Dnes je piatok 26. apríla 2024, meniny má Jaroslava a zajtra Jaroslav
Autor |
Správa |
dindaj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34 Príspevky: 1814 Bydlisko: SE
|
Je mi jedno co si myslis.Preto som prosil o realne skusenosti.Ja viem co kde ma byt.A viem aj to ze idem do nestandardnej kombinacie.
_________________ Bývalý offroadak
|
Pia, 05.02.2010, 17:44 |
|
|
Igor ZA
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 05.03.2009, 10:24 Príspevky: 408 Bydlisko: ZILINA
|
SORY
|
Pia, 05.02.2010, 17:52 |
|
|
GaboSB
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 11.10.2006, 22:19 Príspevky: 886 Bydlisko: Šoma - východ SR
|
Bráško na krátkom pajere má tiež liatinu a oceľlano už dlhší čas. A keďže je to Pajero dosť sa aj ponavijakuje no a čo som posledný krát kukal na prievlak, tak je vidieť že čosi vytrpel, ale žiadne extrémne zarezanie tam nie je.
Sa možno vyňadrí, keď bude stíhať.
_________________"Každý z nás je len taký človek, ako vníma a posudzuje iných ľudí okolo seba." https://www.youtube.com/channel/UCI80j8 ... y0FyRKt0Xg
|
Pia, 05.02.2010, 18:30 |
|
|
dindaj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34 Príspevky: 1814 Bydlisko: SE
|
Vdaka pani vsetkym,ktori prispeli kostruktivnymi nazormi a Diesel dokonca prievlakom. .Rozhodnute.Davam prievlak a rolne necham v zalohe.
_________________ Bývalý offroadak
|
Pia, 05.02.2010, 19:19 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
niektore navijaky od SUPERWINCH su priamo z vyroby dodavane s liatinovym prievlakom a ocelovym lanom, asi su ti inzinieri uplne sprosti alebo co, ked to vyvijaju uz 40 rokov...
P.S. Dindaj, sameho ma zaujima, kolko to vydrzi tebe, NESETRI HO ! ked ten od Diesla znicis, mas u mna dalsi GRATIS !!!!!
ostatnym doporucujem pouzivat veci urcene na dane pouzitie, prievlak zo sporaka sa mi fakt nedzda najlepsie riesenie...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Sob, 06.02.2010, 11:43 |
|
|
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2391 Bydlisko: Zvolen
|
Dindaj, a keby ti teda pre zmenu odišlo kvôli prievlaku lano, jedno máš u mňa, ja som jedno vyhral, ale dal som si už syntetiku. Je to môj príspevok k získaniu reálnych skúseností s kombináciou oceľové lano a liatinový prievlak. Možna sa ja nakoniec ku tejto kombinácii vrátim na zadnom navijaku...
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Sob, 06.02.2010, 13:39 |
|
|
tibik
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 15.03.2009, 22:18 Príspevky: 2349 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
Ten prievlak z sporak. platni bol dočasne riešenie kým neboli stvorene rolne bolo to len a len vychodisko z nudze páni
|
Sob, 06.02.2010, 15:22 |
|
|
Filipe
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 01.05.2008, 22:19 Príspevky: 431 Bydlisko: Modra
|
milan ja mam tiez prievlak, kedze som si vyrabal navijak teda aj spulku tak nema standardne rozmery tak som kupil taky co bol rozmerovo podobny ale mal mensiu strbinu tak som hu musel zvecsit,ja ze liatina nebude problem a ked som donho oprel frezu ups nebola to taka malina, tie pievlaky nejsu obycajna liatina ale nejaka ocelo liatina ci co, takze nevidim v tom problem ocelove lano a prievlak
|
Sob, 06.02.2010, 15:29 |
|
|
dindaj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34 Príspevky: 1814 Bydlisko: SE
|
Panstvo velmi pekne dakujem.Dam vediet co to robi.Tisovec overi.
To Rado,Jenki DAKUJEM
Dufam ze tam to lano nebude dlho nakolko mam v plane cosi ine
To Tibik. V tom prispevku si to neprezentoval ako docasne riesenie ale ako nazor.
_________________ Bývalý offroadak
|
Sob, 06.02.2010, 15:38 |
|
|
Fefe
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 16.11.2008, 20:51 Príspevky: 1052 Bydlisko: Bratislava
|
musím sa opraviť v mojich predchádzajúcich príspevkoch lebo v mojom prípade sa stal omyl = : niekto o koze a niekto o voze
čiže ja som písal od veci kde sa nám to lano nešúcha o prievlak ale o spodnú platnu na čom je naviják uchytený .
_________________ Nissan Pathfinder R51 2005 128kW malá "expedičná" úprava: ASFIRpredný nárazník + ochrana spodku, IRON MANpodvozok, BFG KO2pneu,navijáčik
|
Sob, 06.02.2010, 21:16 |
|
|
zdeno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.07.2008, 22:26 Príspevky: 752 Bydlisko: Sliač
|
Filipe napísal: ...tie pievlaky nejsu obycajna liatina ale nejaka ocelo liatina ci co...
Filipe, každá liatina je zliatina železa s niečím - uhlíkom, kremíkom, mangánom a ďalšími prvkami, ktoré potom určujú jej požadované vlastnosti. Tak vzniká šedá liatina, tvárna liatina alebo temperovaná liatina.
_________________ Ex: Nissan Patrol GR Wagon, Ironman Foam Cell "C" + 40 mm podložky, Fedima Sirocco 35x10,5 R16, WARN M8274-50, hi-lift Nissan Patrol GR Y60 SWB v celkom slušnej výbave
|
Sob, 06.02.2010, 21:22 |
|
|
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3012 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
|
Ned, 07.02.2010, 8:37 |
|
|
dindaj
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.03.2007, 19:34 Príspevky: 1814 Bydlisko: SE
|
Cau Dado
Kurna,si ma dostal.Fe je asi Tvoj odbor,tak mi porad. Pre zaujimavost by som chcel vediet nejake porovnanie pevnosi obycajneho plechu proti HARDOXU.Dostal som sa k tomuto materialu a zda sa mi kúúr.a tvrdy. Tak ci to nie je len dojem.Nedavaj grafy ale nejak asi v%+-autobus.Viem ze je to oderuvzdorny material ale zaujima ma hlavne pevnost v ohybe a mozno strihu.
_________________ Bývalý offroadak
|
Ned, 07.02.2010, 9:52 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
obrovske vyhody tohto materialu su
1) dobra opracovatelnost v surovom stave
2) vysoka huzevnatost
3) zarucena zvaritelnost
4) vysoka odolnost voci oteru
zaujimave je, ze aj bez dodatocneho zuslachtenia, je oteruvzdornost omnoho vyzsia ako pri klasickych materialoch
pouzivali sme to na opravu zubov na lyziciach bagra, vrtaky na vrtanie do zeme atd
niekto sa moze spytat, ze preco nepouzit iny kaleny alebo cementovany material, totiz u tychto materialov je prave problem hlavne so zvaritelnostou a huzevnatostou po zuslachteni
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Ned, 07.02.2010, 11:26 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
teraz som si vsimol, ze sa pytas na ohyba strih, pevnost je laicky povedane vyborna, ale hlavnu vyhodu by som videl v pouzitelnosti, teda mozes tento material navarit niekde a pritom sa ti vlastnosti vyrazne nezmenia, tkisto aj dodatocne opracovat atd
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Ned, 07.02.2010, 11:29 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|