Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 17:21
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 54 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší
 prerezanie MTcka 
Autor Správa
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dano trafil, ide o to, ze povodny ucel pneuatiky nezmenis, na to myslim konstrukteri dost dlho sedeli za prknami, ale moj navrh je ho zvyraznit a kedze pises , ze cesta uz nie je podstatna, preto som prerezal tie siroke drazky na casti behuna, ktory sa staral o komfort na ceste a potlacal ucinnost v blate

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Ned, 24.01.2010, 12:37
Profil ICQ WWW
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Výrobca prihliada okrem záberu v teréne aj na iné. Hlučnosť, brzdná dráha, rýchlostný koef., ale nevie zaručiť rovnomernú účinnosť po celý čas prevádzky. Ale takéto prerezanie gume určite osvieži pamäť.
Tak už rež a daj report. :-D

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Ned, 24.01.2010, 14:09
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 17.12.2007, 21:19
Príspevky: 495
Bydlisko: Trnavá Hora
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Takže na Kapov rozkaz prerezané :-D
Obrázok
Na snehu lepší záber aj brzdná dráha, uvidíme ako na mokrej ceste a v blate, ale na to si musíme ešte počkať kým odmrzne ;-)

_________________
www.strechyzh.sk
Kto druhému jamu kope, zarobí a potom slope.
Kto druhému jamu kope, je u mňa na brigáde.


Pon, 25.01.2010, 14:29
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19
Príspevky: 1872
Bydlisko: Východ pri KE
Odpoveď s citáciou
Poslať 
... no mal si tu drazku urobit sirsiu.

_________________
Ak mozem vytiahnem....potiahnem.


Pon, 25.01.2010, 16:36
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 17.12.2007, 21:19
Príspevky: 495
Bydlisko: Trnavá Hora
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Vyskúšame a uvidíme na tej prvej fotke to nejak skresluje ja myslím, že by aj stačilo na živo je to trochen večšie.
Obrázok

_________________
www.strechyzh.sk
Kto druhému jamu kope, zarobí a potom slope.
Kto druhému jamu kope, je u mňa na brigáde.


Pon, 25.01.2010, 17:50
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02
Príspevky: 968
Bydlisko: Trenčín
Odpoveď s citáciou
Poslať 
starec a cim si to rezal ?
daj navod neskusenym amaterom

_________________
OFF the ROAD


Pon, 25.01.2010, 19:14
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 17.12.2007, 21:19
Príspevky: 495
Bydlisko: Trnavá Hora
Odpoveď s citáciou
Poslať 
V pneuservise origo rezačkou.

_________________
www.strechyzh.sk
Kto druhému jamu kope, zarobí a potom slope.
Kto druhému jamu kope, je u mňa na brigáde.


Pon, 25.01.2010, 19:44
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ja mám prerezané ojazdené, asi 6mm Wisenty pre jezdu v zime, po ceste a do ľahkého terénu, alebo aj do ťažkého, keď je dlhšie sucho. Rezal som jednosmerné šikmé drážky, šírky 3mm, do hĺbky 3mm. K tomu ešte lamely zapichovacím nožom. Vlastnosti na snehu a lade sa značne zlepšili, aj keď zmes je rovnako tvrdá. Zopár priamych účastníkov zimného prejazdu sa divilo, ako pneu prakticky na odpis a ešte mnohými posmievanej značky, nechali za sebou pneu svetových značiek. Predtým to bolo na zabitie. Teraz je to prijateľné a keď je odmäk a nájde sa blato, je to lepšie ako zimáky.
Môj názor je taký, že z napoly zodratej pneu prerezaním dobré MTčko neurobíš. Ale je to lacná a prijateľná alternatíva na zimu, mokré a suché cesty a ľahký terén.

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Pon, 25.01.2010, 19:46
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21
Príspevky: 1810
Bydlisko: Lúky
Odpoveď s citáciou
Poslať 
wisenta na konci života upravená na zimné použitie.Obrázok

_________________
Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny.
Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!


Naposledy upravil pejo dňa Sob, 30.01.2010, 19:32, celkovo upravené 2



Pon, 25.01.2010, 19:47
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 29.12.2008, 21:58
Príspevky: 364
Bydlisko: ZM
Odpoveď s citáciou
Poslať 
2Patrol - mne sa to luby, vyzera lepšie ako orygo :-D treba to dat patentovat ( ...ja viem bol to Radov napad),ale fakt sa mi pači a ked hovoríš že je aj lepšia neni o čom :wink:

_________________
SUZUKI Vitara 1.6 16V, Lift +5cm a bodylift +2,5cm,235/75R15 MT Wisentta a Discover M+S,CB, navijak, predný pevnosťák, šekle,Hi-lift zdvihák, gurntne,majak,lopata,kompresor,dynamická gurtňa :-)


Pon, 25.01.2010, 22:19
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pejo budem oponovat, vyrazne jej moze pomoct v terennych vlastnostiach, samozrejme na ukor pevnosti, hlucnosti atd, ale ide o to ako vyuzit starsiu pneu, nie ?

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 26.01.2010, 14:38
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 11.10.2006, 22:19
Príspevky: 886
Bydlisko: Šoma - východ SR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak moje Wisentty sa už tiež liečia, :lol: trocha orezané hrany a zúženie kociek. :wink:
čosi by to malo pomôcť, aj keď zázraky samozrejme nečakám.


Obrázok

Obrázok

Obrázok

_________________
"Každý z nás je len taký človek, ako vníma a posudzuje iných ľudí okolo seba."
https://www.youtube.com/channel/UCI80j8 ... y0FyRKt0Xg


Pia, 29.01.2010, 21:09
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 04.03.2011, 15:25
Príspevky: 44
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tu zatial nie som aktívny, no skúsim oživiť starú tému otázkou. Zaoberám sa myšlienkou prerezať MTéčka. Doteraz som zistil, že prehĺbiť dezén by nemal byť problém ak je kord ocelový. Prehlboval už niekto dezén na MT? Alebo len rozširoval. Mám cca 10mm a chcel by som ešte pár km potiahnuť.

_________________
jazdím skratkou, je to síce ďalej, zato horšou cestou. ak niečo, tak 0910 600 711


Pia, 04.03.2011, 15:30
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to dost zavisi od konkretnej pneu (logicky najvaznejsi faktor je kolko gumy je po obvode na hrubku) = toto nema vplyv len na oslabenie voci prerazeniu, ale aj pevnost pneu voci deformaciam odstredivymi silami atd

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pia, 04.03.2011, 15:46
Profil ICQ WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 04.03.2011, 15:25
Príspevky: 44
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No ja som práve zistil, že guma nad kordom nemá vplyv na pevnosť pneu z toho hľadiska, že by mala prasknúť počas jazdy. Pokial nie je poškodený kord, nie je ovplyvnená pevnosť pneu. V princípe, ak bude guma zjazdená po celom obvode až na kord, ale kord nebude poškodený tak nie je dôvod aby guma praskla. Tu ide skôr o to, ako to ovplyvní odolnosť na prieraz napr. konárom. Kameň je asi jasný. A hlavne neviem, koľko tej gumy tam je. Či je vôbec z čoho rezať.

_________________
jazdím skratkou, je to síce ďalej, zato horšou cestou. ak niečo, tak 0910 600 711


Pia, 04.03.2011, 21:37
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 54 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: