4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Niečo špeciálne :-D http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=25&t=5563 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | pal [ Str, 10.09.2008, 0:20 ] |
Predmet príspevku: | |
Mnamky ![]() |
Autor: | fajer [ Str, 10.09.2008, 7:18 ] |
Predmet príspevku: | |
naposledy som snekovy diff okukaval na KAMAZE, tudis asi AM okukavali ood RUS.... ![]() co dodat.. ved to ani neni wrana.. ![]() |
Autor: | Andrej [ Str, 10.09.2008, 8:11 ] |
Predmet príspevku: | |
fajer píše: naposledy som snekovy diff okukaval na KAMAZE, tudis asi AM okukavali ood RUS.... ![]() co dodat.. ved to ani neni wrana.. ![]() Hat no hej wrana čakala vonku v seriovom stave na svoj čas ![]() |
Autor: | efendi [ Str, 10.09.2008, 8:36 ] |
Predmet príspevku: | |
paci sa mi to perovanie,,ak dobre vydim sklada sa to z dvoch pruzin, vymedzenim stredovym vymedzovacim kruzkom, alebo spajacim lepsie povedane,, no a celkovo super masinka. |
Autor: | palo-cherokee [ Str, 10.09.2008, 9:24 ] |
Predmet príspevku: | |
no, doplním a poopravím Andreja. to červené čudo je samo-domo trubkový rám, ktorý sa kotúľa na nápravách Rockwell (US 2,5 ton) . Táto náprava má dvojstupňový prevod priamo na vstupe, finálny prevodový pomer je 6.72:1 (2.44 na hruške/tanierovom kole plus 2.75 spodný prevod). V každej z nich je automatická uzávierka Detroit locker. pokiaľ ide o silu a pevnosť, tak nápravy z Unimoga sú proti tomuto hračka, a to aj napriek tomu, že unimogové sú ťažšie. kto má záujem, viac napríklad tu: http://www.jpmagazine.com/techarticles/154_0305_2_ton_rockwell_axle_install/index.html Pohonná jednotka je Chevy Big Block 7,4l, V8, v čisto plynovej verzii. To znamená, že jediné palivo je LPG (normálne LPG fľaše pre VZV), a motor nemá vstrekovanie ani karburátor ani nič. Proste vyparovač na LPG a priamo na saní je zmiešavač, ovládaný lankom od pedálu plynu. Takže jediná elektrika na celom motore je 2x +12volt (zapaľovanie a ventil LPG), + dobíjanie baterky Prevodovka je automatická, TH350. Za ňou je 2stupňová redkčná prevodovka Atlas Pruženie zabezpečujú dusíkom plnené tlmiaco-pružiace jednotky od firmy Sway-a-way. Brzdy sú len 2 (wildwood ceramic) a to priamo na opačnom konci unášača (aka hrušky difu) každej nápravy. Ovládané sú samostatne - dvojpedál riadenie je plne hydraulické, od firmy PSC. predná náprava sa ovláda volantom,natáčanie zadnej je riešené páčkou vedľa volantu. a to hádam stačí ![]() XJ na druhej foto je taký škarpolez. A zároveň dôkaz, že Jeep unibody vydrží viac, ako si kto myslí. Nápravy sú vystužené D60 (vystužené preto, že jednu už majiteľ zlomil ![]() ![]() Motor je pôvodom 4.0. I6, ale prerobený na 4,6 Stroker, sanie K&N, Borla headers, otvorený výfuk, roller rockers... vo výsledku cca 330 koní Prevodovka je automat, stock AW4!!! a za ňou zasa Atlas prídavka. Riadenie je PSC HiFlow pumpa, plus Dodge 1a1/2ton gearbox plus hydro assist. Pôvodná pumpa a prevodka neuniesla 38 SS pneu ![]() Proste skoro sériové Xj ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Kapo [ Štv, 11.09.2008, 0:08 ] |
Predmet príspevku: | |
Tie ramená na ľavo máš nejaké bumerangovitovytuningované, nie? ![]() /ozaj, vieš ako sa vravý Bumerangu, čo sa nevracia?/ |
Autor: | dado [ Štv, 11.09.2008, 8:04 ] |
Predmet príspevku: | |
pal píše: Doteraz nechapem ako moze fungovat predavany Longarm kit typu horne ramena do spodnych. Normalne, tam horne nezavadzaju len drzia napravu. Je to ako keby boli spodne napevno spojene z napravou. Nemusia byt ani dve. Staci jedno len uchyty na naprave pre horen ramena sa spoja a vystuzia. Nevyhodou je ze sa pri takom usporiadani meni uhol karfanu aj zaklon. |
Autor: | pal [ Štv, 11.09.2008, 9:40 ] |
Predmet príspevku: | |
dado píše: pal píše: Doteraz nechapem ako moze fungovat predavany Longarm kit typu horne ramena do spodnych. Normalne, tam horne nezavadzaju len drzia napravu. Je to ako keby boli spodne napevno spojene z napravou. Nemusia byt ani dve. Staci jedno len uchyty na naprave pre horen ramena sa spoja a vystuzia. Nevyhodou je ze sa pri takom usporiadani meni uhol karfanu aj zaklon. Tomu Dado rozumiem. Myslel som nato, ze pri krizeni ma jedno vrchne rameno tendenciu tahat to spodne hore a druhe spodne dole, resp. chcu krutit napravu v osi. axle flex je tym padam limitovany a neskutocne trpia silenbloky, ktore musia pohlcovat dlzkove nepomery medzi pravou a lavou stranou. Chlapik z Tisovca na zltom XJ povodom od Palina ma rovnaky problem. Ide jedno rameno vyberat von. Ma Longarm Origo rovnobeznikova geometria prednej napravy prednej geometrii kardanu moc nelahodi, teda vobec. Keby bola OK, tak by pri liftovany auta (teda nieco ako vertikalny pohyb napravy za jazdy) nebolo nutne nadstavovat zaklon. Longarm typ je na toto omnoho vhodnejsi. Ja nemam tiez nic ine ako Longarm, akurat iba 3 link. A vrchne rameno ide az ku uchytu spodneho iba koli tomu aby netrpelo to spodne rameno na ohyb. A Kapo, tie ramena su tak zamerne poprihybane. To vies, ked auto v terene funguje, teda kolesa ma na zemi - teda krizi (v tvojom pripade to mozes vidiet na niektorych Jeepkach na strunach, a Jeep urcite nieje to co mas v garazi), je nutne aby nic o seba nebuchalo a nezavadzalo si navzajom ![]() |
Autor: | dado [ Štv, 11.09.2008, 10:02 ] |
Predmet príspevku: | |
Suhlasim s tebou. Je pravda ze long arm od Kevinsoffroad ma horne rameno len jedno. A neviem ci pouziva silentbloky alebo klbove loziska. Ako pises, ze pri 2 hornych trpia silentbloky, ano trpia. Skor by som povedal ze to aj horsie krizi, kedze sa to konstrukcne potom podoba na uchytenie ake ma Patrol, Landcruiser. |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |