4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Ako sa vymieňa spojka na isuzu trooper?
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=24&t=3394
Stránka 1 z 1

Autor:  Tunki [ Uto, 15.01.2008, 22:53 ]
Predmet príspevku:  Ako sa vymieňa spojka na isuzu trooper?

Som to skúšal nejako rozobrat, ale nedala sa vybrat nijak prevodovka ani motor a mal som kopu radcov premúdrych len čo je pravda.

Autor:  Martin 4 [ Uto, 15.01.2008, 23:35 ]
Predmet príspevku: 

... obvyklý postup je zvesiť prevodovku. Je s tým určite menej roboty ako vybrať motor.

Autor:  Tunki [ Str, 16.01.2008, 0:03 ]
Predmet príspevku: 

A si to dakedy skúšal lebo tam je tesne za výstupom z prevodovky nosnik co sa nedá odmontovat a keby som chcel kôli tomu posunut motor do predu tak narazím na poloos. (to asi chce dat tú poloos namontovat o 20čísel nižšie ale to je o inom)

Autor:  martinez [ Str, 16.01.2008, 0:57 ]
Predmet príspevku: 

jednoduhsie bude motor zvesit zo silentblokov a tak vytiahnut prevodovku.. nemusi ist cely von, len posunut.... je tam na faka pristup to viem, ale nerobil som to este. Ale viem ze ten motor musis, teda ak mas 2,6 ako ja

Autor:  Tunki [ Str, 16.01.2008, 1:35 ]
Predmet príspevku: 

Nie. Ja mám 2,2TD bez medzichladiča. Ten sa bude velmi tazko vyberat. Vidim to tak že pôjde zase dole búda a potom tam zaručene prístup bude. pošli foto pohlad na motor od spodku ked mas. zrejme je tam daco inač jak na mojom.

Autor:  martinez [ Str, 16.01.2008, 2:30 ]
Predmet príspevku: 

http://www.automedia.com/Clutch_Decisio ... 020701cd/4

je to isuzu konkretne, je tam cely navod... neviem ako si na tom s anglictinou :)

Autor:  Tunki [ Str, 16.01.2008, 2:37 ]
Predmet príspevku: 

horko tazko citam

Autor:  Tunki [ Str, 16.01.2008, 2:42 ]
Predmet príspevku: 

On na tych fotkach ma taku dieru v podlahe? No teda. A aj štrbinu medzi motorom a prevodovkou dokazal vytvorit? To skusim. Skoda ze to neni jak na SKODA 1202 ,tam sa dala menit spojka pred mototechnou na parkovisku.

Autor:  Pepo4x4 [ Štv, 16.10.2008, 0:51 ]
Predmet príspevku: 

chlape kafri na to...vyber motor budes zrucny ja ho mam vonku uz 5 raz za pol roka :D :D :D a furt sa my cosi neluby :o :o

Autor:  KUBIK [ Štv, 16.10.2008, 20:00 ]
Predmet príspevku: 

No tunki veru ti moc nezávidím,je to naozaj ťažká robota,ja som mal síce 2,6 ale dokial sme sa tam dostali poslal som všetkých japoncov do ... včetkých možných končín :D ale 2,2 má teda aspon myslím menší motor tak by malo byť aj viac priestoru. Ja viem len že naj problém bol dostať sa k šróbom z vrchu ale zvesenie šlo ľahko tento starší model to musí mať asi ináč :wink: takže ti asi moc neporadím

Autor:  Tunki [ Štv, 16.10.2008, 20:19 ]
Predmet príspevku: 

Už to dávno netreba riešiť. Odvtedy mám už druhýkrát dole búdu, a zistil som že takto je to lepšie. Všetko jak na dlani a opraviť spojku tiež malina..:smt025 ......... No hlavne vidno veci, inak skryté bdelému pohľadu :shock:

Autor:  KUBIK [ Štv, 16.10.2008, 20:21 ]
Predmet príspevku: 

No hej ja trkvas som si nevšimol dátum posledného príspevku, teda toho tvojho lebo niekdo pre do mnou prispieval teraz tak som myslel že to čerstvé :roll: :D tak nič potom :-)

Autor:  Tunki [ Štv, 16.10.2008, 20:23 ]
Predmet príspevku: 

:-) To nič aspoň sa ISUZU dostane viac do povädomia offroaduchtivej verejnosti. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Autor:  KUBIK [ Pia, 17.10.2008, 9:48 ]
Predmet príspevku: 

No veru je ich málo ale nikto nevie aké je to dobré auto a čo dokáže v teréne. :twisted: :wink: Ešte stále mi je lúto že som toho svojho predal :cry:

Autor:  HONZA.S [ Sob, 18.10.2008, 23:14 ]
Predmet príspevku: 

Delal jsem to na 2.2D i na 2.2Td a žádný problém tam nevidím. Kardany dolu a převodovka dozadu, mírně zhoupnout motor v silenblokách ale nepovolovat. Nejdřív ze vnitř páky řazení obě ven . Ze spodu náhon tachometru, čidla zap 4x4 a zpátečky a musí ven, jo a ještě silenblok pod převodovkou. Líp se to dělá když si vyndáš výfuk.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/