4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Tepelny izolant http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=2&t=8763 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | finder [ Str, 02.09.2009, 19:39 ] |
Predmet príspevku: | Tepelny izolant |
Cest. Ma niekto predstavu ake materialy sa pouzivaju ako tepelne (mozno niekde aj zvukove ?) v okoli celej trasy vyfuku ? Alebo co je mozne beztrestne pouzit ako nahradu ... Nejaku beznu mekku sklennu vatu (like nobasil), ake ee co ? D. |
Autor: | dado [ Str, 02.09.2009, 19:45 ] |
Predmet príspevku: | |
Ked som vykuchal kat tak som okolo rury natlacil nakrajany nobasil na pasiky a vsetko O.K. Je to ten tvrdsi material taky do zelena. Ten od Knaufiso... co je do zlta a taky vatovy ma nizsiu tepelnu odolnost. |
Autor: | Fefe [ Str, 02.09.2009, 19:46 ] |
Predmet príspevku: | |
AUTOMOBILOVÝ PRIEMYSEL: tepelno a zvukovo izolačné materiály ZOVAT, HEPTEX akusticko tepelnoizolačné materiály používané pri výrobe stavebných strojov a dopravnej techniky, ako materiály na zníženie hluku, vibrácií a úniku tepla. TAPO materiál svojím vzhľadom imituje plastické koženky. Vďaka svojej porovitosti dosahuje výborne zvukovopohltivé parametre. Slúži ako obkladový interierový materiál. ALOTEX kompozitný vrstvený materiál. Lícnu vrstvu tvorí hliníková fólia, ktorá zabezpečuje vysoký odraz sálavého žiarenia. Preto je vhodný na izoláciu motorových priestorov. TEXIM, GLATEX, LANPES, LANTEX využívajú sa na zhotovovanie výliskov v automobilovom priemysle. Líšia sa svojím materiálovým zložením a úžitkovými vlastnosťami. LANPES, LANTEX obsahujú pojivé vlákna, ktoré zabezpečujú tvarovanie výliskov suchou cestou. GLATEX obsahuje sklenené vlákna. Tým výlisky získavajú na tuhosti a dosahujú vysokú stabilitu. |
Autor: | finder [ Str, 02.09.2009, 19:58 ] |
Predmet príspevku: | |
Ok, tak este doplnujuca otazka - v stavebninach si mam pytat izolant s akou vydrzou ? (800 a viac ?). |
Autor: | dado [ Str, 02.09.2009, 20:02 ] |
Predmet príspevku: | |
To by malo stacit, cadicova vlna by mala odolat este viac ako 1000 C. |
Autor: | marisko [ Str, 02.09.2009, 20:13 ] |
Predmet príspevku: | |
na kruhové tvary bude lepšia potrubná vysokoteplotná izolácia, napr. URSA |
Autor: | Martin 4 [ Str, 02.09.2009, 20:47 ] |
Predmet príspevku: | |
existuje Nobasil, ktorý je používany na izolácie napr. výfukov lodných motorov. Je navrhovaný na 600 °C. Blbé je len to, že sa dá kúpiť iba v Novej Bani. |
Autor: | joso [ Str, 02.09.2009, 20:57 ] |
Predmet príspevku: | |
Pre info izolacie typu čadiča maju radi hlodavce ale sklenne vlakno ktore je tiež nehorlave radi nemaju a to sa da zakupit aj s celofanovym povlakom na SK trhu dostupne knaufinsulation,ISOVER |
Autor: | biker [ Str, 02.09.2009, 21:26 ] |
Predmet príspevku: | |
lacnejsich nahrad je kopu. toto je original na to. http://www.thermotec.com/full-product-line.html |
Autor: | Tyky [ Štv, 03.09.2009, 15:53 ] |
Predmet príspevku: | |
co ti klepe vyfuk? naco by si ho izoloval tepelne? |
Autor: | finder [ Štv, 03.09.2009, 16:24 ] |
Predmet príspevku: | |
Hm ... Vcera som zistil, ze sa veci maju inac, ako som povodne zamyslal, ale ok, popisem. Zvody su zahnute do praveho uhla, a zahnute mierne pod kabinu. Prvy diel vyfuku este je v tvare dvoch vedla seba iducich rur (opaku zvodov). Niekde mi to tam podfukovalo. Tie dve rury boli zaizolovane ako keby sklennou vatou vo farbe jelenice (naozaj som mal v ruke dojem, ze drzim sprhnutu rozpadavajucu sa jelenicu na drhnutie auta) a cele to bolo prekryte vytvarovanym plechom. Podarilo sa mi to dokladne obzriet, a nie je tam ziadna diera, takze tipujem, ze sa mi stale nedari dokladne spojit zvody a prvy diel vyfuku (3x stift + 2x hlinikovy kruzok). V tomto case by som ten izolant dokazal pouzit akurat tak na obalenie daneho spoja, ci je to naozaj miesto, kde vzduch unika (auto by pri akceleracii malo stichnut, kedze izolant by fungoval ako tlmic). |
Autor: | Kapo [ Štv, 03.09.2009, 16:35 ] |
Predmet príspevku: | |
A čo nevieš stále nájsť miesto, kde ti podfukuje výfuck? Nech ti ho niekto bagandžou zapchá, a ty na montážnej jame pozeraj, kadial to fučí.... |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |