4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

BFGoodrich MT T/A KM3 vs BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=26&t=23234
Stránka 1 z 2

Autor:  matoffroad [ Pon, 17.09.2018, 13:34 ]
Predmet príspevku:  BFGoodrich MT T/A KM3 vs BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2

Zdravým všetkých idem kupovať nove MTčka všetky som mal zatial protektory a teraz by som chcel kúpiť ,,origo´´ MTčka a zvažujem tieto BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2 a BFGoodrich Mud Terrain T/A KM3 na nete som čítal že KM3 su o niečo lepšie ako predchodkyne KM2 ale kežde ide v podstate o nový druh teda mali by byť lepšie. či to je aj v relite tak alebo len reklama na nový produkt vite niekto povedať aké su reálne skúsenosti .

Autor:  indian [ Pon, 17.09.2018, 14:37 ]
Predmet príspevku:  Re: BFGoodrich MT T/A KM3 vs BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2

realnu skusenost tu asi este nikto nebude mat. ale ani sekundu by som nerozmyslal a kupil KM3. je to predsa nova pneu - novy model. naco kupovat staru. BF Goodrich dava velke prachy do vyvoja offroad pneu a kazdy novy model je lepsi ako ten predchadzajuci. nema zmysel kupovat vybehovy model. Tiez som nad nimi rozmyslal ale nakonec kupil stt pro.

Autor:  Jojdo [ Str, 19.09.2018, 12:32 ]
Predmet príspevku:  Re: BFGoodrich MT T/A KM3 vs BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2

s goodrich osobnu skusenost nemam, ale ked som zhanal vsegumu tak som vela cital a mnoho ludi sa pytal, vyhrali u mna taktiez stt, skvela guma. mnoho ludi mi povedalo ze km2 boli asi lepsie ako 1 aj 3, ale ako som spomenul osobnu skusenost nemam.

Autor:  matoffroad [ Pia, 21.09.2018, 17:18 ]
Predmet príspevku:  Re: BFGoodrich MT T/A KM3 vs BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2

píšete že BFGoodrich MT sú dobre tak prečo ste obaja zobrali STT sú lepšie ???

Autor:  Jojdo [ Pia, 21.09.2018, 17:42 ]
Predmet príspevku:  Re: BFGoodrich MT T/A KM3 vs BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2

matoffroad píše:
píšete že BFGoodrich MT sú dobre tak prečo ste obaja zobrali STT sú lepšie ???

kazda guma je na nieco dobra a na nieco zasa nie. na moj ucel jazdenia mi najviac vyhovovali stt, nasiel som na tu gumu najviac recenzi od ludi co ich realne pouzivali a nie nejake bachorky co pisu casopisy, stranky a podobne... navyse kamarat jazdi iba stt a videl co ta guma presla, takze u mna bola volba jednoznacna.

nepises ani na ake auto to chces, co jazdis, aky rozmer... nieze by to malo zasadny vplyv ale mozno by sa skoe niekto nasiel co mu na dannom aute vyhovovalo.

Autor:  matoffroad [ Pia, 21.09.2018, 17:58 ]
Predmet príspevku:  Re: BFGoodrich MT T/A KM3 vs BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2

Jojdo píše:
matoffroad píše:
píšete že BFGoodrich MT sú dobre tak prečo ste obaja zobrali STT sú lepšie ???

kazda guma je na nieco dobra a na nieco zasa nie. na moj ucel jazdenia mi najviac vyhovovali stt, nasiel som na tu gumu najviac recenzi od ludi co ich realne pouzivali a nie nejake bachorky co pisu casopisy, stranky a podobne... navyse kamarat jazdi iba stt a videl co ta guma presla, takze u mna bola volba jednoznacna.

práveže ja som čítal že STT je veľmi zlá v blate tak preto som volil BFGoodrich MT .


čo je tvoj účel ??? lahký teren alebo aj ťažší OFFROAD .

Autor:  Jojdo [ Pia, 21.09.2018, 18:45 ]
Predmet príspevku:  Re: BFGoodrich MT T/A KM3 vs BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2

jazdim vela po cestach, da sa povedat ze kazdy den, no ked sa chcem ist povozit tak nebudem prehadzovat za kazdym kolesa. mam aj silverstony ale tie nahadzujem len vynimocne (tisovec a podobne...) ked sa idem vozit tak stt sfuknem na 0,8 a pohodka, ked to porovnam s T3 tak je tam isty rozdiel v blate, ale nieje to az tak hrozne. praveze som prekvapeny ako stt idu aj v blate. pozor, podmienka je ze musia byt sfuknute. negativum na ceste je ze trochu hucia, ale oproti T3 zanedbatelne :D

Autor:  DanoDEF [ Pon, 24.09.2018, 12:49 ]
Predmet príspevku:  Re: BFGoodrich MT T/A KM3 vs BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2

...STT sa opotrebuje rychlejsie ako BFG a je aj nachylnejsia na prieraz. Tot moja skusenost. :-D

Autor:  matoffroad [ Ned, 14.10.2018, 21:19 ]
Predmet príspevku:  Re: BFGoodrich MT T/A KM3 vs BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2

Kúpil som BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2 265 70 r17v terene super ale mám jeden problém a dosť velký pneu su na nových plechových offroad diskoch ET0 všetky krásne perfektne vyvážene ale ked idem s nimi po ceste cca od 70km/h začne zlahka triasť volantom a ked sa dostanem na 90a viac tak volant začne brutal triast vybrovat a celé auto akoby poskakovalo ako náhle dám druhe pneu tiež MTčka ten istý rozmer všetko v pohode auto ide normálne :smt017 pneu BFG som mal nafúkane na 2,5 potom som skúsil na 2,2 a teraz sú podla predpisu na 2,4 ale bez zmeny . vedeli by ste mi poradiť čo by to mohlo byť alebo ako niečo také odstrániť ???

Autor:  local.sk [ Ned, 14.10.2018, 22:29 ]
Predmet príspevku:  Re: BFGoodrich MT T/A KM3 vs BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2

nepises ake auto, takze nevieme aka naprava, ci tuha, alebo nezavisle zavesenie, typ stabilizacie, etc.
ale vseobecne, takyto typ vibracie je skoro vzdy (ak nie je nieco medzi nebom a zemou) v nevyvazenych pneu. stava sa ze sa pneu zle vyvazia, najma pokial sa robia jednoduchsou vyvazovackou na osobne auta. jav netlmenych kmitov pri vyssej rychlosti je znamy ako death wobble a moze byt nebezpecny.
V zasade mas 2 problemy:
1. nevyvazene hmoty na kolesach, kedze na inych pneu to nerobi, tak jednoducho nevyvazene disky s pneu. moze byt, ze ak si kupil gumy co niekde dlhsie stali zle uskladnene (nenafukane/neobute polozene vertikalne = tak ako su na aute), tak sa zdeformovali. chce ich to par az par 100 km pojazdit, vacsinou sa spravia. mne sa to normalne stava na mojich 35 stt pro, ked auto dlhsie postoji (tak tyzden), tak prvych par km citim kockatost. do par km sa guma zahreje a je to prec. ako som pisal, druha moznost je, ze je guma zle vyvazena, stava sa. skus zajst do servisu kde robia velke gumy, napriklad nakladaky alebo autobusy. a dat to prevazit tam, pripadne na lepsej vyvazovacke, ktora vyvazuje pod zatazou (na gumu sa pritlaci drsny valec, ktory simuluje zataz). ak vyvazovacka iba volne toci gumu v lufte, nie je to ono.
2. druhy problem je ze prirodzene kmity napravy (povedzme ze mas tuhu napravu) nie su tlmene, tam treba skontrolovat tlmiacu sustavu (panhardska tyc, stabilizatory) napravy. bud su uvolnene alebo po smrti puzdra alebo tlmice. pripadne velke vole na prvkoch, etc. doteraz si to nepoznal, lebo predchadzajuce pneu ti to nerobili, tak nebolo co tlmit. kazda naprava ma svoje slabe miesta, ktore treba skontrolovat a vylucit. ked to opravis, tak aj so zle vyvazenymi gumami bude auto kludnejsie alebo uplne kludne.

