Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 28.04.2024, 9:34
Dnes je nedela 28. apríla 2024, meniny má Jarmila a zajtra Lea




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 17 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 discovery 1, 300 tdi lift kit a offroad uprava 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Pia, 01.07.2011, 16:46
Príspevky: 24
Bydlisko: ba
Odpoveď s citáciou
Zdravim, napriek tomu ze posledny mesiac usilovne studujem cele ceske aj slovenske forum, stale je to niekolko otazok ktore ma trapia
tento tyzden som si kupil nove auto, discovery 300 tdi , 1998
pokial viem, nema abs, a podla vinu mi hlasi ze nema erg, nie som ale mechanik a neviem presne ako to ci ma alebo nema erg zistim

moje otazky:
1. neviem zaradit uzavierku diferencialu, packa je zatuhnuta a nechce sa pohnut

2. auto by som chcel dat na 32/ alebo 33 gumy (skor 33), predpokladam, ze budem potrebovat lift kit teda aspon 2", povodne som rozmyslal nad iron man, alebo ome, vsimol som si ale, ze ludia davaju radsej podvozky z britanie, zaujal ma napriklad tento kit http://www.4muddyfeet.com/shop/product_ ... _id=127243 alebo tento http://www.4muddyfeet.com/shop/product_ ... _id=127241
, priznam sa ale ze moc sa nevyznam, predpokladam ze cim viac dielov vymenim za odolnejsie, tym lepsie, bude tych 40 mm stacit?


3. ak by som pouzil 33 kola, budem musiet pri spominanom lifte rezat karoseriu?, predpokladam ze kvoli stabilite bude nutne auto rozsirit cize budem musiet dokupit aj plastove lemy, je nutne rezat aj dvere?

4. vsimol som si ze ludia pri liftoch menia aj tlmic riadenia, ale v tychto kitoch som si nevsimol ho ponukat, zasa som najcastejsie videl, ze ludia davaju iron man alebo ome aspon tu na slovensku