Dnes je piatok 30. mája 2025, meniny má Ferdinand a zajtra Petronela, Petrana
Autor |
Správa |
michi
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 18.10.2006, 1:17 Príspevky: 2388 Bydlisko: Zálesie
|
masurko píše: ma ich PATROL na patrole 
...ale ešte asi veľa nenajazdil.
|
Štv, 16.10.2008, 15:42 |
|
 |
masurko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05 Príspevky: 1818 Bydlisko: Trencin
|
no uz v rimavskej bol na nich
_________________ "Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy" Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba
|
Štv, 16.10.2008, 16:20 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
|
Štv, 16.10.2008, 16:53 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Má ich aj Marcel BSP na jeppe, ale ten je od jary-Tisovca stále v servise.
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Štv, 16.10.2008, 17:01 |
|
 |
Josse
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 16.07.2007, 22:47 Príspevky: 287 Bydlisko: Martin, Sklene pri Handlovej
|
Az teraz som sa dostal k tejto teme.
Takze najazdis na nich tolko ako ich budes fukat.  t.z. urcite nie na ceste 1ATM
BFG je proti tomuto cestna guma, preto sa to neda na ceste porovnavat ani terene.
Trosku viac huci ako BFG MT, na mokrej ceste viac smyka.
V terene ked ju podhustis ziskas vyborny zaber, slusne bocne vedenie, vyborne to vychadza z kolaje vdaka postrannym vystupenym figuram, vdaka velmi robustnej konstrukcii.
_________________www.4x4pneu.sk - offroad príslušenstvo, doplnky, úpravy a servis 4x4 Jeep Grand Cherokee ZJ 5,2 4" lift 34" MT Jeep Grand Cherokee ZJ 4,0 5" lift 33" MT ex. Chevy Niva 3" lift 30" MT
|
Štv, 16.10.2008, 17:07 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Josse píše: Takze najazdis na nich tolko ako ich budes fukat.  t.z. urcite nie na ceste 1ATM Trosku viac huci ako BFG MT, na mokrej ceste viac smyka. V terene ked ju podhustis ziskas vyborny zaber, slusne bocne vedenie, vyborne to vychadza z kolaje vdaka postrannym vystupenym figuram, vdaka velmi robustnej konstrukcii.
Skvelé! Konečne nejaké konkrétne informácie. Na koľko doporučuješ spustiť v teréne? Resp. koľko si ich spustil a nevyzula sa Ti guma? 
|
Štv, 16.10.2008, 17:38 |
|
 |
masurko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05 Príspevky: 1818 Bydlisko: Trencin
|
no a tu prichadza opacna stranka gumy. Zavisi od profilu rafika jestli se nepletu. Niekomu v tisovci sfukla vraj aj 3 krat. Guma sama o sebe vraj zvladne cca 0.3atm v pohode ale treba na nich vedet jazdit. Ziadne prudke zatacanie vo vacsej rychlosti, alebo pridavanie ... Moje skusenosti s touto gumou koncia v rovine jedna pani povedala ale myslim ze ked sa trosku pohras s tlacitko hladat tak aj nejaku temu o nich aj najdes. Tot vsjo 
_________________ "Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy" Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba
|
Štv, 16.10.2008, 18:15 |
|
 |
Josse
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 16.07.2007, 22:47 Príspevky: 287 Bydlisko: Martin, Sklene pri Handlovej
|
Dolezity faktor pri podhusteni je sirka disku. Na aky disk to chces obut? Na 8" disku je bezpecne podhustenie tak okolo 1ATM. Pripade ak by si trosku este zainvestoval na vychytavku zvanu beadlock, tak mozes smelo podhustovat do extremnych tlakov, pri STAUN-e az na 0 ATM(ale to uz nieje zrovna fajn pre pneu), t.z. da sa na tom STAUN jazdit aj po defekte.