Autor:  matoffroad [ Pon, 15.10.2018, 18:25 ]
Predmet príspevku:  Re: BFGoodrich MT T/A KM3 vs BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2

[quote="local.sk"]nepises ake auto, takze nevieme aka naprava, ci tuha, alebo nezavisle zavesenie, typ

Nissan pathfinder takže nezávislé zavesenie . bol som v dvoch servisoch na oboch ukázalo že perfektne vyvážene . celí podvozok riadenie atd je v top stave a ako som písal robí to len na týchto pneu ked dám iné MT ten istý rozmer všetko vpohode . a nieje je to jemné vibrovanie ale brutal trasenie jemne to vibruje pokial idem do 70km/h pri 90km/h je to hrozne . tiež som si myslel že ich treba trocha vyjazdiť mohli byť blbo skladovane ale spravil som na nich niečo cez 300km a stále to iste bez zmeny .

Autor:  Frantisek [ Pon, 15.10.2018, 18:53 ]
Predmet príspevku:  Re: BFGoodrich MT T/A KM3 vs BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2

Skús po jednom prehadzat kolesa krížom krážom

Autor:  pampuch131 [ Pon, 15.10.2018, 19:35 ]
Predmet príspevku:  Re: BFGoodrich MT T/A KM3 vs BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2

A disky sú na tom ako?

Autor:  Klokan [ Pon, 15.10.2018, 21:58 ]
Predmet príspevku:  Re: BFGoodrich MT T/A KM3 vs BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2

Píše že na nových plechový z0 ET

Autor:  local.sk [ Pon, 15.10.2018, 22:17 ]
Predmet príspevku:  Re: BFGoodrich MT T/A KM3 vs BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2

vibracie stale mozu byt sposobene iba jednym - nevyvazenou hmotou pri otacani. pri urcitej rychlosti sa ti dostane guma do rezonancie s prirodzenymi kmitmi napravy a kmity sa tazko tlmia.
to ze si bol v dvoch servisoch nic neznamena, ja som v macedonsku ked som kupil 2 uplne fungel nove gumy na predok lebo som roztrhal origos pred par rokmi takisto mal rovnaky problem. vyskusal som hadam 4-5 pneuservisov po ceste, vsade po vyvazeni 0 alebo 5 gr max. ale gumy vibrovali. problem bola prirodzena nevyvazenost gum a vybite puzdro tlmica pandardky co som vymlatil v terene. priznaky rovnake - do 60 km ok, pri 90 km po prejazde nerovnosti take vibracie a skakanie auta ze som mal strach ze sa prevratim...
treba do pneuservisu kde maju cas a chut sa pohrat, zhodit gumy stare, nahodit nove na stare disky, povymienat medzi napravami a skusat vyvazovat a pojazdit. zistis, ci mas vajcovy disk alebo pneu. samozrejme prva vec ked bezi koleso na vyvazovacke pozriet ako je nafukane, prilozis prst nad dezen a citis ci mas od neho rovnaku vzdialenost alebo nie, respektive sa ti niekde dotyka. na vacsich gumach mozes mat urcite problem ktory bezna vyvazovacka neuvidi.
neviem odkial si, ale skus najst pneuservis v okoli, co taketo veci riesi, ak menia gumy na offroad autach tak s tym musia mat skusenosti. ani to ze je guma alebo disk novy nic nemusi znamenat. ale s napravou mas urcite nieco nedobre, pretoze inak by tie kmity neboli take divoke.
ak si od BA, ozvi sa, mozme sa previezt spolu a pokecat. tento tyzden mam cas.

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/