| Dnes je štvrtok 30. októbera 2025, meniny má Šimon Simona a zajtra Aurélia 
 
 
 
 
	
	
		
			|   | Stránka 1 z 1 
 | [ Príspevkov: 14 ] |  |  
        
        
            | Autor | Správa |  
			| puklo Koumák 
					Registrovaný: Pon, 26.03.2007, 22:52
 Príspevky: 162
   | RR P38 2.5DSE, za tepla mi zle štartuje. Skúšal som ochladiť čerpadlo vodou a problém zmizol, naštartoval okamžite. Usudzujem že vstrek.čerpadlo (Bosch) je tesne pred smrťou. máte niekto funkčné na predaj? alebo sa oplatí radšej niekde repasovať za 800-100 eur? som z toho málo múdry, skoro nič.    _________________
 niekedy sa sám seba pýtam, kto sme, odkial sme prišli a kam smerujeme..Potom si nalejem odpoveď a zas je dobre.
 
 RR P38 V8
 BMW 330XD
 Pinzgauer 710M
 AVIA 31T 4x4 sklápač
 PV3S M1
 
 ex: terrano II
 ex: terracan
 ex: xj 2:5TD
 ex: RR P38 2.5 DSE
 ex: ZJ 5.9
 
 
 
    							Naposledy upravil puklo dňa Str, 20.07.2011, 5:31, celkovo upravené 1 
 
 |  
			| Pon, 30.05.2011, 15:01 | 
					
					   |  
		|  |  
			| rszele Učeň 
					Registrovaný: Ned, 14.12.2008, 0:24
 Príspevky: 64
 Bydlisko: bratislava
   | Jednoznačne by som ho dal opraviť lebo keď ti niekto predá čerpadlo ktoré niekde stálo aj keď ho vyberali von bolo plne funkčné teraz už nemusí isť alebo by som min. také dal najprv rozobrať a pretesniť. Podla toho čo píšeš ti už niekto veci znalí dal návod ako overiť či to nieje element v rozdeľovacej hlave a ak ti to po schladení štartuje tak samozrejme že to tam je a len tá hlave s elementom stoji cca 600€ v závislosti od presného čísla čerpadla.
 Ale ak by si zohnal čerpadle tak povediac ešte teplé (v krátkej dobe vymontovane) tak by to šlo.
 p.s:http://autoservismucka.sk/_________________
 WG 2,7 CDI
 
 
 |  
			| Pon, 30.05.2011, 16:48 | 
					
					     |  
		|  |  
			| teslo Ťažký Profík 
					Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 16:11
 Príspevky: 409
 Bydlisko: Bratislava
   | Predpokladam, ze ked je motor teply, tak Ti to nezhavi. _________________Range Rover farma   
 
 |  
			| Pon, 30.05.2011, 22:04 | 
					
					   |  
		|  |  
			| medal41 Ťažký Profík 
					Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31
 Príspevky: 478
 Bydlisko: Partizanske
   | aj novom meste nad vahom repasujú čerpadlá F.bosch _________________
 L 200 - cb,hi-lift,sw9000,mt,šnorchel,
 
 
 |  
			| Pon, 30.05.2011, 22:43 | 
					
					   |  
		|  |  
			| puklo Koumák 
					Registrovaný: Pon, 26.03.2007, 22:52
 Príspevky: 162
   | teslo píše: Predpokladam, ze ked je motor teply, tak Ti to nezhavi.nežhaví, ak by žhavilo štartovaniu by to určite pomohlo. Nechcem ale prerábať žhavenie, bolo by to dočasné riešenie a čerpadlo by tak či tak neskôr umrelo._________________
 niekedy sa sám seba pýtam, kto sme, odkial sme prišli a kam smerujeme..Potom si nalejem odpoveď a zas je dobre.
 
 RR P38 V8
 BMW 330XD
 Pinzgauer 710M
 AVIA 31T 4x4 sklápač
 PV3S M1
 
 ex: terrano II
 ex: terracan
 ex: xj 2:5TD
 ex: RR P38 2.5 DSE
 ex: ZJ 5.9
 
 
 |  
			| Uto, 31.05.2011, 6:25 | 
					
					   |  
		|  |  
			| rszele Učeň 
					Registrovaný: Ned, 14.12.2008, 0:24
 Príspevky: 64
 Bydlisko: bratislava
   | [nežhaví, ak by žhavilo štartovaniu by to určite pomohlo. Nechcem ale prerábať žhavenie, bolo by to dočasné riešenie a čerpadlo by tak či tak neskôr umrelo.[/quote]
    presne tak dá sa prerobiť žhavenie aby žhavilo stále ale pomali sa ti začne znižovať výkon ktorý už aj teraz si myslím je nižší lebo čerpadlo nedodáva dostatok paliva._________________
 WG 2,7 CDI
 
