Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila
Autor |
Správa |
erik
Koumák
Registrovaný: Pia, 13.10.2006, 18:15 Príspevky: 174 Bydlisko: skalica
|
demo5 píše: na ceskom fore jeden pisal ze sa to da vypnut pocitacom tusim v riadiacej jednotke.. A k tym mechom, ze novy stoji asi 9000,-KC a tie Arnotty ze maju dozivotnu zaruku su dokonca lepsie ako seriove - viac zdvihnu auto - a tusim sada stoji 800 dolarov.. ale tak nejak..
Ja nejsem specialista cez RR a jeho mechy, no ja na D3 mam s nima resp. elektroniku, ktora ich riadi, aj problemy. Na ceste je to este riesitelne, no v terene sa pri poruche neda pohnut.
A chalani u nas v LRC si z D2 dali mechy prec. Radek D2 -2,8 Tdi jel s prasklyma mechama z Podkarpatrskej Rusi do HK 2Ohod.
Jarov podvozok na RRC/pozri foto hore/, tak to je "pohadka".
_________________ Defender 90 Td5 170k Old Man Emu,Warn 8274,Warn CE-M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel, MT Matador Wisenta 235x85x16,Pewag A 84SV, Roll Cage,2xARBuzaverky,CB,Garmin nuvi 660 ...
Discovery 3 ,bez skrabancu
|
Str, 02.01.2008, 10:08 |
|
|
fireman
Učeň
Registrovaný: Ned, 11.11.2007, 13:54 Príspevky: 63 Bydlisko: Bratislava
|
Demo nemas prosimta tu stranku kde o tom pisu ako sa to da vypnut?
_________________ TICHO-LIEČI
|
Str, 02.01.2008, 12:16 |
|
|
fireman
Učeň
Registrovaný: Ned, 11.11.2007, 13:54 Príspevky: 63 Bydlisko: Bratislava
|
HURAAA TAK UZ SOM KONECNE PRISIEL NA TO AKO TO OSALIT
_________________ TICHO-LIEČI
|
Sob, 15.03.2008, 13:34 |
|
|
michi
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17 Príspevky: 2388 Bydlisko: Zálesie
|
|
Ned, 22.06.2008, 1:14 |
|
|
teslo
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 16:11 Príspevky: 409 Bydlisko: Bratislava
|
snaha sa ceni
chlapik sa na tych super cestnych nizkoprofilakoch podla mna celkom drzi...
_________________Range Rover farma
|
Pon, 23.06.2008, 16:44 |
|
|
snipera
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 03.12.2007, 16:21 Príspevky: 494 Bydlisko: Nové Zámky
|
Michi to je to iste ako toto, len z ineho uhla pohladu..
http://www.youtube.com/watch?v=kGzpU5Ch ... re=related
8)
|
Pon, 23.06.2008, 17:06 |
|
|
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
teslo píše: snaha sa ceni chlapik sa na tych super cestnych nizkoprofilakoch podla mna celkom drzi...
... bez elektroniky by si asi nepr...
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
|
Pon, 23.06.2008, 18:50 |
|
|
Macej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21 Príspevky: 547 Bydlisko: Vchod Záhoria
|
Zdravím vás. Vidím že niekto z vás by mi vedel poradiť. . Pred nedávnom som začal rozmýšlať nad kúpou Range Roveru. A kedže vidím že vela z vás už Range Rovere pozná tak sa chcem o nich niečo dozvedieť. Už pár offroadov poznám a par ich mám. V mojom okoli nikto nič také nemá preto sa chcem spýtať zasvetených . Konkretne rozmýšlam nad 68-94kou. Aké sú pre a proti tychto aut? Na čo si davať pozor pri kúpe? A aka je dostupnsť dielov (hlavne finančná )? Ďakujem za vaše postrehy
|
Ned, 20.09.2009, 20:35 |
|
|
pajo413JX
Učeň
Registrovaný: Pon, 18.08.2008, 9:23 Príspevky: 71 Bydlisko: Kubíková-okolie Žiliny
|
|
Ned, 20.09.2009, 20:42 |
|
|
teslo
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 16:11 Príspevky: 409 Bydlisko: Bratislava
|
Ahoj, treba vela hladat a citat...vsetky informacie uz su niekde napisane. Ak mas nieco konkretnejsie co Ta zaujima, tak sa pytaj. Inac je dost problem.
