4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Rozdiel medzi Disco I 2,5 Tdi a V8
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=23&t=1100
Stránka 1 z 1

Autor:  FeroForester [ Str, 21.02.2007, 21:46 ]
Predmet príspevku:  Rozdiel medzi Disco I 2,5 Tdi a V8

Aky je rozdiel medzi Discovery 1998 naftovou a benzinovou.
Samozrejme okrem motora a elektro.
Hlavne ma zaujima ci sa da hodit diesel motor do benzinovej Discovery.
:roll:

Autor:  janotoyotak [ Str, 21.02.2007, 23:04 ]
Predmet príspevku: 

Dá sa všetko. ale....
Je pravdepodobné, že benziňák má iné prevody v prevodovke, prídavnej prevodovke a diferákoch. Celkom určite má úplne iný káblový zväzok, asi aj iné a inak zapojené prístroje palubovke a iné čidlá na iných miestach v motorovom priestore.
Nechcem ťa odrádzať, ale ak máš benzínovú diskotéku a vieš kúpiť lacnú dieselovú, ktorá bola 10x prevrátená, ale je kompletná, choď do toho.
Ak vieš zohnať len dieselový motor, eventuálne aj s káblovým zväzkom, ZABUDNI :!: . Budeš mať len problémy. Naozaj potrebuješ mať u seba na dvore celé druhé auto.
Už som takú vec robil a keby som tam nemal celé auto, tak by som sa asi zbláznil. Ešte aj blbý konektor k motorčeku stieračov môže byť iný a inak zapojený. Alebo plavák v nádrži .... Zdá sa to ako drobnosť, ale aj keď si vieš skoro všetko spraviť sám, budeš mať problémy. A ak to dáš robiť nejakému "machrovi" a on ti to naozaj spraví, tak za 2 roky ti to ani on nebude vedieť opraviť. Nebudú sedieť schémy, objednacie čísla a.....
Asi som ťa nepotešil :(
Jano

Autor:  Rudi [ Str, 21.02.2007, 23:40 ]
Predmet príspevku: 

Musím súhlasiť s Janotoyotak-om,možno na uchytenie motora na karosériu Ti to bude sedieť ale tie pprevody v difoch budú skoro určite na benzíne iné ako na diesel.Prevodovka by mohla byť teoreticky aj rovnaká a myslím si že aj ten diesel by si zapojil na benzínovú elektriku,lebo tam potrebuješ akurát urobiť žhavenie atď.No myslím že to šikovný elektrikár zvládne,horšie by to bolo dávať do diesela benzín(teda ak by to bolo vstrekovanie).No potom by si musel niečo urobiť,ako píše aj Jano,s nádržou lebo benzín máva el.čerpadlo v nádrži(neviem teda ako to má Diskotéka) a v diesely ťahá naftu čerpadlo.No myslím že by si fakt potreboval asi druhé auto k tomu,lebo tam bude milión prkotín ktoré ak by si mal kupovať aj s tými diferákmi by stáli poriadny balík.To by Ťa asi vyšlo poriadne draho!No ale je to na Tebe. :wink: ;-)

Autor:  mello [ Str, 21.02.2007, 23:44 ]
Predmet príspevku: 

Preco neuvazujes radsej nad plynom??? je to urcite jednoduchsie ako prehadzovat motor a ostatne veci s tym spojene a to co pisal Jano je uplne pravda...mas moznost v KE zajst do Marco Car Servisu na Popradskej pytaj sa na Jara, on ti urcite rad poradi, sam ma 4,0ltr. RR Clasic so splynovacom a velmi dobre sa rozumie znacke LR...

Autor:  FeroForester [ Pia, 23.02.2007, 22:53 ]
Predmet príspevku: 

pre vysvetlenie mojho zameru:
kupil som dieselovu diskoteku ale je "lahko" klepnuty predok - lava strana je posunuta ca 10cm do zadu => drziak na sasi kt. drzi pozdlzne raneno je odtrhnuty a tym padom je vyosena predna naprava.
Prave Jaro mi poradil ze bude jednoduchsie to auto pouzit len na diely.
Ale ja som sa uz zamiloval a rad by som to spojazdnil.
Jedna aj ked myslim ze posledna z varian je urobit prekladku a benzinove diskoteky okrem toho ze su v lepsom stave su aj lacnejsie. ;-)

Autor:  Lubos BA [ Sob, 24.02.2007, 1:30 ]
Predmet príspevku: 

Tak ty si veľký kujón :lol: . Najväčší land rover srdciar ti poradí a nás len tak skúšaš :-D . Ale vážne . Tá prestavba nieje nereálna . Tým že máš "lahko" ťuknutý vzor je sa podla čoho orientovať. Predpokladám že máš manuál ak je to tak s pomermi nebude podľa mňa problém . Prídavné prevodovky mali aj benzínová aj dieslové diská rovnaké diffy tiež . Rozdielne sa dávali do defendrov a zriedkavých dvojlitrových diskoték . Diffy sa dávali iné väčšinou do vojenských verzií . Iba vymakaná diskotéka by bola takto vylepšená . Elektrika a čidlá na 200 a 300 niesu velká veda a zvezok sa dá tiež poriešiť . Zostane ti vela volných káblov ale to nevadi. Horšie by bolo keď by si robil z dieslu benzín :shock: . Schémy a objednávanie ND ak vymeníš len motor tiež bez problému . A kedže vidím odkiaľ si a teda máš Jara po ruke on ti to zrobý 100 % . Tak uvažuj a neváhaj . :smt023

Autor:  DanoDEF [ Sob, 24.02.2007, 8:16 ]
Predmet príspevku: 

FeroForester píše:
drziak na sasi kt. drzi pozdlzne raneno je odtrhnuty a tym padom je vyosena predna naprava.


ked utrhlo drziak tak to musela byt velmy velmy slusna supa...to sa mi nepodarilo ani pri dvojitej piruete ked som lietal z Defikom. ramena sa ohli ale drziaky vydrzali...len aby neboli sasi do lichobeznika...

Autor:  FeroForester [ Ned, 25.02.2007, 23:51 ]
Predmet príspevku: 

Pecka to bola urcite ale hlavne dobre mierena - rovno do kolesa. Elektron to ale bez vaznejsej ujmy prezil . :smt041

Obrázok

Autor:  hruska lubomir [ Sob, 20.09.2008, 14:13 ]
Predmet príspevku: 

Nazďo
Aký rozdiel je vo vnútornej dížke Disco1 v trojdverovom av päťdverovom prevedení?
Vopred dakujem

Autor:  marcek4x4 [ Ned, 21.09.2008, 19:54 ]
Predmet príspevku: 

hruska lubomir píše:
Nazďo
Aký rozdiel je vo vnútornej dížke Disco1 v trojdverovom av päťdverovom prevedení?
Vopred dakujem

3 aj 5dverová verzia má rovnaký rázvor 100palcov.Vnútorný priestor je rovnaký.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/