4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

rozdiel medzi ARB saharabar a combobar
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=2&t=9215
Stránka 1 z 1

Autor:  barabas [ Uto, 27.10.2009, 21:23 ]
Predmet príspevku:  rozdiel medzi ARB saharabar a combobar

viete mi povedat, aky je zhruba rozdiel medzi tymto naraznikom:
http://www.offroad-obchod.cz/produkt/ar ... mitsubishi
a tymto:
http://www.offroad-obchod.cz/produkt/ar ... mitsubishi
druhy ma tuev, cize je ako tak sanca s tym pochodit v .de a .at, vazi ale o 20kg viacej, je pevnostny? ak ano, co zhruba vydrzi...
to ze jeden ma ram a druhy nie, mi je jasne ;)
dik

Autor:  Rudi [ Uto, 27.10.2009, 21:39 ]
Predmet príspevku: 

Neviem ale podľa mňa okrem rámu ,je rozdiel aj v hmlovkách. :)

Autor:  barabas [ Uto, 27.10.2009, 22:19 ]
Predmet príspevku: 

vyhotovenie je zaujimave, kedze ma o 20kg viacej a ma tuevko a to nebude hmlovkami :)

Autor:  Rudi [ Uto, 27.10.2009, 23:27 ]
Predmet príspevku: 

No tých 20kg môže byť aj teda tým rámom,nie?

Autor:  janotoyotak [ Uto, 27.10.2009, 23:27 ]
Predmet príspevku: 

Combobar je určený na pracovné verzie áut. Predáva sa skôr mimo EU, pretože v EU sú horné rúrkové rámy zakázané a je problém takýto nárazník zapísať do papierov. Pretože v niektorých situáciách môže bočná rúrka prekrývať smerovku má integrované prídavné smerovky.
Farba čierna.

Saharabar je luxusnejšia verzia ARB nárazníka. Má integrované deformačné členy na montáž na šasi a zachováva plnú funkčnosť senzorov airbagov. Má predprípravu na montáž hmloviek ARB. Odporúčam objednať s nárazníkom, pretože sú výborné.
K niektorým typom Saharabaru sa dá priobjednať akési Áčko medzi reflektory. Vyzerá ako chrómové, ale je z leštenej hliníkovej rúrky priemeru cca 80mm. Farba svetlošedá.
Tento typ sa v Nemecku a Rakúsku dá bez problémov zapísať do papierov.
V našom slovenskom Absurdistane sa vlastne nedá nič :smt130

Obidva typy sú pripravené na montáž navijáku.

Tých 74kg Saharabaru je asi preklep.

PS: V Nemecku a Rakúsku sa aj Combobar dá zapísať, ak si z neho odstrániš horný rúrkový rám. Všetky ostatné vlastnosti vyhovujú predpisom EU.

Ak chceš vedieť viac zavolaj mi 0905/253924, alebo napíš PM.

Autor:  barabas [ Sob, 31.10.2009, 18:15 ]
Predmet príspevku: 

wow, dakujem!
ak sa budem rozhodovat a potrebovat viacej info, urcite sa ozvem.

Autor:  RADOFFROAD [ Ned, 01.11.2009, 12:38 ]
Predmet príspevku: 

janotoyotak

Má integrované deformačné členy = toto je polovicna pravda, ciastocne ma aj combo, a v skutocnosti ani jedny ani druhe nie su plnohodnotne...

na montáž na šasi a zachováva plnú funkčnosť senzorov airbagov.= tieto senzory nemaju nic spolocne s tym, co je vpredu...funguju totiz na principe gravitacneho spomalenia (je to len klauzula obchodnej politiky)

akési Áčko medzi reflektory. Vyzerá ako chrómové, ale je z leštenej hliníkovej rúrky priemeru cca 80mm.= no, neviem, kazdy co i presiel cez ruky bol chromova ocel a po pol roku stopy korozie (male)


V našom slovenskom Absurdistane sa vlastne nedá nič = svata pravda, ale chyba mi tam slovo "oficialne"

sorry, len som upresnil...

Autor:  barabas [ Ned, 01.11.2009, 15:23 ]
Predmet príspevku: 

sa nezapries rado :)
dik

Autor:  RADOFFROAD [ Pon, 02.11.2009, 8:10 ]
Predmet príspevku: 

nechcem aby to vypadalo, ze poucujem, len ked sa niekto pyta mam za to, ze som jeden z tych, ktori su tu na to, aby dostal relevantnu kompletnu a vycerpavajucu odpoved... 8-)

Autor:  barabas [ Pon, 02.11.2009, 15:35 ]
Predmet príspevku: 

a to je imho dobre

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/