4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Toto je skutočne dobrý motor. http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=2&t=6274 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Majod [ Uto, 02.12.2008, 9:51 ] |
Predmet príspevku: | Toto je skutočne dobrý motor. |
Kto ma skusenosti s motormi ,a chce sa s nimi podeliť s ostatnými čitatelmi nech napíše. Rozdelil by som to samostatne- benzin a diesel . |
Autor: | 603 [ Uto, 02.12.2008, 10:06 ] |
Predmet príspevku: | |
ja mam len dobre skusenosti s motormi co mam.. ale asi ide oto ako sa o ne stara a ako sa napr vytacaju za tepla, alebo za stuena, ake naplne i komponenty sa pouzivaju ci origo... zatial co mam motory a iba dobre skusenosti... 2,5 V8 - vzduchom chladeny... benzin 3,5 V8 - vzduchom chladeny... benzin 1,3 R4 - vodou chladeny... benzin (strasne vela uprav, odlahceny zotrvacnik, vyvazovane ojnice, znizena hlava, ostra vacka , ine sanie, karburator... viac menej vrcharsky special...) benzin 2,3 R6 - vodou chladeny... benzin 2,4 R4 - vodou chladeny, i olejom...))) diesel 2,3 V6 - vodou chladeny... benzin 0,5 1valec - vzduchom chladeny... diesel 0,05 1valec - vzduchom chladeny... benzin 1,3 R4 - vodou chladeny (caka ho renovacia) 5,9 V8 - vodou chladeny... benzin 1,8 R4 - vodou chladeny... benzin |
Autor: | dzordzo [ Uto, 02.12.2008, 10:58 ] |
Predmet príspevku: | |
603 píše: 2,5 V8 - vzduchom chladeny... benzin mozes sa rozpisat? |
Autor: | Martin 4 [ Uto, 02.12.2008, 11:04 ] |
Predmet príspevku: | |
no predsa T603 ![]() Pekný agregát... ale bohužial pre T805 slabý - resp. s nevýhodným priebehom krútiaceho momentu. |
Autor: | 603 [ Uto, 02.12.2008, 11:12 ] |
Predmet príspevku: | |
dole je link na nas web... mozte si jednotlive motory priradit k autam... ))) 2,5 V8 - vzduchom chladeny... benzin = t603 bolo to moje prve auto, ktore som si kupil za vlastne peniaze (dovtedy som jazdil na skode 120 ktoru sme s bratom dostali od otca na dojazdenie) a kedze som sa velmi vytesoval jazilo som na nej leto zima... par krat som ostal stat i v krizovatke (vypadnuty kabel tyristora), ale po odstraneni somariniek slapala jak hodinky, ziadna voda v chladici, super... v zime to bola sranda, motor a prevodovka vzadu robili na snehu divy... motor ako taky je super, jednoduchy, ac pumpa karbec... slabe baterky = startovanie klukov, turisti na zemplinskej sa stale usmievali... ked 5m limuzinu som zastrcil kurglu a tocil som.. chytala na pol obratky... suciastky vsetko zohnatelne.. zvuk krasny, vykon, akceleracia,komfort suprovy.. maximalka pretocil sa mi tahac okolo 190.. velke auto super pruzenie.. legenda... dizajnovo nadherne... |
Autor: | 603 [ Uto, 02.12.2008, 11:15 ] |
Predmet príspevku: | |
vykonovo 105 koni.. do 805 treba inu vanu, kolena, samozrejme sanie... 805 ma iny zdvih je tam ina kluka.. takych motorov je kopa ako elektrocentral... |
Autor: | dzordzo [ Uto, 02.12.2008, 11:22 ] |
Predmet príspevku: | |
Martin 4 píše: no predsa T603 ![]() a ja som si do dnes myslel, ze 603 bola 3,5liter ![]() |
Autor: | dado [ Uto, 02.12.2008, 11:31 ] |
Predmet príspevku: | |
3,5 l mala az T 613. http://tatraportal.sk/?ukaz=popisky/t613_sk&lang=sk |
Autor: | pejo [ Uto, 02.12.2008, 14:18 ] |
Predmet príspevku: | |
Aj T77 mala V8-3,5L Ale keď motor, tak -diesel Toyota HJ61 r6 4,0L TD 100kW typ 12HT Nissan Patrol r6 4.2L TD typ TB 42 škoda, že jeden ako druhý sú u nás exoty. |
Autor: | SittingBull [ Štv, 04.12.2008, 13:27 ] |
Predmet príspevku: | |
T613, 3.5 V8 benzin vzduchac uzasny BMW 3.0 R6 benzin vodnac, vyborny BMW 3.0 R6 benzin vodnac, vyborny Schade 1.3 R4 benzin vodnac, katastorfa a narodna hanba VW 1.9 R4 kombajn vodnac, dobry, ale slaby na moj vkus. |
Autor: | pejo [ Štv, 04.12.2008, 14:32 ] |
Predmet príspevku: | |
To sú motory vhodné do bruchoplazov, nie? |
Autor: | SittingBull [ Pon, 08.12.2008, 23:17 ] |
Predmet príspevku: | |
pejo píše: To sú motory vhodné do bruchoplazov, nie? su. ale mne to nevadi, ved mozno sa raz k tomu landroveru dopracujem.. |
Autor: | 603 [ Pon, 08.12.2008, 23:26 ] |
Predmet príspevku: | |
co nahodou.. taky off vzduchom chladeny 8V by mohol byt celkom sranda... vzduchac pracuje v inych teplotach a vrtula si sama zene na chladice potrebne monozstvo... sak stare autokros buginy mali z tatry 6V vzduchace... ziadne bruchoplazky... ))) |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |