4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

4x4 Nissan Iceland - pekne stroje
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=25&t=7055
Stránka 1 z 3

Autor:  bull4x4 [ Uto, 17.02.2009, 21:19 ]
Predmet príspevku:  4x4 Nissan Iceland - pekne stroje

Terrano 2 na 38'' :o)

Patrol na 44 a 49''


http://www.4x4offroads.com/4x4-nissan-iceland.html

Autor:  5ko [ Str, 18.02.2009, 9:59 ]
Predmet príspevku: 

49" sa mi zda uz brutalne vela... ale tych 44" je parada!

Autor:  Pepe [ Str, 18.02.2009, 15:55 ]
Predmet príspevku: 

Kua ako napratali tie 38" do Terrana 2????????
Podla obrazku sa mi nezda, ze by malo nejaky brutalny bodylift.
Mne isla kasna hore o 10cm a vopchali sa 32", vosli by zrejme aj 33" ale uz by to chodilo len dole kopcom.

Autor:  bull4x4 [ Str, 18.02.2009, 16:04 ]
Predmet príspevku: 

no to fakt neviem, ja mam ledva 31'' (245/75R16), upravene zasterky a pri vytacani suchaju, pri krizeni suchaju - nie je problem z vyskou, ale problem je z velkostou otvoru na koleso (blatniky podbehy a tak...), takze kym netocis a nekrizis ..... :-D

Autor:  Josse [ Str, 18.02.2009, 16:07 ]
Predmet príspevku: 

Robia to tak ze prednu napravu, teda celu napravnicu posunu asi o 5cm dolu, "torzku vymenia a nadstavia na ramenach +5cm" cize ju zdvihnu od podblatnikov asi 10cm, dalej ju tiez posunu okolo 5cm dopredu koli kolesam, zvacsa aj vyrezu v podblatnikoch odhlucnovacie vaky. Niekedy vyrezu aj samotne lemy blatnikov a nahradia ich novymi a hlavne vacsimi a sirsimi. Obmedzi raid kolies. Zadok niedeny predlzia vlecne ramena a vymenia kardan aby napravu posunuly vzad, zdvihnu tak aby bola asi o 5cm vyssie ako je predok(zavisi ci robia expedicku), samozrejme niekedy aj rezanie lemov a davanie inych tak ako v predu. Poznamenat treba aj zmenu dorazov a to ze takte auto skoro vobec nekrizia koli tymto kolesam, sak to ani moc nepotrebuju, skor treba vysku a sirku pneu. A robia aj mnoho inych potrebnych uprav ako vymeny prevodov, druhe redukcky, uzavierky, upravy motorov a pod.. A dako som sa rozpisal.... :-D

a jedine co nechapem je ze ako im IFS napravy vydrzia 38x14 kolesa :shock: :shock:

Autor:  Pepe [ Str, 18.02.2009, 16:14 ]
Predmet príspevku: 

Taka prerabka by stala viac ako cena auta :lol: :lol: :lol:

Autor:  bull4x4 [ Str, 18.02.2009, 16:38 ]
Predmet príspevku: 

Josse píše:
a jedine co nechapem je ze ako im IFS napravy vydrzia 38x14 kolesa :shock: :shock:


prerabaju sa aj ine s takymi napravami napr. Hillux

typ na upravu IFS

http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/48/6058.html

Autor:  bado [ Str, 18.02.2009, 17:30 ]
Predmet príspevku: 

pozrite aj fotke z prirody islandskej.. http://www.xstream.is/ juj, tam by bolo ist na vylet :)

Autor:  Josse [ Štv, 19.02.2009, 10:12 ]
Predmet príspevku: 

viem ze prerabaju aj hiluxy, aj LC 120, aj navaru som uz videl, ale aj tak som sa nikde nedocital ci menia poloosy, homokinetaty, vnutro difu vyriesia uzavierkou, ale co ak ma auto hlinikovy obal difu. Preto mi nejde do hlavy ze im to vydrzi take kolesa, tipujem, ze ak by boli u nas na terrane 35" tak by nebolo problem lamat poloosi, diferaky a pod a nieto este 38". A ked sa porziem na to aky odpor v snehu vytvaraju take velke kolesa a oproti tomu vykon motora.....nuz pozoruhodne

Autor:  bull4x4 [ Štv, 19.02.2009, 10:24 ]
Predmet príspevku: 

Na jednom Hilluxe som sa docital:

K difu: Poistny kruzok a pastorky diferencialu Arctic Trucks 4,88:1 s prednymi a zadnymi zamkami upravenymi pre chladne pocasie. + 2x 100% uzavierky

O napravach pisu, len to co si napisal aj ty posunu, znizia atd..

Zvysok je asi vyrobne tajomstvo :-D

Zdroj: OR magazin

Autor:  Martinoff [ Štv, 19.02.2009, 11:27 ]
Predmet príspevku: 

Čítal som jednu recenziu na upravenú Toyotu od Arctic Truks - prezentovali ju v čechách, dokonca bola aj na prime v autosalóne. Novinári sa na nej mohli previezť po tráve na lyžiarskom svahu. Prezentácia skončila odvezením auta na prívese, lebo malo zlomené poloosy alebo niečo také - už si to presne nepamätám. Záver bol recenzie bol jednoznačný: auto je zaujímavé, ale balóny sú do našich podmienok absolútne nevhodné!
Nie som v týchto veciach odborník, takže teraz uvádzam len svoje dohady. Ak sa mýlim, opravte ma:
Citácia:
A ked sa porziem na to aky odpor v snehu vytvaraju take velke kolesa a oproti tomu vykon motora.....nuz pozoruhodne
Prečo by mali tak veľké kolesá v snehu vytvárať veľký odpor? Ja si myslím, že to funguje opačne. Pri podhustení sa dokonca dosadacia plocha takéhoto kolesa (38" a viac) približuje hodnotám snežného skútra a pri 4 kolesách ju určite prevyšuje. Tým pádom je hmotnosť auta rozložená na dosť veľkej ploche aby sa auto nezabáralo hlboko do snehu a odpor je minimálny. Jediné, čoho by som sa obával je samotná hmotnosť tak veľkej pneumatiky.

Autor:  nemo [ Štv, 19.02.2009, 14:05 ]
Predmet príspevku: 

Ja som s Arcticom jazdil na Slovenskej Sahare (s tym co bol prideleny pre strednu Europu ako predvadzacka), bola to Toyota Landcruiser na 38. A musim povedat,ze to bol neznaj teren. ;-)

Autor:  Josse [ Štv, 19.02.2009, 19:33 ]
Predmet príspevku: 

Martinoff píše:
Čítal som jednu recenziu na upravenú Toyotu od Arctic Truks - prezentovali ju v čechách, dokonca bola aj na prime v autosalóne. Novinári sa na nej mohli previezť po tráve na lyžiarskom svahu. Prezentácia skončila odvezením auta na prívese, lebo malo zlomené poloosy alebo niečo také - už si to presne nepamätám. Záver bol recenzie bol jednoznačný: auto je zaujímavé, ale balóny sú do našich podmienok absolútne nevhodné!
Nie som v týchto veciach odborník, takže teraz uvádzam len svoje dohady. Ak sa mýlim, opravte ma:
Citácia:
A ked sa porziem na to aky odpor v snehu vytvaraju take velke kolesa a oproti tomu vykon motora.....nuz pozoruhodne
Prečo by mali tak veľké kolesá v snehu vytvárať veľký odpor? Ja si myslím, že to funguje opačne. Pri podhustení sa dokonca dosadacia plocha takéhoto kolesa (38" a viac) približuje hodnotám snežného skútra a pri 4 kolesách ju určite prevyšuje. Tým pádom je hmotnosť auta rozložená na dosť veľkej ploche aby sa auto nezabáralo hlboko do snehu a odpor je minimálny. Jediné, čoho by som sa obával je samotná hmotnosť tak veľkej pneumatiky.


jednak hmotnost a vies si predstavit ze sa taka guma dakam zaryje do zaveja? takyto som myslel odpor, lebo ked zakopes 31" tak mozes krutit v blbokom blate kde je nejaky ten konar alebo kamen a proste tu 31 v pohodicke, avsak robit to s 38" gumou by som sa bal ze poodtrham vsetko co mam, a navyse nehovoril som o skokoch ked sa nepozornostou vodica moze tie 38 roztocit vo vzduchu a po dopade na zem sa obe kolesa zaseknu, oproti tomu sila od motora, a hybaj ho lamat suciastky... a odpoved od teba uz mam proste IFS ako je napr na LC 120 neznesie take velke kolesa a kor nie v nasich podmienkach...co sa dalo aj cakat..

Autor:  marcus [ Štv, 19.02.2009, 20:43 ]
Predmet príspevku: 

nemo píše:
Ja som s Arcticom jazdil na Slovenskej Sahare (s tym co bol prideleny pre strednu Europu ako predvadzacka), bola to Toyota Landcruiser na 38. A musim povedat,ze to bol neznaj teren. ;-)


Tak to Ti trochen závidím , lebo také autíčko je môj sen! Hlavne tie TOYOTKY sú super :!:

Autor:  Josse [ Štv, 19.02.2009, 22:25 ]
Predmet príspevku: 

MARKUS to je aj moj sen, sak som ti spominal nedavno, raz na take nieco vyzbrojim dake auto a pojdeme sa expedovat na island...a mozno aj viacery :wink:

Stránka 1 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/