Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 13:22
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 16 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 TURBO 
Autor Správa
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 23.10.2006, 15:36
Príspevky: 195
Bydlisko: Nove Mesto nad Vahom
Odpoveď s citáciou
Mozno to bude zniet ako blba potazka ale ma dajme tomu v terene auto s turbom nejake vyhody???

A este jedna da sa do normalneho motora narvat turbo bez nejakych velkych uprav???

diky :wink:

_________________
LR Defender, 2.4 TD, 32x9.25 R16 a usmiaty cloviecik za volantom...


Štv, 08.02.2007, 17:55
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 14.11.2006, 22:24
Príspevky: 325
Bydlisko: Dudince
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dá sa všetko,otázka za akú cenu.pre inšpiráciu http://www.motortech.sk/

_________________
LANDROVER DISCOVERY bývalá leštenka


Štv, 08.02.2007, 20:29
Profil
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ide aj o to ci to je diesel / benzin a na aky vykon sa chces dostat ?
Ja som raz planoval robit upravu z 1.9 TDI 90k na cca 200k a vyslo by ma to 100tisic.
Ja by som do serioveho motoru takymto sposobom nezasahoval ... ak chces turbomotor radsej si ho kup ... upravy takehoto charakteru znicuju zivotnost a ak ti ide o rapidny narast vykonu , tak pocitaj s vymenou brzd, vacsou spotrebou a taktiez s "chladenim turba" ... ked ho budes dlhsie nahanat, alebo mu proste budes davat zabrat , tak potom 2-5minut treba na volnobeh nechat odpocinut - to sa odporuca aj seriovo montovanym autam s turbom... ja to robim a nikdy som s turbom problemy nemal.


Štv, 08.02.2007, 20:37
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 23.10.2006, 15:36
Príspevky: 195
Bydlisko: Nove Mesto nad Vahom
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ako nijako vazne som nad tym este nerozmyslal len som pozeral nieco o motoroch a ma to napadlo...

_________________
LR Defender, 2.4 TD, 32x9.25 R16 a usmiaty cloviecik za volantom...


Štv, 08.02.2007, 20:48
Profil
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Inak motortech je asi jedna z mala firiem na ktore som pocul aj od chalanov co jazdia kopce dobre referencie ... oni su tiez kopciari sa mi zda :)


Štv, 08.02.2007, 20:59
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Daj pokoj s turbom, nemam a nechcem :-D

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Pia, 09.02.2007, 1:39
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Osobne si myslim , ze turbo je tlakoch a tlaky su o loziskach. piestoch a ojniciach ... Vykon je potom o spojke a kardanoch a poloosiach ... Takato uprava by spolu s narastom vykonu mohla (netvrdim, ze musela) priniest aj "zaujimavu" seriovu reakciu typu jedno opravim a druhe po...rie .

_________________
OFF the ROAD


Pia, 09.02.2007, 6:18
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3268
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Namontovat turbo sa da vsade,ale potom je realna moznost ze uvidis pobehovat piesty z ojnicami okolo auta.Motor z turbom ma uplne inu konstrukciu ako bez turba.Vecsinou je vsetko zosilene.Ja som mal kedysi na Avii ventilator z Avie ktory mi pretlacal vzduch cez vzduchovy filter a bolo to citit.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Pia, 09.02.2007, 11:33
Profil
Mitsubishi Man
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54
Príspevky: 1375
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
IvoLUCKY píše:
Osobne si myslim , ze turbo je tlakoch a tlaky su o loziskach. piestoch a ojniciach ... Vykon je potom o spojke a kardanoch a poloosiach ... Takato uprava by spolu s narastom vykonu mohla (netvrdim, ze musela) priniest aj "zaujimavu" seriovu reakciu typu jedno opravim a druhe po...rie .
Súhlasím s Tebou,napr.motor s turbom má chladenie na piesty a bez turba to nemá.Asi to tam nie je len tak,že?Ako písal už IVOLUCKY je to o tlakoch a zaťažení súčiastok.Ono Ti to určite pôjde,ale otázka je dokedy.Myslím že najskôr by odišla nejaká ojnica alebo kľuka. :shock:

_________________
Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!


Pia, 09.02.2007, 12:45
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Poslať 
IvoLUCKY píše:
Osobne si myslim , ze turbo je tlakoch a tlaky su o loziskach. piestoch a ojniciach ... Vykon je potom o spojke a kardanoch a poloosiach ... Takato uprava by spolu s narastom vykonu mohla (netvrdim, ze musela) priniest aj "zaujimavu" seriovu reakciu typu jedno opravim a druhe po...rie .


V principe si myslim ze mas pravdu, i kde samozrejme zalezi ako su tie-ktore podskupiny dimenzovane... konkretne 4,2 D patrol turbo povodne nema, vyraba ho ovsem nejaka firma ako doplnok, docela bezne (teda nie vynimocne) sa to montuje, a auto to vydrzi, patrol (vo vseobecnosti) je relativne podmotorovany a prevody su masivne; 4,2 D je zase tak masivny ze vydrzi doaleluja... i ked logicky, zvysenie vykonu sa musi prejavit znizenim zivotnosti, v tomto pripade ovsem v znesitelnych medziach. Rozhodne by som nedaval turbo na S120, ta by ukrucala poloosi na kazdej krizovatke :-D

Pekny den praje

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Pia, 09.02.2007, 13:50
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 23.10.2006, 15:36
Príspevky: 195
Bydlisko: Nove Mesto nad Vahom
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mate vsetci pravdu... a jaj tak by bola lepsia moznost kupit auto uz s turbom (myslim v serii) ale ako vravim bola to len taka myslienka co ma drzala asi 5 min (kym som dopisal prispevok) :-D 8)

_________________
LR Defender, 2.4 TD, 32x9.25 R16 a usmiaty cloviecik za volantom...


Pia, 09.02.2007, 15:14
Profil
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ved Vitary robili tusim aj 2.0 TD ? :?
Ale radsej by som isiel do toho V6 :-) ten musi ist pekne.


Pia, 09.02.2007, 17:15
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Myslite, ze by bol problem do trola 260 RD28 zabudovat turbo? A co takto vstrekovanie LPG. Ropa len na zapal a LPG na vykon. Zapalovalo by to na volnobeznu davku pri vyssich otackach (nuteny volnobeh)? LPG ma oktany nad 100. Ja mam skusenost, ze pri tlakoch do 15 bar LPG nedetonuje. Dalej uz neviem. Moj Trol ma tlaky 32 a viac. Ale skusim to.


Pia, 09.02.2007, 22:54
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3268
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pejo píše:
Myslite, ze by bol problem do trola 260 RD28 zabudovat turbo? A co takto vstrekovanie LPG. Ropa len na zapal a LPG na vykon. Zapalovalo by to na volnobeznu davku pri vyssich otackach (nuteny volnobeh)? LPG ma oktany nad 100. Ja mam skusenost, ze pri tlakoch do 15 bar LPG nedetonuje. Dalej uz neviem. Moj Trol ma tlaky 32 a viac. Ale skusim to.

S plynom opatrne,lety na mesiac s patrolom su nepovolene :-D Prepali ti kruzky a potom ti to vydetonuje aj pd nohami , :smt143

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Pia, 09.02.2007, 23:12
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no fuj :shock:

_________________
OFF the ROAD


Pia, 09.02.2007, 23:14
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 16 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: