4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Automat ci manual? http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=2&t=6163 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | jogistar [ Uto, 18.11.2008, 9:25 ] |
Predmet príspevku: | Automat ci manual? |
Ahojte len by som sa chcel opytat na Vas nazor. Co je lepsie na jazdu v terene? 5 stupnovy automat alebo 6 stupnovy manual??? a konkretne sa jedna o mozne prevodovky v jeepe unlimited... Dakujem |
Autor: | thunder [ Uto, 18.11.2008, 9:37 ] |
Predmet príspevku: | |
vsetko ma svoje pre a proti. proti automatu je asi vyssia spotreba v normalnej prevadzke a mozno radenie vpred-vzad pri zapadnuti v blate, co sa da s trochou cviku tiez velmi pekne zvladnut. vsetko ostatne je asi v prospech automatu. mam momentalne terenne auto s manualom aj s automatom, ale jednoznacne lepsie sa mi chodi s automatom. keby som sa mal rozhodnut, co do dalsieho, tak jednoznacne automat... |
Autor: | masurko [ Uto, 18.11.2008, 9:40 ] |
Predmet príspevku: | |
zbytocne hovorit treba skusit sam ![]() ![]() |
Autor: | jogistar [ Uto, 18.11.2008, 9:51 ] |
Predmet príspevku: | |
Dakujem ze nazori ![]() |
Autor: | thunder [ Uto, 18.11.2008, 9:54 ] |
Predmet príspevku: | |
jogistar píše: Dakujem ze nazori ![]() ides do noveho? |
Autor: | jogistar [ Uto, 18.11.2008, 11:10 ] |
Predmet príspevku: | |
no to este neviem... ale kazdopadne by som chcel uvidime ako to dopadne.. ale poskulujem po jeepe konkretne wrangler unlimited rubicon... a tak no dufam ze sa mi to podari.... ![]() |
Autor: | efendi [ Uto, 18.11.2008, 11:31 ] |
Predmet príspevku: | |
len si ber ten automat, je kazdopadne lepsi v terene, tak ako to opisal thunder,,je s tym max.pohodlna jazda.. |
Autor: | IvoLUCKY [ Uto, 18.11.2008, 11:44 ] |
Predmet príspevku: | |
Mam na GR Y61 4 st automat a nemenil by som ... V terene sa staram o teren ![]() podla mna motor bezi furt v optime / viac stupnov = viac optimum a ked je treba tak si volim 1 , 2 , D podla potreby ... da sa aj bez problemov podradit za jazdy, plynule a furt v zabere v minulosti som pohrdavo hovoril o automatoch a dnes viem , ze to bolo hlupe / na ceskom fore (a aj tu )Harley vravi , ze manualna prevodovka je prezitok asi ako bubnove brzdy a ja suhlasim pozor vsak na jazdu iba na zadku v extremnych adheznych podmienkach = automat ma svoje specifika |
Autor: | MARTINO [ Uto, 18.11.2008, 12:44 ] |
Predmet príspevku: | |
![]() ![]() ![]() |
Autor: | rustycj [ Uto, 18.11.2008, 13:55 ] |
Predmet príspevku: | |
Hoci sa toto omiela na forach donekonecna vacsina odporuca automat do terenu. Ja preferujem jednoznacne manual, skusil som obe, automat mi nesedi. Rozdiel v spotrebe som nemeral. Ked sa ti automat dosierie, mas problem, hlavne tie s elektronikou z poslednych rokov, hoci sa hovori ze su velmi spolahlive. Na manuale ti odide tak spojka mozno synchra. O.i. prilis tazko sa mi kontroluje na autom. tah motora (inym mozno lahko ale mne nie). Napr. nemozes roztocit motor na vyssie otacky tesne pred zaberom. Neda ti to spomalovat motorom. Nemozes okamzite prerusit tah spojkou napr. pri prejazde cez hrb. O.i. Na jeepe mne skor vadi debilne riesena americka rucna brzda. S nou je velmi tazke rozbehnut sa do kopca. v onych casoch ju vsade davali. |
Autor: | masurko [ Uto, 18.11.2008, 14:13 ] |
Predmet príspevku: | |
rustycj píše: ... Neda ti to spomalovat motorom. .... si si tym isty? ked si podradim na automate tak to nahodou velmi slusne brzdi motorom ![]() |
Autor: | sparc [ Uto, 18.11.2008, 14:43 ] |
Predmet príspevku: | |
masurko píše: rustycj píše: ... Neda ti to spomalovat motorom. .... si si tym isty? ked si podradim na automate tak to nahodou velmi slusne brzdi motorom ![]() a aj v tom kopcoku to ma tendenciu skor stat ako cuvat, toz rucnu som este hadam ani nepouzil, a to ani nie pre to ze ju mam na prd ale ze nebolo treba |
Autor: | jogistar [ Uto, 18.11.2008, 14:48 ] |
Predmet príspevku: | |
MARTINO píše: :wink: Zase si myslim ,že možno Jeep Wrangler Unlimited nepojde hned do dajakeho extremneho terenu ![]() ![]() To mas pravdu ze ak to bude tak nepojdem hned do tazkeho terenu max nejake kopceky a prejazdy... Len tak light zo zaciatku... ![]() |
Autor: | MARTINO [ Uto, 18.11.2008, 14:59 ] |
Predmet príspevku: | |
sparc píše: a aj v tom kopcoku to ma tendenciu skor stat ako cuvat, toz rucnu som este hadam ani nepouzil, a to ani nie pre to ze ju mam na prd ale ze nebolo treba Presne tak ,toto robim aj ja ,ručnu som ani nepoužil odkedy mam auto cca 1 rok, no a prave si myslim,že to je vyhoda automatu v terene ,žiadna ručna,žiadne pohynanie sa do kopca cez ručnu alebo spojku.....daš ,,P,, a stojiš aj ked aj mne sa zda ,že brzdenie motorom z kopca nie je ,,to prave orechove,, ale da sa na to zvyknut,preto hovorim ,že automat ma aj klady aj zapory ,ale tie klady prevladaju ,aspon u mna ![]() |
Autor: | jogistar [ Uto, 18.11.2008, 15:06 ] |
Predmet príspevku: | |
tak a rozhodol som sa... ked bude moznost tak berem automat jednoznacne... ako vozba po ceste je super mame to v ostatnych autach len som potreboval vedet ako je to v terene... |
Stránka 1 z 4 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |