4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

LADA - spomienky
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=25&t=1353
Stránka 1 z 1

Autor:  palo-cherokee [ Uto, 20.03.2007, 20:12 ]
Predmet príspevku:  LADA - spomienky

Táto debata sa pôvodne nachádzala v sekcii úpravy - škoda 120. Ale keďže sme plynule prešli od škodivky k Lade... :-D :-D

GaboSB píše:
Asi v 94r som mal Škodovku len jednu, len raz a posledný krát, čím viac som sa o ňu staral, tým viac ma sra.a, stále čosi chcela, tak som ju predal a kúpil Ladu 2104, 1500cc 5-kvalt kombičko, v zime som dal do zadu pneu 185/80/13 a škodovice si išli oči vyočiť kde som s tým vyšiel. Tam kde ony vydýchli paru ja som letel ako strela a to plný alebo prázdny. Jednu chybu mala, že mala 4 roky a kvitla sťa púpavy na lúke. :lol: :lol: :lol:


to je pravda, 2104, 2105 hrdzaveli strasne

inak ja som mal staru 2102 Combi, ale motor 1680ccm, vstrek, ina vacka..., 5kvalt, rozsirena, znizena, dvojite tlmice, servo, klima, central, elektrika vsade... vmax 210
V roku 93 to bol genialny vychovny prostiedok na Felicie 1,6 a Gti Golfy.

Autor:  GaboSB [ Uto, 20.03.2007, 21:11 ]
Predmet príspevku: 

palo-cherokee píše:
GaboSB píše:
Asi v 94r som mal Škodovku len jednu, len raz a posledný krát, čím viac som sa o ňu staral, tým viac ma sra.a, stále čosi chcela, tak som ju predal a kúpil Ladu 2104, 1500cc 5-kvalt kombičko, v zime som dal do zadu pneu 185/80/13 a škodovice si išli oči vyočiť kde som s tým vyšiel. Tam kde ony vydýchli paru ja som letel ako strela a to plný alebo prázdny. Jednu chybu mala, že mala 4 roky a kvitla sťa púpavy na lúke. :lol: :lol: :lol:


to je pravda, 2104, 2105 hrdzaveli strasne

inak ja som mal staru 2102 Combi, ale motor 1680ccm, vstrek, ina vacka..., 5kvalt, rozsirena, znizena, dvojite tlmice, servo, klima, central, elektrika vsade... vmax 210
V roku 93 to bol genialny vychovny prostiedok na Felicie 1,6 a Gti Golfy.


Hmm, jáj to musel byť ozaj kúsok, dáke foto si neuchoval? Ináč tlmiče na Ladách mali dobrú vlastnosť, že sa dali rozoberať a vymeniť olej podľa potreby. Na leto som mal sadu z hustejším olejom a na zimu z riedším. Výmena trvala pár min. a vždy sedela podľa mojich predstáv. 8)

Autor:  palo-cherokee [ Str, 21.03.2007, 9:41 ]
Predmet príspevku: 

GaboSB píše:
Hmm, jáj to musel byť ozaj kúsok, dáke foto si neuchoval? Ináč tlmiče na Ladách mali dobrú vlastnosť, že sa dali rozoberať a vymeniť olej podľa potreby. Na leto som mal sadu z hustejším olejom a na zimu z riedším. Výmena trvala pár min. a vždy sedela podľa mojich predstáv. 8)


Foto som nejaké aj uchoval, ale iba na papieri + negatív sa možno niekde povaľuje. V tej dobe bol digitálny foťák pre mňa skôr vec z filmu ako realita :-)
K tým tlmičom - ja som tam mal Monroe, nie origo Lada

Ja som na Ladu trochu zaťažený, mal som ich 7. Ak vezmeme do úvahy koncepciu a rok kedy vznikla, tak to je geniálne auto. Inak dosť podobné Jeepu :-) - teda myslím tým prístupom k výrobe.

A malo jednu vlastnosť, že keď sa náhodou pokazilo niečo, tak domov som došiel VŽDY! (napríklad s prasknutým tesnením pod hlavou 550 km z Linzu do ZA)

EDIT: Gabo, asi túto našu debatu presuniem inde, nech to tu nekazíme OT.

Autor:  GaboSB [ Str, 21.03.2007, 11:39 ]
Predmet príspevku: 

Tak to áno, žiguli domov došla vždy, na otcovej 2102 sme šli na ukrainu, vtedajšie zssr do mesta Strii asi 350km tam a 350km späť na dvoch šróboch na zadných kolesách plne naložený, 5 ľudí + toálne plný kufor + plná záhradka.. Proste dakedy boli puklice priskrutkované na držiaku, kt. držal na dvoch skrutkách kolesa, no a tie druhé dve sa akosi zabudli dať. Úplne v pohode sme došli a potom sme len krútili hlavami ako to po tých ruských cestách mohlo vydržať. Ináč také prasknuté tesnenie pod hlavou je na ladách rarita a o prasknutých hlavách ani nehovorím, nestretol som sa ani s jednou. :-)

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/