Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 19.04.2024, 4:44
Dnes je piatok 19. apríla 2024, meniny má Jela a zajtra Marcel




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 78 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší
 Dlhsie brzdove hadicky 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dikes dado takze v prvom rade zohnat Jeepove holendre. ROBIL dik za tip napisal som im, uvidime. Mam to totiz celkom blizko do Vlarskeho prusmyku :-)

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Sob, 14.03.2009, 20:09
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00
Príspevky: 1241
Bydlisko: Senica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nespekuluj a kup nove :-D predlzene a pancierove a za stovku :wink:

kolko to ides zdvihat? ja som potreboval dlhu iba tu jednu k zadnej naprave. teda mozno potrebujem aj predne,len som to este tolko nevykrizil aby som to zistil :lol:

_________________
Zlatníctvo-Hodinárstvo


Sob, 14.03.2009, 20:42
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Myslis za stovku terajsiu alebo predrevolucnu? :-D

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Sob, 14.03.2009, 20:56
Profil
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3012
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja som paradoxne zadnu hadicu nemusel predlzovat vobec.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Sob, 14.03.2009, 21:03
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nechas povodne nasraubovane na trubke, a na to ocko na konci nasraubujes s Embeckovymi holendrami cez dieru v Jeep hadicke Embeckove hadicky za 3eura. Tie na druhom konci s Jeep holendrami do Jeep prasiatka ;) Odskusane, funkcne, lacne.

_________________
zelena mrdka


Sob, 14.03.2009, 22:15
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to pal: palino skus este raz a pomalsie akosi neviem co myslis :lol:

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Sob, 14.03.2009, 22:34
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pal píše:
Nechas povodne nasraubovane na trubke, a na to ocko na konci nasraubujes s Embeckovymi holendrami cez dieru v Jeep hadicke Embeckove hadicky za 3eura. Tie na druhom konci s Jeep holendrami do Jeep prasiatka ;) Odskusane, funkcne, lacne.



to myslis vazne??? :shock: :roll:
brzdove hadicky spajane s x kusov by som na aute mat nechcel

a navyse ked to predlzis obycajnou gumenou hadicou tak kvoli tej dlzke klesa ucinnost brzd, pretoze sa vela tlaku strati v samotnej hadici

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Ned, 15.03.2009, 11:07
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 23:24
Príspevky: 87
Bydlisko: Ružindol(TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
su tam nejake straty no neni to nejako strasne citit ale je tam riadny rozdiel cien ja som to tak spravil na are a nebanujem, ak nechces pancierove ale dat si spravit obycajne gumenne tak raci to sprav takto je to lacne a funkcne


Ned, 15.03.2009, 12:47
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ako sa preboha moze stratit dlhsimi hadickami tlak v brzdach? Jedine sa mozu viacej nafuknut - treba stlacit viacej brzdovy pedal. Ja som to ani nepocitil. Je to 100E proti 6E.

_________________
zelena mrdka


Ned, 15.03.2009, 18:41
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No vidim to na chvilku fyziky ...

Takze :
"tlak sa siri vsetkymi smermi rovnako"
"kvapalina je nestlacitelna"
Vychadza mi to tak , ze potrubie moze byt dlhe akokolvek tlak na konci bude rovnaky (podmienka je , ze potrubie je TUHE = rurka)
Ak to cele narveme do hadice, ktroa je viac alebo menej pruzna bude tlak posobit na celu plochu hadice jednako a teda = cim dlhsia hadica tym vacsie prepruzenie a tym vacsia strata tlaku na konci . Myslim si , ze nadstavenie (ako take) na toto vplyv nema,ale strata tlaku je priamo umerna KVALITE tych hadic !
Rizikom u tohto sposobu montaze je ten jeden spoj naviac , ktory moze prdnut...
Dalsi faktor moze byt RYCHLOST brzdneho ucinku a toto je uz o priereze, ktory ked niekde ( nadstavenim , zalomenim ...) zmensim , znizim tak prietok za jednotku casu a brzdi sice rovnako silno ALE NESKORO .
ZAVER:
Ked nejde o zivot ide o hovno a tak, Ja by som zaplatil tych 100€! Zivot za to stoji , Murphy je nam furt za chrbatom.

_________________
OFF the ROAD


Ned, 15.03.2009, 18:52
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Poslať 
najjednoduchsim riesenim je navarit nove drziak nizsie od povodneho; na YJ to islo az po cca 6" zdvih a mozno aj viac. hadicu na UNF holendre v europe tazko zozenies, ako vela inych veci na tieto vozy.
PS 3/8 UNF nepasuje na m10 zavit ani nahodou


Ned, 15.03.2009, 19:11
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34
Príspevky: 889
Bydlisko: Ruzindol (TT)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
IvoLUCKY píše:
"tlak sa siri vsetkymi smermi rovnako"

Ak to cele narveme do hadice, ktroa je viac alebo menej pruzna bude tlak posobit na celu plochu hadice jednako a teda = cim dlhsia hadica tym vacsie prepruzenie a tym vacsia strata tlaku na konci.


Vravis ze je vsade rovnaky - tak ako moze byt na konci mensi? Sprostost.

Ja nekecam do vetra, mam to odskusane, funguje to, je to lacne. Pre mna je kazda koruna dobra a myslim si ze niesom sam. Prave pre takych je tato vychytavka cielena. Ak chce mat niekto o dva spoje menej, alebo peknu nerezovu hadicku, alebo s autom jazdi F1, tak potom nech si kupi nove. Ale vraviet ze predlzenim hadicky o 20 cm stracam tlak na brzdicoch je totalna blbost.

_________________
zelena mrdka


Ned, 15.03.2009, 19:44
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Citácia:
tak ako moze byt na konci mensi? Sprostost


Pal , poridne citaj co som napisal ! Ak predlzis trasu dalsim usekom PRUZNEJ hadicky = tlak na konci logicky KLESNE . Kde sa strati ? , no v pruzeni toho predlzenia hadicky ! Nechcem tu odhadovat o kolko = je to zavisle od kvality pouzitej hadice.
Oni ti chlapaci v jeepe asi vedia preco predlzuju pancierovanymi hadicami !

_________________
OFF the ROAD


Ned, 15.03.2009, 20:36
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ivko moj dobre vravis suvisle ak to bereme z teoretickeho hladiska a urcite by sa to prejavilo ak by bola dlzka tychto hadiciek dost velka :-) ale pal ma pravdu ak vravi, ze strata tlaku je takmer nebadatelna(ak to ma podlozene vlastnou skusenostou a ak to staci na zastavenie jeho jeepky na 35" kolesach tak na moje 31ky to bude stacit tiez). Ak to zoberiem z ekonomickeho hladiska 100eciek za tri hadicky je pomerne dost. A k tomu spoju: Ak sa nemylim jeep ma dvojokruhove brzdy, cize aby mi naraz prdol spoj aj na zadnej aj na niektorej z prednych hadiciek to by som musel mat fakt dost na prd den :? a asi si si vsimol ze rychlost, ktoru sa odvazim vyvinut na mojom jeepe (zachvilu bez stabikov a o cosi vyssi) bude len pri velkej smole nebezpecna. Takze teraz sa asi vyberiem cestou aj ked mozno o malinko nebezpecnejsou ale aj tak overenou a lacnejsou. :-) A dakujem za rady a pripomienky.

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Ned, 15.03.2009, 21:17
Profil
Pajero compatibile
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 11:04
Príspevky: 2172
Bydlisko: Licavca City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dve veci by som nechcel mať na aute riešené nezodpovedne - riadenie a brzdy...

_________________
:smt017 Krásnu blondínu, abo nadupaný off????? ..... :smt115 Poradím sa s tou brunetou v mojom pajero šport!!!!!... :smt025


Ned, 15.03.2009, 21:34
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 78 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: