Dnes je streda 5. júna 2024, meniny má Laura a zajtra Norbert
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 7 ] |
|
Autor |
Správa |
mirec00
Čumil
Registrovaný: Štv, 16.01.2014, 20:49 Príspevky: 7
|
Čaute chalani,chcel by som radu ak máte niekto skúsenosti s týmto motorom. Chcel by som vedieť ,či je možne zohnať takýto motor. Neviem iba si myslím, či správne , je asi aj RR to isté? Niekde som čítal ,že sú to BMW motory. Známy má také auto,ešte som ani nevidel , čo je presne s ním , takže zatiaľ by som rád vedel , dostupnosť týchto motorov. Vďaka za rady.
|
Str, 05.03.2014, 8:30 |
|
|
visby
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 24.02.2009, 0:18 Príspevky: 515 Bydlisko: BA
|
td5ka nie je bmw motor, je to skor nepodareny pokus napodobnit vw;-) daval sa do disco2 a defa, do rr sa nedaval.
skus na landroverforum.cz, zopar ludi tam ma vrakoviska, pripadne sa da tento motor doviezt z UK za par penazi.
najskor vsak zisti co s nim je, niekedy stoji oprava par euro a niekedy je zase lacnejsie kupit jazdeny z UK.
|
Str, 05.03.2014, 8:43 |
|
|
mirec00
Čumil
Registrovaný: Štv, 16.01.2014, 20:49 Príspevky: 7
|
Aha, určite najskôr zistím čo mu je a potom sa budem rozhodovať ako ďalej. Asi moc niesu moc spoľahlivé tie TD5, a čo sa týka 4x4 je ako na tom? Zaujíma ma spoľahlivosť, vraj je v tom už dosť elektroniky. V disco 1 je aký motor dieslový, vôbec sa nedávali BMW motory do nich?..
|
Str, 05.03.2014, 20:59 |
|
|
Bobo73
Učeň
Registrovaný: Pon, 01.07.2013, 15:54 Príspevky: 85 Bydlisko: Liptovsky Mikuláš
|
No tak ja mam Td5 ku uz 4 mesiace s tou elektronikou je to naozaj bieda ale čo sa týka motora tak ten je super silný a tichý, a čo sa týka 4x4 ja mám bez uzávierkovú verziu a kde som potreboval vísť som vyšiel namieto uzávierok je tam TC
Tak aspoň čo sa týka mňa som snov spokojný a náhradné diely UK alebo CZ forum tam poradia dobre alebo stačí čítať a dočítaš sa čo potrebuješ.
_________________ EX: UAZ 469 EX: Mitshubishi Pajero I 2.3 EX:Toyota Land Cruiser HZJ 73 LR discovery II Td5 2" lift, šnorchel, fedima truck 2000 ostatné je v úpravách
0944 300 730
|
Str, 05.03.2014, 21:04 |
|
|
mato_srubka
Koumák
Registrovaný: Pon, 01.08.2011, 17:07 Príspevky: 167 Bydlisko: Kysuce
|
V Disco I: - Benzín tuším 2,0 --- nie je moc častý a skôr ho nestretneš - Benzín 3,5 / 3,9 V8 --- fajn motor, výkon taký štandard na takýto typ auta, ale krásny zvuk, pekný priebeh momentu a "úžasná" spotreba (teda môj sen ), základ motora pochádza z Ameriky (smal block od Buicku) - Diesel 200/300 TDi --- 2,5L, 4 valec, v princípe sú oba rovnaké s rovnakým výkonom a odlišným príslušenstvom a emisiami (300 TDi je všeobecne obľúbenejší) , je to LR motor V Disco II: - Benzín V8 v princípe rovnaký ako vyššie -Diesel TD5 --- 2,5L, 5 valec, vyšší výkon oproti 300TDi, viac elektriky a pod., ale v princípe sa nie je čoho báť, nemá nejaké závažné choroby a keď sa niečo vyskytne (napr. netesnosť vstrekovačov), dá sa to riešiť za pomerne málo europeňazí. Je to LR motor. V RR P38 bol 2,5L, radový 6 valec od BMW (u BMW známe ako TDS), má boliestku - dlhá hlava, ktorá sa vplyvom idiotizmu vodičov vie pokrútiť/prasknúť. Tento nie je tak silný ako TD5 od LR (má nižší krútiaci moment).
|
Str, 05.03.2014, 21:17 |
|
|
mirec00
Čumil
Registrovaný: Štv, 16.01.2014, 20:49 Príspevky: 7
|
A tie disco 2 mali všetky TC ?.... alebo aj iné systémy ?...
|
Str, 05.03.2014, 21:19 |
|
|
mirec00
Čumil
Registrovaný: Štv, 16.01.2014, 20:49 Príspevky: 7
|
už mám jasnejšie vďaka.. a to disco I s 2.0 a s plynom ,mal kamarát a veľmi si to pochvaľoval. Aj v teréne že to bolo skvelé a aj dlhe cesty sa dali bez problémov s ním absolvovať.
|
Str, 05.03.2014, 21:30 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 7 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|