4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
discoveri 3,9 benzín r.v.96 http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=23&t=8279 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | blato-Lubo [ Str, 01.07.2009, 19:08 ] |
Predmet príspevku: | discoveri 3,9 benzín r.v.96 |
Takže potreboval by som rýchlu odpoved, do večera potrabujem posunút info : dnes sme sa vozili na skusku na takomto aute, a pri beznom kruteni do lava doprava kde sme robili take osmičky na jedničke na asvalte, sme sa cudovali preco sklbe obe kolesa do zaber na prednej náprave...a iba sem tam rana...vy zeralo to tak akoby sa uzatvaral dif predný , no nevedeli sme si to vysvetlit, podotýkam ...mala packa bola viradena..., spravala sa to podobne ako ked zamknete k zadnemu predný nahon a na asvalte to do zatacky prieci... |
Autor: | blato-Lubo [ Štv, 02.07.2009, 17:46 ] |
Predmet príspevku: | |
nikto nič...????hm... |
Autor: | teslo [ Štv, 02.07.2009, 17:55 ] |
Predmet príspevku: | |
Da sa packou redukcie normalne hyba zlava doprava? Indikacia sa Tvari ze funguje? Moze tam byt poskodeny stredovy diff( resp. ovladanie stredovej uzavierky). Indikaciou sa tvari ako otvoreny, ale v skutocnosti moze byt uzavrety. Problem moze byt v tiahlach, diferaku( stredovom), resp. v samotnom mechanizme uzavierky( uzubeniach). Mohlo sa stat, ze sa zlomila priruba co pohybuje ozubeniami na uzavierku a zostalo to visiet v uzavretom stave. Alebo moze byt seknuty( satelity) predny diferak, ale to sa mi javi ako malo pravdepodobne. V kazdom pripade to treba riesit. Da sa stym jazdit pokial das dole predny kardan. |
Autor: | blato-Lubo [ Pia, 03.07.2009, 13:48 ] |
Predmet príspevku: | |
s tým sa dá jazdit rovno 100vkou normalne nič nesklbe, nič nestrpa, nič sa nehreje,,,ani netaha....páčka zlava doprava ide normalne...možno až príliš lahko no neviem,,,bol som prvýkrat v takomto aute... |
Autor: | blato-Lubo [ Pia, 03.07.2009, 13:49 ] |
Predmet príspevku: | |
A vidis kontrolka na to sa musim pozriet ci sa vobec rozvecuje... |
Autor: | Disco [ Pia, 03.07.2009, 15:58 ] |
Predmet príspevku: | |
Zaradenie stredovej uzavierky, musi korespondovat s kontrolkami TC,ABS,..... Ak svietia, to by malo znamenat, ze su vyradené, cize uzavierka zapnuta a ked vyradis uzavierku, tak vsetko musi zhasnut. Kontrolky su zltej farby. Ak je to spravne zapojene, co asi by malo byt, a ak ti aj uzavierka ostala zapnuta, tak ti musi vsetko svietit ako v kostole. Pozeral si ci tam nie je domontovana uzavierka jednotlivych naprav a kompresor? Ja by som hladal problem najskor v prednom diferaku. |
Autor: | teslo [ Pia, 03.07.2009, 17:33 ] |
Predmet príspevku: | |
Discovery 1 este nieje taka sofistikovana ako tvoja D2. Signalizacia stavu je v oboch pripadoch riesena cidlom na medzinapravovaje prevodovke( v oboch pripadoch LT230). Toto cidlo je mechanicky spinac polohy. |
Autor: | blato-Lubo [ Pia, 03.07.2009, 22:49 ] |
Predmet príspevku: | |
no aby sme si boly uplne istý, takže mala packa z lava do prava a naspet ide radit upne v pohode, pekne zaskoci na obe strany a kontrolka svieti a nesvieti ciže je to ok, zajtra ideme spravit skusku na zdvihaku a krutenie kolies naprazdno...a skontrolujeme tiahla na packe...ak nie tak to bude už naozaj len ten predný diferencial... |
Autor: | Disco [ Sob, 04.07.2009, 3:49 ] |
Predmet príspevku: | |
Potom daj vediet co to bolo. Clovek sa stale uci diky. |
Autor: | blato-Lubo [ Sob, 04.07.2009, 17:10 ] |
Predmet príspevku: | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |