Dnes je piatok 10. mája 2024, meniny má Viktória a zajtra Blažena
Autor |
Správa |
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
Dano trafil, ide o to, ze povodny ucel pneuatiky nezmenis, na to myslim konstrukteri dost dlho sedeli za prknami, ale moj navrh je ho zvyraznit a kedze pises , ze cesta uz nie je podstatna, preto som prerezal tie siroke drazky na casti behuna, ktory sa staral o komfort na ceste a potlacal ucinnost v blate
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Ned, 24.01.2010, 12:37 |
|
|
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Výrobca prihliada okrem záberu v teréne aj na iné. Hlučnosť, brzdná dráha, rýchlostný koef., ale nevie zaručiť rovnomernú účinnosť po celý čas prevádzky. Ale takéto prerezanie gume určite osvieži pamäť.
Tak už rež a daj report.
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.
|
Ned, 24.01.2010, 14:09 |
|
|
Patrol
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 17.12.2007, 21:19 Príspevky: 495 Bydlisko: Trnavá Hora
|
Takže na Kapov rozkaz prerezané
Na snehu lepší záber aj brzdná dráha, uvidíme ako na mokrej ceste a v blate, ale na to si musíme ešte počkať kým odmrzne
_________________www.strechyzh.sk
Kto druhému jamu kope, zarobí a potom slope.
Kto druhému jamu kope, je u mňa na brigáde.
|
Pon, 25.01.2010, 14:29 |
|
|
DanoDEF
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:19 Príspevky: 1872 Bydlisko: Východ pri KE
|
... no mal si tu drazku urobit sirsiu.
_________________ Ak mozem vytiahnem....potiahnem.
|
Pon, 25.01.2010, 16:36 |
|
|
Patrol
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 17.12.2007, 21:19 Príspevky: 495 Bydlisko: Trnavá Hora
|
Vyskúšame a uvidíme na tej prvej fotke to nejak skresluje ja myslím, že by aj stačilo na živo je to trochen večšie.
_________________www.strechyzh.sk
Kto druhému jamu kope, zarobí a potom slope.
Kto druhému jamu kope, je u mňa na brigáde.
|
Pon, 25.01.2010, 17:50 |
|
|
IvoLUCKY
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:02 Príspevky: 968 Bydlisko: Trenčín
|
starec a cim si to rezal ?
daj navod neskusenym amaterom
_________________ OFF the ROAD
|
Pon, 25.01.2010, 19:14 |
|
|
Patrol
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 17.12.2007, 21:19 Príspevky: 495 Bydlisko: Trnavá Hora
|
V pneuservise origo rezačkou.
_________________www.strechyzh.sk
Kto druhému jamu kope, zarobí a potom slope.
Kto druhému jamu kope, je u mňa na brigáde.
|
Pon, 25.01.2010, 19:44 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
ja mám prerezané ojazdené, asi 6mm Wisenty pre jezdu v zime, po ceste a do ľahkého terénu, alebo aj do ťažkého, keď je dlhšie sucho. Rezal som jednosmerné šikmé drážky, šírky 3mm, do hĺbky 3mm. K tomu ešte lamely zapichovacím nožom. Vlastnosti na snehu a lade sa značne zlepšili, aj keď zmes je rovnako tvrdá. Zopár priamych účastníkov zimného prejazdu sa divilo, ako pneu prakticky na odpis a ešte mnohými posmievanej značky, nechali za sebou pneu svetových značiek. Predtým to bolo na zabitie. Teraz je to prijateľné a keď je odmäk a nájde sa blato, je to lepšie ako zimáky.
Môj názor je taký, že z napoly zodratej pneu prerezaním dobré MTčko neurobíš. Ale je to lacná a prijateľná alternatíva na zimu, mokré a suché cesty a ľahký terén.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Pon, 25.01.2010, 19:46 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
wisenta na konci života upravená na zimné použitie.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
Naposledy upravil pejo dňa Sob, 30.01.2010, 19:32, celkovo upravené 2
|
Pon, 25.01.2010, 19:47 |
|
|
Fido
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 29.12.2008, 21:58 Príspevky: 364 Bydlisko: ZM
|
2Patrol - mne sa to luby, vyzera lepšie ako orygo treba to dat patentovat ( ...ja viem bol to Radov napad),ale fakt sa mi pači a ked hovoríš že je aj lepšia neni o čom
_________________SUZUKI Vitara 1.6 16V, Lift +5cm a bodylift +2,5cm,235/75R15 MT Wisentta a Discover M+S,CB, navijak, predný pevnosťák, šekle,Hi-lift zdvihák, gurntne,majak,lopata,kompresor,dynamická gurtňa
|
Pon, 25.01.2010, 22:19 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
Pejo budem oponovat, vyrazne jej moze pomoct v terennych vlastnostiach, samozrejme na ukor pevnosti, hlucnosti atd, ale ide o to ako vyuzit starsiu pneu, nie ?
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Uto, 26.01.2010, 14:38 |
|
|
GaboSB
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 11.10.2006, 22:19 Príspevky: 886 Bydlisko: Šoma - východ SR
|
_________________"Každý z nás je len taký človek, ako vníma a posudzuje iných ľudí okolo seba." https://www.youtube.com/channel/UCI80j8 ... y0FyRKt0Xg
|
Pia, 29.01.2010, 21:09 |
|
|
Acon
Učeň
Registrovaný: Pia, 04.03.2011, 15:25 Príspevky: 44 Bydlisko: Nitra
|
Tu zatial nie som aktívny, no skúsim oživiť starú tému otázkou. Zaoberám sa myšlienkou prerezať MTéčka. Doteraz som zistil, že prehĺbiť dezén by nemal byť problém ak je kord ocelový. Prehlboval už niekto dezén na MT? Alebo len rozširoval. Mám cca 10mm a chcel by som ešte pár km potiahnuť.
_________________ jazdím skratkou, je to síce ďalej, zato horšou cestou. ak niečo, tak 0910 600 711
|
Pia, 04.03.2011, 15:30 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
to dost zavisi od konkretnej pneu (logicky najvaznejsi faktor je kolko gumy je po obvode na hrubku) = toto nema vplyv len na oslabenie voci prerazeniu, ale aj pevnost pneu voci deformaciam odstredivymi silami atd
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Pia, 04.03.2011, 15:46 |
|
|
Acon
Učeň
Registrovaný: Pia, 04.03.2011, 15:25 Príspevky: 44 Bydlisko: Nitra
|
No ja som práve zistil, že guma nad kordom nemá vplyv na pevnosť pneu z toho hľadiska, že by mala prasknúť počas jazdy. Pokial nie je poškodený kord, nie je ovplyvnená pevnosť pneu. V princípe, ak bude guma zjazdená po celom obvode až na kord, ale kord nebude poškodený tak nie je dôvod aby guma praskla. Tu ide skôr o to, ako to ovplyvní odolnosť na prieraz napr. konárom. Kameň je asi jasný. A hlavne neviem, koľko tej gumy tam je. Či je vôbec z čoho rezať.
_________________ jazdím skratkou, je to síce ďalej, zato horšou cestou. ak niečo, tak 0910 600 711
|
Pia, 04.03.2011, 21:37 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|