_________________www.4x4pneu.sk - offroad príslušenstvo, doplnky, úpravy a servis 4x4 Jeep Grand Cherokee ZJ 5,2 4" lift 34" MT Jeep Grand Cherokee ZJ 4,0 5" lift 33" MT ex. Chevy Niva 3" lift 30" MT
|
Štv, 16.10.2008, 19:16 |
|
 |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4332 Bydlisko: ZA
|
suhlas, ale vsetky tlaky si treba posunut pri tejto pneu smerom dole, t.j napr. na 8" disku by som sa nebal aj 0,6
je totiz vyvinuta pre podhustovanie a preto ma aj namiesto polyesteroveho vlakna kevlarove...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt 
|
Štv, 16.10.2008, 19:18 |
|
 |
Josse
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 16.07.2007, 22:47 Príspevky: 287 Bydlisko: Martin, Sklene pri Handlovej
|
Jasne ze guma je na to stavana, to som spominal uz vyssie
ja som mal na mysli skor vyzutie z 8" disku pri neopatrnej jazde
uz som videl vyzute 33x12,5 pri 0,8ATM na 8" disku 
_________________www.4x4pneu.sk - offroad príslušenstvo, doplnky, úpravy a servis 4x4 Jeep Grand Cherokee ZJ 5,2 4" lift 34" MT Jeep Grand Cherokee ZJ 4,0 5" lift 33" MT ex. Chevy Niva 3" lift 30" MT
|
Štv, 16.10.2008, 20:47 |
|
 |
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
beadlocky sú len z vonkajšej strany. Niekedy sa môže stať, že sa guma vyzuje na vnútornej strane. Videl som to na vlastné oči. Ale je fakt, že je to menej pravdepodobné.
|
Pia, 17.10.2008, 7:06 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Ja skôr špekulujem, že by som to obul na 7" disk. Teoreticky by to vraj malo ísť, ale som zvedavý čo na to povie prax. Aký je Váš názor na túto gumu v rozmere 31x11 R16 na 7" disku?
|
Pia, 17.10.2008, 8:43 |
|
 |
Josse
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 16.07.2007, 22:47 Príspevky: 287 Bydlisko: Martin, Sklene pri Handlovej
|
Na 7" disku to bude prijatelnejsie(0,8ATM a ak budes opatrny tak aj 0,6ATM a potom uvidis co vsetko ta guma dokaze  ) a obut sa to da aj na mensi. S tym beadlockom uplne suhlasim s pejom 
_________________www.4x4pneu.sk - offroad príslušenstvo, doplnky, úpravy a servis 4x4 Jeep Grand Cherokee ZJ 5,2 4" lift 34" MT Jeep Grand Cherokee ZJ 4,0 5" lift 33" MT ex. Chevy Niva 3" lift 30" MT
|
Pia, 17.10.2008, 8:55 |
|
 |
teslo
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 16:11 Príspevky: 409 Bydlisko: Bratislava
|
pejo píše: beadlocky sú len z vonkajšej strany. Niekedy sa môže stať, že sa guma vyzuje na vnútornej strane. Videl som to na vlastné oči. Ale je fakt, že je to menej pravdepodobné.
trosku doplnim. Beadlock byva casto iba z vonkajsej strany.
Ale beadlock oznacuje sposob uchutenia pneu k disku a kludne moze byt na oboch patkach.
Staun, ktory popisuje Josse je vlastne mala pneumatika v pneumatike nezavisle nafukovatelna. Tzn. ked nafukas staun beadlock, tak ten bude neustale pritlacat na patku hlavnej pneu a tym padom ju nepretocis, nevyzujes a pod...
_________________Range Rover farma 
|
Pia, 17.10.2008, 9:21 |
|
 |
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Beadlock neplánujem, až také divočiny s tým nebudem stvárať (teda aspoň teraz neplánujem  ), len ma zaujímalo koľko si môžem dovoliť upustiť za "relatívne" normálnych podmienok v teréne. Tiež ma zaujíma koľko sa na tom dá nabehať na asfalte, ale to asi zostane v teoretickej rovine - neviem či ich niekto zjazdil a ak áno, tak to moc nevydržali...
|
Pia, 17.10.2008, 10:21 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|