4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

P38
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=23&t=13115
Stránka 1 z 1

Autor:  puklo [ Pon, 30.05.2011, 15:01 ]
Predmet príspevku:  P38

RR P38 2.5DSE, za tepla mi zle štartuje. Skúšal som ochladiť čerpadlo vodou a problém zmizol, naštartoval okamžite. Usudzujem že vstrek.čerpadlo (Bosch) je tesne pred smrťou. máte niekto funkčné na predaj? alebo sa oplatí radšej niekde repasovať za 800-100 eur? som z toho málo múdry, skoro nič. :(

Autor:  rszele [ Pon, 30.05.2011, 16:48 ]
Predmet príspevku: 

Jednoznačne by som ho dal opraviť lebo keď ti niekto predá čerpadlo ktoré niekde stálo aj keď ho vyberali von bolo plne funkčné teraz už nemusí isť alebo by som min. také dal najprv rozobrať a pretesniť. Podla toho čo píšeš ti už niekto veci znalí dal návod ako overiť či to nieje element v rozdeľovacej hlave a ak ti to po schladení štartuje tak samozrejme že to tam je a len tá hlave s elementom stoji cca 600€ v závislosti od presného čísla čerpadla.
Ale ak by si zohnal čerpadle tak povediac ešte teplé (v krátkej dobe vymontovane) tak by to šlo.





p.s:http://autoservismucka.sk/

Autor:  teslo [ Pon, 30.05.2011, 22:04 ]
Predmet príspevku: 

Predpokladam, ze ked je motor teply, tak Ti to nezhavi.

Autor:  medal41 [ Pon, 30.05.2011, 22:43 ]
Predmet príspevku: 

aj novom meste nad vahom repasujú čerpadlá F.bosch

Autor:  puklo [ Uto, 31.05.2011, 6:25 ]
Predmet príspevku: 

teslo píše:
Predpokladam, ze ked je motor teply, tak Ti to nezhavi.


nežhaví, ak by žhavilo štartovaniu by to určite pomohlo. Nechcem ale prerábať žhavenie, bolo by to dočasné riešenie a čerpadlo by tak či tak neskôr umrelo.

Autor:  rszele [ Uto, 31.05.2011, 7:28 ]
Predmet príspevku: 

[nežhaví, ak by žhavilo štartovaniu by to určite pomohlo. Nechcem ale prerábať žhavenie, bolo by to dočasné riešenie a čerpadlo by tak či tak neskôr umrelo.[/quote]

:smt023 presne tak dá sa prerobiť žhavenie aby žhavilo stále ale pomali sa ti začne znižovať výkon ktorý už aj teraz si myslím je nižší lebo čerpadlo nedodáva dostatok paliva.

Autor:  FRANKIE222 [ Pon, 01.08.2011, 22:45 ]
Predmet príspevku: 

RR P 38 je uz taky motor, treba tam dorobit trocha elektroniky vedia to v Madarsku v Gyory. nieco podobne je aj na ebay, ale teraz na tom pracujem potom dodam poznatky

Autor:  teslo [ Uto, 02.08.2011, 14:33 ]
Predmet príspevku: 

co tam vedia dorobit? pokial iba zhavenie, tak to je velmi jednoduche. To mi funguje bez problemov uz nejaky cas a startuje to na prve brnknutie.

Autor:  macka [ Sob, 08.09.2012, 12:40 ]
Predmet príspevku: 

mam rovnaky problem za tepla..na ebayi je nieco take
Kód:
http://www.ebay.com/itm/HOT-STARTING-FIX-RANGE-ROVER-2-5-DT-DSE-P38-PROFESSIONAL-MICROPROCESSOR-UNIT-/300775838780?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4607a3143c

Autor:  Jaro36 [ Pon, 03.11.2014, 22:16 ]
Predmet príspevku:  Re: P38

Mam Range p38 2,5DSE a problem zo startovanim za tepla je odstraneny za par centov a 10 min. prace :mrgreen: odvtedy chyta na brnk studeny aj zohriaty :lol:

Autor:  OGO [ Pon, 03.11.2014, 22:39 ]
Predmet príspevku:  Re: P38

Tak venuj svoje tajomstvo aj ďalším, ako sa to dá zrobiť.

Autor:  enduro [ Uto, 04.11.2014, 9:18 ]
Predmet príspevku:  Re: P38

mal som kedysi podobny problem na prvom naftovom ZJ 2.5TD.. aj som to tu vtedy pisal.. ochladenie cerpadla nepomohlo, problem bol s kratkym zhavenim pri zohriatom motore, vyriesil som to vlozenim prepinaca na vedenie k snimacu teploty motora, pred startovanim som snimac prepinacom odpojil, impulz na zhavice bol tym padom dostatocne dlhy, motor bez problemov nastartoval a potom som prepinac prepol aby snimac mohol davat signal na ukazovatel teploty..

pozeram ze henta sranda z ebay-u robi nieco podobne (dava impulz na zhavice ako pri studenom motore) ale naviac aj zvysuje davku paliva pri starte..

takze by som skusil odpojit snimac teploty motora a sproboval startovat, co to povie... aj ked v tomto pripade asi naozaj bude problem v cerpadle...

Autor:  Jaro36 [ Štv, 13.11.2014, 20:54 ]
Predmet príspevku:  Re: P38

Ja mam mojho v automate a na hlave motora su dve cidla jedno je na teplomer a druhe na zhavenie,ked som ho len odpojil tak motor startoval aj teply :D ale zase prestala radit prevodovka :smt011 . Po premerani cidla za studena a za tepla sme zistily ze staci vlozit 650 ohmovy odpor a je po probleme :-D (samozrejme odpor miesto cidla.) Od vtedy asi pol roka auto startuje bez problemov.

Autor:  mazdampv9 [ Pon, 17.11.2014, 22:24 ]
Predmet príspevku:  Re: P38

ja som si to nechal spraviť v Ostrave, nadstavil mi žhavenie aj za tepla-pokiaľ dva krát nažhavím tak to chytá hneď aj pri teplom motore, zvykol som si na to.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/