Rocniky co si napisal su Range Rover Classic. Aj medzi nimi je dost rozdielov pri jednotlivych rocnikoch.
Rozne motorizacie, prevodovky, atd.
Dieslove verzie boli najcastejsie VM, ktore su zname svojou poruchovostou. Lepsia volba je 300TDi, ktore sa davali do novsich rocnikov, ale tie su pomerne vzacne...
_________________Range Rover farma
|
Pon, 21.09.2009, 9:24 |
|
|
Macej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21 Príspevky: 547 Bydlisko: Vchod Záhoria
|
Tak teda konkretnešie . Počul som niečo o rozdielnych rozvodovkach. Udajne mali do roku 86 - 87 niaku rozvodovku LT230 a že te neskoršie že boli dosť kazové. Je na tom niečo pravda? Maly to všetky ročníky až do 87 alebo 88? Aj uplne prvé? Mna presnejšie lakajú RR Clasic. Sú dobré aj ine dieslové verzie alebo 3.5 V8 je najlepší?
|
Pon, 21.09.2009, 16:11 |
|
|
marcek4x4
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 14.11.2006, 22:24 Príspevky: 325 Bydlisko: Dudince
|
Skôr by som povedal,že je to naopak.Do 88-meho roku /dúfam,že natrepem/sa dávali LT230 a potom Borg-Wagner.Borg-Wagner už mal viskospojku a niesom istý či sa dal uzamknúť.LT230 sa používa/používal/ v Disco 1,2 a vo všetkých defíkoch.
_________________ LANDROVER DISCOVERY bývalá leštenka
|
Pon, 21.09.2009, 16:35 |
|
|
Macej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21 Príspevky: 547 Bydlisko: Vchod Záhoria
|
No to som počul že te LT230 su lepšie. Ale chcem sa o tom presvedčiť . Mali to všetky do roku 88? Je to pravda? Naozaj su te LT230 lepšie? Dik
|
Pon, 21.09.2009, 17:27 |
|
|
teslo
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 16:11 Príspevky: 409 Bydlisko: Bratislava
|
Ono nieje take jednoznacne ktora rozvodovka je lepsia. BorgWarner ma vizkospojku, ktora plni funkciu uzavierky podla potreby( samosvor ale naozaj ucinny). LT230 ma manulane raditelnu uzavierku. Plus LT230 sa robila v roznych prevodovych pomerov pre High range.
BorgWarner s oblubou montuju do pretekarskych pecialov prave preto, ze on si sam urci kedy ma byt uzavrety a tym padom odpada pilotovi jedna zo starosti.
Tie sa da povedat, ze BorgWarner je pevnejsi co do konstrukcie a lepsie znasa vyssie vykony.
Co zas hovori v neprospech BorgWarneru je ze prave vizkospojka moze odist a chova sa to akoby bol diferencial stale uzavrety. Opravovat sa to neoplati.
Rocniky kedy sa co kam montovalo z hlavy neviem, ale v mojom RRC co je 89 bola LT230.
Co sa tyka motorizacie... to si musis spravit nazor sam. Doporucujem previezt sa v nich...ja mam dva benzinove 3.9
_________________Range Rover farma
|
Uto, 22.09.2009, 9:34 |
|
|
Macej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 20.09.2009, 20:21 Príspevky: 547 Bydlisko: Vchod Záhoria
|
No myslím že by som radsej isiel po tej LT 230. Neviem prečo ale viskospojkam moc neverim. A ta motorizacia.... Nooo diesel asi nechcem. Už jedného lenivého diesla mám (Aro 243D - original) a nedavno som si kupil Jeep Cherokee 4.0 . Preto by som sa potesil benzínu viac. Na dobré som si rychlo zvykol . Ale nechcem mat uplnu nenažranu raketu čo hneť odíde. Ešte som počul že 3.5 je sice slabší než 3.9 (logicky ) ale že vydrží viac. O tom niečo vieš? Je ozaj lepší spolah na 3.5 než na 3.9? PS: na spotrebe mi moc nezaleží všetko sa da vyriešiť
|
Uto, 22.09.2009, 18:08 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|