Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 29.03.2024, 1:57
Dnes je piatok 29. marca 2024, meniny má Miroslav a zajtra Vieroslava




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 20 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 PROTEKTORY 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 25.11.2013, 8:17
Príspevky: 351
Bydlisko: Lučenecko
Odpoveď s citáciou
Koľko konských síl mal ten zadný naviják? :D
Ale ku gume. Na celom videu nebolo jasne zreteľné, že je to tá Tvoja guma, aj keď sa podobala. A ak je to tá Tvoja, tak nikde nebolo potrebné nejak extra záberové pneu, kým neprišiel ten strmší výjazd, min. 6:55, a tam sa ukázali jej slabiny. Treba však podotknúť, že podľa odhadu z videa, ich mal hodne natvrdo nahustené.
Čo sa týka rozhodovania pri kúpe gúm medzi porovnateľnými je véééééééľmi dôležité, ktoré sa Ti páčia. Ak sa rozhodneš aj pre trošku horšie gumy, ale ktoré sa Ti páčia, budeš s nimi spokojný, viac ako keby si sa rozhodol pre mierne lepšie, ale Tebe sa nepáčili. Potom s nimi nebudeš spokojný!!!

_________________
Nikdy sa nevzdávaj!
Toyota LC 95 3,4 V6 leštenka
Ex. Mitsubishi Pajero II 3,5 V6
Ex. Jeep Grand Cherokee WG stock
Ex. Subaru Forester MY 2007 IM
Ex. TLC 90 +2" Ultimate suspension
Ex. THilux +2" OME


Pon, 22.06.2015, 19:48
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 15.12.2014, 23:21
Príspevky: 79
Bydlisko: Krásnohorské Podhradie
Odpoveď s citáciou
v komentároch pri inom videu s tým autom to mal napísané že má presne tú gumu o ktorej je reč,toto video som dal len ako príklad,je ich tam viac s tým autom
a ten zadný navijak sa mi tiež zapáčil,len potom treba na výjazdy nosiť viac ludí aby to zvládli :-D

_________________
Mitsubishi L200 1997 2.5TD 2"bodylift
33x10,5 r15 bfg mt km3


Pon, 22.06.2015, 20:02
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24
Príspevky: 1209
Bydlisko: Ráztočno - PD
Odpoveď s citáciou
Pri klasických MT by som neriešil protektor, ale radšej originál pneu. Cenový rozdiel je zanedbateľný. Niečo iné je u pneu typu T3 tam je cenový rozdiel značný a pri použití na ceste sa neduhy protektoru strácajú v horších jazdných vlastnostiach dezénu na ceste.

_________________
Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse


Uto, 23.06.2015, 6:04
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 15.12.2014, 23:21
Príspevky: 79
Bydlisko: Krásnohorské Podhradie
Odpoveď s citáciou
to je pravda.ale origínál v rozmere 31x10,5 r15 nieje takže asi aj tak nakoniec kúpim km2 alebo stt ,cenovo vyjdú možno ešte možno aj lacnejšie,veľmi rozmýšlam aj nad vzorom T3 ale ten asi veľmi nevyužijem a na občasné jazdenie v zime budú určite lepšie nejaké MT ako t3 keďže nemám peniaze na to aby som si mohol dovoliť 2 sady pneu

_________________
Mitsubishi L200 1997 2.5TD 2"bodylift
33x10,5 r15 bfg mt km3


Uto, 23.06.2015, 10:32
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24
Príspevky: 1209
Bydlisko: Ráztočno - PD
Odpoveď s citáciou
Povedzme si na rovinu, ono zas nejaké extra rozdiely v tých dezénoch (klasických MT) nie sú. Hodnotenia sú častokrát veľmi subjektívne a čo jedni chvália druhí hania. Nech si vyberieš ktorékoľvek MT z produkcie svetových výrobcov nič nepokazíš a budeš spokojný.

_________________
Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse


Uto, 23.06.2015, 15:11
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 20 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: