4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Matador
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=26&t=1321
Stránka 3 z 11

Autor:  pejo [ Pia, 21.12.2007, 7:50 ]
Predmet príspevku: 

rado nd píše:
Toto množstvo ma celkom ohromilo.
To sú stále nejaké skúšobné série alebo už naplno beží výroba?


Seriovo robia wisenty v iných rozmeroch. V rozmere 33´´ sa stále skúšajú a vylepšujú. Výhľadovo ich majú vyrábať v rozmere 35´´ a 37´´. Už aby to bolo.

Autor:  hunter1 [ Sob, 22.12.2007, 0:59 ]
Predmet príspevku: 

rado nd píše:
Toto množstvo ma celkom ohromilo.
To sú stále nejaké skúšobné série alebo už naplno beží výroba?


No áno ešte stále skúšky ale...idú lepšie časy

Autor:  PEDRO PP [ Ned, 30.12.2007, 1:34 ]
Predmet príspevku: 

samozrejme že len skúšobné série :lol: a ten počet sa nedá deliť na sady, lebo tie plášte sú zatiaľ určené len na skúšobňu...... aj som chcel aby ich urobil viac, ale nemal viac materiálu...

Autor:  erik [ Ned, 30.12.2007, 21:58 ]
Predmet príspevku: 

PEDRO PP píše:
samozrejme že len skúšobné série :lol: a ten počet sa nedá deliť na sady, lebo tie plášte sú zatiaľ určené len na skúšobňu...... aj som chcel aby ich urobil viac, ale nemal viac materiálu...


Tak uz se tesim,az ty Wisenty vyzkousim... :D
Jen jedno do diskuse na tema Wisenta:Jezdim MT BFG 235x85x16 a Wisenty 235x85x16. Rozdil v jizdnich vlastnostech nevidim. Cisti se stejne dobre, ci spatne. Bocni vedeni a prurazy DTTO.Jine rikaji v pneuservise, ze vnitrni povrch pneu je oproti BFG hodne nerovny a tim problematicky pro dusi-no, ale ta se dava jen na dojezdy treba pri poskozeni patky a pod.
Jine je to s porovnanim s MT BFG 255x85x16. Ta lepe cisti a tim ma lepsi zaber, ale to jsem tu uz nekdy psal.
Koncom januara ideme vyzkusat zimne gumy na Ladogu. Bude to asi o tom , kto tu zimu vydrzi viacej... :-D

Autor:  pejo [ Pon, 14.04.2008, 13:37 ]
Predmet príspevku:  wisenta 33´´ v predaji !!!

Tak konečne sa to pohlo a už sú v predaji. Doporučujem. Dobrá pri presunoch pri 3 baroch a skvelá v teréne pri 0,6-0,8baru. Ako svedkov môžem uviesť spolujazdiacich pri trofy v sobotu a plénum pri triale v Tisovci 2008.

http://www.nejlevnejsipneu.cz/sk/pneuma ... &prumer=15

Autor:  Josse [ Pon, 14.04.2008, 14:39 ]
Predmet príspevku: 

Ahoj ja len ze 33" wissenty su v predaji uz ovela dlhsie.....

Autor:  pejo [ Pon, 14.04.2008, 14:57 ]
Predmet príspevku:  wisenta 33´´ v predaji !!!

Josse píše:
Ahoj ja len ze 33" wissenty su v predaji uz ovela dlhsie.....


je to možné, už nie som v priamom kontakte s výrobcom. Možno Hunter1 povie viac.
Každopádne je to dobré. Je to prvotriedna pneumatika domácej výroby za cenu podstatne nižšiu ako zahraničný protektor.

Autor:  Josse [ Pon, 14.04.2008, 15:30 ]
Predmet príspevku: 

No u mna stoji 6150,- s DPH normalne a pre vsetkych foristov zlava -10% takze ludi z fora vide 5535,- s DPH

Autor:  pejo [ Pon, 14.04.2008, 15:45 ]
Predmet príspevku: 

Josse píše:
No u mna stoji 6150,- s DPH normalne a pre vsetkych foristov zlava -10% takze ludi z fora vide 5535,- s DPH


len s princípu sa opýtam. Ako je možné, že v nejlevnejšípneu ich ponúkajú za 4295sk s dph. Výrobca ich preferuje a nákupná cena je nižšia? Alebo uvádzaná cena je nižšia ako skutočná? Nie je to lživá reklama?
Za BFG v tomto rozmere pýtaju 6097sk s dph. Podobnú máš možno aj ty. Najväčšie rozdiely som videl pri matadorkách. V 31x10,5x15 je to okolo 3300sk a v pneuboxe som videl cenu okolo 6000sk. čím to je?

Autor:  Josse [ Pon, 14.04.2008, 15:51 ]
Predmet príspevku: 

Ahoj je to tym ze Matador na Slovensku ma strasne zvlastnu obchodnu politiku t.z. domacim predajcom nedaju take ceny ako zahranicnym, a potom ti zahranicny mozu mat ceny ake maju. Tot vse

Autor:  MiroZa [ Pon, 14.04.2008, 20:22 ]
Predmet príspevku:  .

Chorý MATADOR.

Autor:  puklo [ Ned, 20.04.2008, 8:09 ]
Predmet príspevku: 

MilanBB píše:
Vyváženie nie je jednoduché, pretože mám vraj krivé disky všetky a tak to ide na niekoľký krát, ale vraj je to u matadoru bežné, že aj s rovnými diskami to nie je jednoduché vyvážiť.



včera som obúval wisenty, mechanik mi popredu povedal že vyváženie bude iba na hrubo. aké bolo prekvapenie ked hned prvé koleso vyvážil na 005/000. skonštatoval že takéto gumy ešte nevidel,proste paráda.

inak komplet prezutie gúm z diskov 700sk!!!! (vinosady BOAN)

Autor:  erik [ Ned, 20.04.2008, 10:17 ]
Predmet príspevku: 

Po dlhej dobe upozornenie na toto tema. A tak som si vsimol, ze som neslninil to, co som pred asi 5 tmi prispevkami slubil- napsat par riadkov o testovani pneu na Ladoge... tak len :copy z CZ Landrover fora:

Citácia:
Ano. Ta expedice se jmenovala "Extrem expedice Ladoga" a nazev ji dal Matador, ktery tuto expedici financoval...

Citácia:
Předpokládám Eriku, že v rámci propagace výrobků sponzora jste jeli na Wissentách, jak se osvědčily ?


Ne. Wissenty jsme nechali doma. Je pravda, ze jsme meli sponsora, ktery to vsechno hradil, tak nechcu aby to vypadalo, ze "ci vino pijes, toho pisen zpivej"... ale gumy mne prekvapily.

Testovali jsme Nordiky na 2 devadesatkach a zimni gumy- Matador MP 91 NORDICCA 4x4 SUV a MP 95 YERMAK 4x4 SUV., ktere Matador vyrabi ve svem zavode v Omsku. Tyto mely nastrelene hreby... Surprised .
Ja jsem , jako spravny offroadak, jezdil jen MT. Nordica pro mne byla novinka. Prvni test jsme delali jeste na Slovensku na Sachtickach u BB. Jezdili jsme hluboky snih, sjezdovku, lesni cesty apod. Tempem zavodnim, bo tam byli novinari, STV,dealeri etc. Zaber a jizdni vlastnosti oproti MT o tridu lepsi.To byla prvni trhlina do mych "offroad zasad".
Jizda po ceste-2000 km pohodlnejsi nez s MT/to je ale jasne/. No to hlavni nas cekalo v Karelii. Ujezdeny snih, led a znova zavodni tempo pro kamery..tak to byl test, pri kterem se jelo hodne "na srdce". 80-90 v zatackach u Nordiky v driftu a u hrebu jak po asfaltu.
Po jezere jsem jezdil pouze ja, protoze led rachotil, praskal a Drahos s jeho 110 se pri najezdu propadl asi o 1,5 m. Tak byl zazitek s vyprostovanim.
Pak jsme jeli po stopach Ladoga Trophy k vodopadum, kde se jeste nikomu nepodarilo v zime dostat, jen traktorum .
Tam Drahos nam vsem ukazal jakou technikou se jezdi ve hlubokem snehu. Zprvu jsme rychlosti prorazeli trasu, ale tempo a zatez spojky nas donutila zvolit "inteligentnejsi" styl. Pomala jizda na redukovanou 2 nebo 3 skoro na volnobeh se snahou nikdy neprotocit kola a vlhky snih "udusat " do stopy. Kdyz bylo pred autem moc nahrnuteho snehu ci kdyz zapadalo, tak jsme snih odhazeli do stopy a udusali. Slo to pomalu, ale jiste. Ta guma na tento styl byla jako udelana. V ujezdene stope do kopce zabirala super , jen to muselo jit na volnobeh. Jak tam bylo trochu plynu auto vypadlo ze stopy a borilo se do vic jak 60 cm snehu.Celkem zajimave vypadalo vycouvani 110 o zhruba 100 m do kopce. Alexander-rusky pruvodce, zaradil redukovanou zpatecku, stahl okno, vysoupil z auta a odridil auto zvenku pro pohodlnost a lepsi prehled. Auto jelo bez zastaveni a bez problemu.
Drahos tento styl pouzival i pri svych toulkach po africkych poustich.

Autor:  erik [ Ned, 20.04.2008, 10:25 ]
Predmet príspevku: 

A este zaujimava reportaz nasho kameramana: LOPOLO na
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... ght=#27513
s fotkami z Ladozskeho ozera a po stopach Ladoga Trophy

Autor:  hunter1 [ Ned, 20.04.2008, 10:36 ]
Predmet príspevku: 

puklo píše:
MilanBB píše:
Vyváženie nie je jednoduché, pretože mám vraj krivé disky všetky a tak to ide na niekoľký krát, ale vraj je to u matadoru bežné, že aj s rovnými diskami to nie je jednoduché vyvážiť.



včera som obúval wisenty, mechanik mi popredu povedal že vyváženie bude iba na hrubo. aké bolo prekvapenie ked hned prvé koleso vyvážil na 005/000. skonštatoval že takéto gumy ešte nevidel,proste paráda.

inak komplet prezutie gúm z diskov 700sk!!!! (vinosady BOAN)


Konene trocha pochvaly pre NÁS DÍKY :lol:

Stránka 3 z 11 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/