Uz par rokov pasiem po rieseni prenosneho kompresora pre technologicke cinnosti, dofukovanie, a kadejake kuschujblbosti.
skusal som jednopiest,, dvojpiest CINA, dostal sa mi do ruk aj jednopiest od motorcara, ktory ziskal miesto v mojom zadnom kufre , v motorovom priestore RADO ND a tusim v skladovom priestore pala chera.
Tento jednovalec bol predurceny v GLkach na zmenu tvrdosti tlmiaceho systemu a na zmenu svetlej vysky. Zatial funguje bezvadne , ma za sebou TISOVEC, UKRAJNU a xy dalsich vyfukovaciodofukovacich akcii..
Tlak dokaze bez problemov na 11atm. problemom pre mna je prietok.
Tak prislo k dalsiemu pokusu:
zakladom bol kusok od firmy ALLMETAL
nasledovalo "kuknutie do hrdla"
po zisteni ze kompresor okrem nefunkcnej prertlakovej poistky nema nic , ani len spetak, nasledovala rozrabka az po valec a par minut na sustruhu davalo kompresoru novu vodiacu trubku
potom nasledovalo XY testov a rozrabok co a ako co najvhodnejsie zlozit,
nahodne sa mi podarilo ziskat nadbytocny tlakovy spinac od RADO ND , ktoreho cena bola primerana potrebe. (cca 20E vratane redukcie)
Ten som osadil namiesto nespolahlivofungujuceho pretlakaca.
Po cca 30min. testovani som konecne prisiel na to preco stale kompresor zapina. Samozrejme , tlakac som zaradil este pred spetak = unik tlaku cez piest a vent..
Takze nasledovalo vratenie pretlakoveho ventilu na povodne miesto a regulacny tlakovy spinac som zaradil az za spetak.
Konecny vysledok je tu:
Tlakova nadoba je povodom maly hasicak.
Spinac je nastaveny na 8atm. a pretlakovy odfukovac na "priblizne" 9,5Atm(neda sa presne) .
Pri rieseni elektriky som narazil na zasadny problem : RELE.....
v popise je uvedene ze kompresor konzumuje max 45A , bacov trt.
pri dlhodobej zatazi sa privodne kable paradne prehreju, mozem ich pouzivat ako ohrievanie na sedacku, ale to hlavne je , ze pokial dojde k znizeniu napatia na akku (coz dojde) tak pre dosiahnutie pozadovaneho vykonu stupa prud. povodne 60A rele ktore je origo nainstalovane(coz ma prijemne prekvapilo, ze to nieje vsetko priamo na vypinaci) sa zapekalo (zalepovalo) az do casu kym nedoslo k trvalemu poskodeniu kontaktov RELE.
Dalsie standartne bezne dostupne stalo za prd a jedine co ma napadlo bola neaka autedielna, USPECH , startovacie rele s VR6tky VW , prud 100A.. ukazalo sa ako spravna volba.
ZAVER:
dalo to trochu prace a cca 50 eur naviac , ale stalo to za to. Kompresor presne plni ucel na aky som ho potreboval (ofukovanie strojov a technologii) a taktiez perfektne dofukuje pneu.