroby povlakované. pri ďalšej výmene brzdovej kvapaliny (cca za 3 roky) nebudeš mať problém ![]() -ka- |
Autor: | Kapo [ Uto, 12.08.2008, 22:34 ] |
Predmet príspevku: | |
petertn píše: ...mlada sa meni po kolkych prestrekoch? Mladá sa nemení, až stará. /len v prípade, že nedá/ |
Autor: | petertn [ Uto, 12.08.2008, 22:56 ] |
Predmet príspevku: | |
dik vsetkym 2 Kapo: aj nove moze byt pouzivanim -intenzivnym- osuchane ![]() |
Autor: | Kapo [ Uto, 12.08.2008, 23:01 ] |
Predmet príspevku: | |
Nemboj, nezodereš ani z celou armádou. Lepčie ,ako Patrol. ![]() |
Autor: | palo-cherokee [ Str, 13.08.2008, 9:57 ] |
Predmet príspevku: | Re: uvolnenie - brzdove odvzdusnovacie sroby |
petertn píše: chlapi ako na to aby som to neurval a aky je to vlastne kluc? 9 je malo 10 je vela ![]() ak 9 je malo a 10 je vela tak je to 3/8 palca takze si pekne vo Fabory kup predmetny ockoplochy klucik alebo orieskog do goly a neskusaj to povolit nicim inym!!!! ostatne ako pisu ini. A ak nepomoze jeba, pomoze nahriat |
Autor: | petertn [ Str, 13.08.2008, 23:03 ] |
Predmet príspevku: | |
dik palko, skusim, ale az po dovolenke uz sa mi dnes podarilo odfaklit sponovaci srob na altiku a tak zajtra pojde von, vyzera ze to urobim sam ![]() |
Autor: | rustycj [ Štv, 14.08.2008, 8:07 ] |
Predmet príspevku: | |
ked je moc zodrany tipujem len nahriat plynom alebo navarit CO 10 matku a dat tam novy. A ked uz potrebujes standartne (SAE) kluce vyhodnejsia je kupit sadu v zahranici (UK, USA). Viem si predstavit co ti nejaky slovensky podnikavec zauctuje za 3/8" golu (SAE, nie metric, keby niekto nepochopil). |
Autor: | Martin 4 [ Štv, 14.08.2008, 9:15 ] |
Predmet príspevku: | |
rustycj píše: ....Viem si predstavit co ti nejaky slovensky podnikavec zauctuje za 3/8" golu. ... by si čumel ... mne onehdá predal jeden počerný podnikavec senzačne lacno peknú golu, z ktorej som sa tešil až kým som neskúsil nasadiť orech na šesťhran. Nasledoval podozrievavý pohľad na označenie a po pochopení problému už len sprosté nadávky. Ale nakoniec som jej našiel dôstojný domov u leteckých mechanikov ktorý sa hrabú v Cesnách. Vzpurné odvzdušňováky chytám do takých tých samosvorných bliciek. Len s tým optrne, lebo utrhnutie je velmi reálne. Potom už leda vrták a vyťahovák. |
Autor: | petertn [ Štv, 14.08.2008, 10:22 ] |
Predmet príspevku: | |
tie vytahovaky sa daju kde kupit, a ako sa s tym robi? Matko daj please nejaky ten fast instructions ![]() |
Autor: | Andrej [ Štv, 14.08.2008, 10:27 ] |
Predmet príspevku: | |
vyťahováky moc ee najme ked je pochybnosť o kvalite, ale aj tak sa to nemusí podariť. Mne onehda jeden sustružník zalomil v odvzdušňováku vyťahovák kalený, proste odvzdušňovák riadne zabetonovaný v brzdiči, teraz sa suší u Pala na hokusy pokusy. Lepšie je ked sa ujebabre odvzdušnovák prípadne nejaká skrutka, ju pekne pomaličky v strede navrtať primeraným vrtákom a potom do diery naraziť torxový orech, teda vrtať tak aby sa bolo do čoho zakusnúť. potom už len nahrievať, oblievať a malo by to povoliť. Týmto za tip dakujem Harley-ovi z cz fora. |
Autor: | Martin 4 [ Štv, 14.08.2008, 11:19 ] |
Predmet príspevku: | |
... asi ako píše andrej... Vyťahovák je taký akože plytký, kuželovitý vrták s ľavým stúpaním. Do zalomenj skrutky navrtáš dieru, do tej zatočíš vyťahovák a skrutku vyšroubuješ. Odvzdušňovák už dieru má, takže sa to na pohľad zdá ľahké. Lenže ona tá skrutka (aj odvzdušňovák) dobre vie, prečo sa zalomil. A ak sa nedal vytočiť tak ako bol a radšej sa zlomil, tak je dosť pochybné, že sa bude dať vytočiť o kus tenším vyťahovákom. Také pokusy nezriedka končia zalomením aj vyťahováku. A keďže menovaný je z kvalitnej a zakalenej ocele, nedá sa ani odvrtať ![]() Preto je lepšie uspieť po dobrom. Napríklad trpezlivým a dlhodobým odmáčaním závitu napr. WD-40, brzdovou kvapalinou alebo špeciálnymi, k tomu určenými prostriedkami (tuším Wurth niečo také robí). Ak nie, tak zhodiť brzdič a veci odpomôcť autogénom. Nahriatie hodne pomôže. |
Autor: | Karlito [ Štv, 14.08.2008, 12:35 ] |
Predmet príspevku: | |
Vyťahováky nemám rád - sú kuželové a na to aby si niečo chytil poriadne musí byť dosť silný a aj tak ten navrtaný šróbik rozťahuje... torx, alebo aj imbus, poprípade ľavý vrták ak je k dispozícii - dokonca som pár šróbov vytiahol aj ľavým závitníkom. Ale práve odvrtať šrob centricky aby sa nepoškodil povodný závitje pakáreň... -ka- |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |