Dnes je piatok 2. mája 2025, meniny má Žigmund a zajtra Galina
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 11 ] |
|
Autor |
Správa |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Str, 10.09.2008, 0:01 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
Mnamky  :P:P
_________________ zelena mrdka
|
Str, 10.09.2008, 0:20 |
|
 |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
naposledy som snekovy diff okukaval na KAMAZE, tudis asi AM okukavali ood RUS....
co dodat.. ved to ani neni wrana.. 
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Str, 10.09.2008, 7:18 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
fajer píše: naposledy som snekovy diff okukaval na KAMAZE, tudis asi AM okukavali ood RUS....  co dodat.. ved to ani neni wrana.. 
Hat no hej wrana čakala vonku v seriovom stave na svoj čas 
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Str, 10.09.2008, 8:11 |
|
 |
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8010 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
paci sa mi to perovanie,,ak dobre vydim sklada sa to z dvoch pruzin, vymedzenim stredovym vymedzovacim kruzkom, alebo spajacim lepsie povedane,, no a celkovo super masinka.
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Str, 10.09.2008, 8:36 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|

no, doplním a poopravím Andreja.
to červené čudo je samo-domo trubkový rám, ktorý sa kotúľa na
nápravách Rockwell (US 2,5 ton) . Táto náprava má dvojstupňový prevod priamo na vstupe, finálny prevodový pomer je 6.72:1 (2.44 na hruške/tanierovom kole plus 2.75 spodný prevod). V každej z nich je automatická uzávierka Detroit locker.
pokiaľ ide o silu a pevnosť, tak nápravy z Unimoga sú proti tomuto hračka, a to aj napriek tomu, že unimogové sú ťažšie.
kto má záujem, viac napríklad tu:
http://www.jpmagazine.com/techarticles/154_0305_2_ton_rockwell_axle_install/index.html
Pohonná jednotka je Chevy Big Block 7,4l, V8, v čisto plynovej verzii. To znamená, že jediné palivo je LPG (normálne LPG fľaše pre VZV), a motor nemá vstrekovanie ani karburátor ani nič. Proste vyparovač na LPG a priamo na saní je zmiešavač, ovládaný lankom od pedálu plynu. Takže jediná elektrika na celom motore je 2x +12volt (zapaľovanie a ventil LPG), + dobíjanie baterky
Prevodovka je automatická, TH350. Za ňou je 2stupňová redkčná prevodovka Atlas
Pruženie zabezpečujú dusíkom plnené tlmiaco-pružiace jednotky od firmy Sway-a-way.
Brzdy sú len 2 (wildwood ceramic) a to priamo na opačnom konci unášača (aka hrušky difu) každej nápravy. Ovládané sú samostatne - dvojpedál
riadenie je plne hydraulické, od firmy PSC. predná náprava sa ovláda volantom,natáčanie zadnej je riešené páčkou vedľa volantu.
a to hádam stačí
XJ na druhej foto je taký škarpolez. A zároveň dôkaz, že Jeep unibody vydrží viac, ako si kto myslí.
Nápravy sú vystužené D60 (vystužené preto, že jednu už majiteľ zlomil  ), v každej Detroit locker. Zavesenie long arm, vpredu je len 3link (2spodné a 1 vrchné rameno) -to kvôli pnutiam v kasni.
Motor je pôvodom 4.0. I6, ale prerobený na 4,6 Stroker, sanie K&N, Borla headers, otvorený výfuk, roller rockers... vo výsledku cca 330 koní
Prevodovka je automat, stock AW4!!! a za ňou zasa Atlas prídavka.
Riadenie je PSC HiFlow pumpa, plus Dodge 1a1/2ton gearbox plus hydro assist. Pôvodná pumpa a prevodka neuniesla 38 SS pneu
Proste skoro sériové Xj 
|
Str, 10.09.2008, 9:24 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|
palo-cherokee píše: Zavesenie long arm, vpredu je len 3link (2spodné a 1 vrchné rameno) -to kvôli pnutiam v kasni.
To nieje koli pnutiam v kasni, ale pri velkom vykrizeni sa uz tie dva 3uholniky pri 4linke jednoducho priecia. Doteraz nechapem ako moze fungovat predavany Longarm kit typu horne ramena do spodnych.
_________________ zelena mrdka
|
Str, 10.09.2008, 23:07 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Tie ramená na ľavo máš nejaké bumerangovitovytuningované, nie?
/ozaj, vieš ako sa vravý Bumerangu, čo sa nevracia?/
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Štv, 11.09.2008, 0:08 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
pal píše: Doteraz nechapem ako moze fungovat predavany Longarm kit typu horne ramena do spodnych.
Normalne, tam horne nezavadzaju len drzia napravu. Je to ako keby boli spodne napevno spojene z napravou. Nemusia byt ani dve. Staci jedno len uchyty na naprave pre horen ramena sa spoja a vystuzia. Nevyhodou je ze sa pri takom usporiadani meni uhol karfanu aj zaklon.
|
Štv, 11.09.2008, 8:04 |
|
 |
pal
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 02.11.2006, 1:34 Príspevky: 889 Bydlisko: Ruzindol (TT)
|

dado píše: pal píše: Doteraz nechapem ako moze fungovat predavany Longarm kit typu horne ramena do spodnych. Normalne, tam horne nezavadzaju len drzia napravu. Je to ako keby boli spodne napevno spojene z napravou. Nemusia byt ani dve. Staci jedno len uchyty na naprave pre horen ramena sa spoja a vystuzia. Nevyhodou je ze sa pri takom usporiadani meni uhol karfanu aj zaklon.
Tomu Dado rozumiem. Myslel som nato, ze pri krizeni ma jedno vrchne rameno tendenciu tahat to spodne hore a druhe spodne dole, resp. chcu krutit napravu v osi. axle flex je tym padam limitovany a neskutocne trpia silenbloky, ktore musia pohlcovat dlzkove nepomery medzi pravou a lavou stranou. Chlapik z Tisovca na zltom XJ povodom od Palina ma rovnaky problem. Ide jedno rameno vyberat von. Ma Longarm
Origo rovnobeznikova geometria prednej napravy prednej geometrii kardanu moc nelahodi, teda vobec. Keby bola OK, tak by pri liftovany auta (teda nieco ako vertikalny pohyb napravy za jazdy) nebolo nutne nadstavovat zaklon. Longarm typ je na toto omnoho vhodnejsi.
Ja nemam tiez nic ine ako Longarm, akurat iba 3 link. A vrchne rameno ide az ku uchytu spodneho iba koli tomu aby netrpelo to spodne rameno na ohyb.
A Kapo, tie ramena su tak zamerne poprihybane. To vies, ked auto v terene funguje, teda kolesa ma na zemi - teda krizi (v tvojom pripade to mozes vidiet na niektorych Jeepkach na strunach, a Jeep urcite nieje to co mas v garazi), je nutne aby nic o seba nebuchalo a nezavadzalo si navzajom 
_________________ zelena mrdka
|
Štv, 11.09.2008, 9:40 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Suhlasim s tebou. Je pravda ze long arm od Kevinsoffroad ma horne rameno len jedno. A neviem ci pouziva silentbloky alebo klbove loziska.
Ako pises, ze pri 2 hornych trpia silentbloky, ano trpia. Skor by som povedal ze to aj horsie krizi, kedze sa to konstrukcne potom podoba na uchytenie ake ma Patrol, Landcruiser.
|
Štv, 11.09.2008, 10:02 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 11 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|