4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Kompatibilita splynovaca
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=2&t=5491
Stránka 1 z 1

Autor:  masurko [ Sob, 30.08.2008, 18:14 ]
Predmet príspevku:  Kompatibilita splynovaca

Cafte chalani chcel by som sa spytat ci neviete nahodou kde by som nasiel informacie o vhodnosti pouzitia splynovaca Lovato Super, 67r-0192006, Class-1. S riadiacou elektronikou Lovato, Loveco-pro, ECU, COD.2720001 do mojho 4.0l Jeepa je to NonHo (126kW). Splynovac bol pouzity vo frontere 2.2 16V pravdepodobne 100kW. Hrabal som sa na nete googlil som ale ziadnu spresnujucu informaciu som nenasiel :( Pripadne ake by boli nasledky ak by nebol splynovac dostatocny na ten motor? Viedlo by to k nejakym stratam na majetku :-D alebo len ze by splynovac nestihal v otackach ?

Autor:  Shrek [ Sob, 30.08.2008, 19:12 ]
Predmet príspevku: 

Kdyz to vemes u huby tak za 1-2 minuty je zamrzlej....

Autor:  masurko [ Sob, 30.08.2008, 19:33 ]
Predmet príspevku: 

Shrek píše:
Kdyz to vemes u huby tak za 1-2 minuty je zamrzlej....

prepac ale asi sa prejavila jazykova bariera akosi nerozumiem co si tym myslel :oops:

Autor:  GaboSB [ Sob, 30.08.2008, 19:43 ]
Predmet príspevku: 

Chcel povedať, že až mu naložíš plny kotol,, tak možno bude problém dostatočným množstvom plynu, a preto by to mohlo mrznúť, ale ja dávam tartariny z 1,6litra do 2,5litra tento týždeň, no a bolo mi povedané, že by to malo frčať aj na plnú paru, tak potom môžem informovať ako som dopadol. ;-)

Autor:  masurko [ Sob, 30.08.2008, 19:46 ]
Predmet príspevku: 

no to by bolo v pohode lebo v narocnejsom terene aj tak by som asi chcel jazdit skor na benzin akurat po ceste a w lahkom terene na plyn :-D

Autor:  GaboSB [ Sob, 30.08.2008, 20:55 ]
Predmet príspevku: 

No len ide tiež o to, že pokiaľ to nie je sekvenčný plyn a to asi nie je, tak tým, že obmedzíš prietok vzduchu, kt. je potrebné pri podtlakovom splyňovači urobiť, tak na bezín to pri takýchto objemoch môže robiť problém, a hlavne pri tých spomínaných vyšších otáčkach keď motor na benzín potrebuje veeeeľa kyslíka.

Autor:  dado [ Ned, 31.08.2008, 7:45 ]
Predmet príspevku: 

Neriesil si to uz raz ? :) Tento splynovac nie je vhodny pre 126 kW motor. je vhodny pre motory do objemu 2,5 l. Idealne pracuje v motoroch s objemom 1,6 - 2,0 l.

Docital som sa to na jednom polskom LPG fore, kde chcel dat chlapik presne tento typ do ZJ V8 5,2 l.

Z osobnej skusenosti viem ze by si casom nadaval, mam podobny problem. Mam Tartariny do 120 kW a tych 20 kW pri obutych 31 " pneu strasne chýba.

Autor:  masurko [ Ned, 31.08.2008, 13:53 ]
Predmet príspevku: 

dado píše:
Neriesil si to uz raz ? :)

No riesil ale zacina to byt akutne :-D lebo ta spotreba je celkom slusna. Kratkodobo to zvladam utiahnut aj z osobakom bez vecich problemov ale v blizkej buducnosti chcem investovat aj do upravy jeepky nie len ju krmit :-D no a ked sme pri tom nema niekto splynovac za rozumny peniaz na cca 120kW motor na predaj ? :-D

Autor:  dado [ Pon, 01.09.2008, 12:41 ]
Predmet príspevku: 

Vo Zvolene mi dali cenu na BRC 120 - 140 kW +- 4500,- Sk.

Autor:  masurko [ Pon, 01.09.2008, 15:41 ]
Predmet príspevku: 

dado píše:
Vo Zvolene mi dali cenu na BRC 120 - 140 kW +- 4500,- Sk.

coze? to ako komplet splynovac? za 4500 sk? :shock: to je velmi pekna cena si myslim. Asi bez nadrze vsak?

Autor:  dado [ Pon, 01.09.2008, 15:45 ]
Predmet príspevku: 

To je len novy splynovac - vyparovac, bez nadrze, PC, reduktoru, armatur....

Autor:  masurko [ Pon, 01.09.2008, 15:50 ]
Predmet príspevku: 

aha a nevies kolko odhadom tak vyjdu tie ostatne somarinky?

Autor:  dado [ Pon, 01.09.2008, 16:50 ]
Predmet príspevku: 

Zhruba 20 000,- Sk

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/