 
 |  
			| Uto, 31.05.2011, 7:28 | 
					
					     |  
		|  |  
			| FRANKIE222 Učeň 
					Registrovaný: Štv, 25.09.2008, 18:12
 Príspevky: 95
 Bydlisko: Komarno
   | RR P 38 je uz taky motor, treba tam dorobit trocha elektroniky vedia to v Madarsku v Gyory. nieco podobne je aj na ebay, ale teraz na tom pracujem potom dodam poznatky 
 
 |  
			| Pon, 01.08.2011, 22:45 | 
					
					   |  
		|  |  
			| teslo Ťažký Profík 
					Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 16:11
 Príspevky: 409
 Bydlisko: Bratislava
   | co tam vedia dorobit? pokial iba zhavenie, tak to je velmi jednoduche. To mi funguje bez problemov uz nejaky cas a startuje to na prve brnknutie. _________________Range Rover farma   
 
 |  
			| Uto, 02.08.2011, 14:33 | 
					
					   |  
		|  |  
			| macka Čumil 
					Registrovaný: Sob, 08.09.2012, 12:17
 Príspevky: 9
 Bydlisko: Bardejov
   | mam rovnaky problem za tepla..na ebayi je nieco take 
 Kód: http://www.ebay.com/itm/HOT-STARTING-FIX-RANGE-ROVER-2-5-DT-DSE-P38-PROFESSIONAL-MICROPROCESSOR-UNIT-/300775838780?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4607a3143c_________________
 Range Rover p38 2.5dse
 
 
 |  
			| Sob, 08.09.2012, 12:40 | 
					
					     |  
		|  |  
			| Jaro36 Čumil 
					Registrovaný: Pon, 03.11.2014, 22:07
 Príspevky: 2
   | Mam Range p38 2,5DSE a problem zo startovanim za tepla je odstraneny za par centov a 10 min. prace     odvtedy chyta na brnk studeny aj zohriaty  
 
 |  
			| Pon, 03.11.2014, 22:16 | 
					
					   |  
		|  |  
			| OGO OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Str, 20.05.2009, 21:33
 Príspevky: 1923
   | Tak venuj svoje tajomstvo aj ďalším, ako sa to dá zrobiť. 
 
 |  
			| Pon, 03.11.2014, 22:39 | 
					
					   |  
		|  |  
			| enduro OFFROAD Expert 
					Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58
 Príspevky: 597
 Bydlisko: Banská Štiavnica
   | mal som kedysi podobny problem na prvom naftovom ZJ 2.5TD.. aj som to tu vtedy pisal.. ochladenie cerpadla nepomohlo, problem bol s kratkym zhavenim pri zohriatom motore, vyriesil som to vlozenim prepinaca na vedenie k snimacu teploty motora, pred startovanim som snimac prepinacom odpojil, impulz na zhavice bol tym padom dostatocne dlhy, motor bez problemov nastartoval a potom som prepinac prepol aby snimac mohol davat signal na ukazovatel teploty..
 pozeram ze henta sranda z ebay-u robi nieco podobne (dava impulz na zhavice ako pri studenom motore) ale naviac aj zvysuje davku paliva pri starte..
 
 takze by som skusil odpojit snimac teploty motora a sproboval startovat, co to povie... aj ked v tomto pripade asi naozaj bude problem v cerpadle...
 _________________
 Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015
 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000
 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N
 Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"
 
 
 |  
			| Uto, 04.11.2014, 9:18 | 
					
					   |  
		|  |  
			| Jaro36 Čumil 
					Registrovaný: Pon, 03.11.2014, 22:07
 Príspevky: 2
   | Ja mam mojho v automate a na hlave motora su dve cidla jedno je na teplomer a druhe na zhavenie,ked som ho len odpojil tak motor startoval aj teply     ale zase prestala radit prevodovka    . Po premerani cidla za studena a za tepla sme zistily ze staci vlozit 650 ohmovy odpor a je po probleme    (samozrejme odpor miesto cidla.) Od vtedy asi pol roka auto startuje bez problemov.
 
 |  
			| Štv, 13.11.2014, 20:54 | 
					
					   |  
		|  |  
			| mazdampv9 Čumil 
					Registrovaný: Uto, 11.11.2014, 23:04
 Príspevky: 1
   | ja som si to nechal spraviť v Ostrave, nadstavil mi žhavenie aj za tepla-pokiaľ dva krát nažhavím tak to chytá hneď aj pri teplom motore, zvykol som si na to. 
 
 |  
			| Pon, 17.11.2014, 22:24 | 
					
					   |  
		|  |  
		|  |  
	
		
			|   | Stránka 1 z 1 
 | [ Príspevkov: 14 ] |  |  
 
	
		| Kto je on-line |  
		| Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |  
 
	|  | Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
 Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
 Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
 
 |  
 |