| 4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ | |
| BFG A/T allterain http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=26&t=7895 | Stránka 1 z 2 | 
| Autor: | blato-Lubo [ Str, 13.05.2009, 12:54 ] | 
| Predmet príspevku: | BFG A/T allterain | 
| mozem tuto gumu pouzivat ako zimnu pneumatiku....je to m+s ???? | |
| Autor: | Tomrs [ Str, 13.05.2009, 13:16 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| (skoro) všetky pneu na na off sú značené M+S a BFG AT má dokonca aj symbol zimnej peu - kopček s vločkou. | |
| Autor: | 5ko [ Str, 13.05.2009, 14:43 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| zakon hovori: (1) Ak sa na vozovke nachádza súvislá snehová vrstva, ľad alebo námraza, vodič motorového vozidla kategórie M1 a N1 môže také vozidlo použiť v cestnej premávke, len ak je toto vozidlo na všetkých nápravách vybavené zimnými pneumatikami s označením "M+S", "M.S." alebo "M & S"; ustanovenie neplati : b) pre terenne vozidla. a terenne vozidlo je definovane: 5. Terénne vozidlá (symbol G) a) vozidlá kategórie N1 s najväčšou prípustnou celkovou hmotnosťou neprevyšujúcou 2 000 kg a vozidlá kategórie M1 sa považujú za terénne vozidlá, ak - je najmenej jedna predná náprava a najmenej jedna zadná náprava konštruovaná tak, že môžu byť poháňané súčasne, vrátane vozidiel, pri ktorých môže byť pohon jednej nápravy vypínateľný, - sú vybavené najmenej jedným uzáverom diferenciálu alebo najmenej jedným zariadením, ktorým sa dosiahne podobný účinok, a ak vypočítaná stúpavosť sólo vozidla je najmenej 30 %. Okrem toho musí byť splnených aspoň päť z nasledujúcich šiestich požiadaviek: - predný nájazdový uhol je najmenej 25o, - zadný nájazdový uhol je najmenej 20o, - prechodový uhol je najmenej 20o, - svetlá výška pod prednou nápravou je najmenej 180 mm, - svetlá výška pod zadnou nápravou je najmenej 180 mm, - svetlá výška medzi nápravami je najmenej 200 mm, | |
| Autor: | fiberopt [ Str, 13.05.2009, 14:55 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| ... to vsetko je pekne a aj to splnam, tak preco je moje v technicaku definovane ako osobne? | |
| Autor: | 5ko [ Str, 13.05.2009, 15:16 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| su veci medzi nebom a zemou....   asi tiez splnam vsetko len kde zistim najazdove uhly ked to vyrobca neudava???? vysku pod diferakom si zmerat viem   vseci mame osobaky M1, niektory N1. na prste ruky myslim spocitas majitelov terenakov   | |
| Autor: | finder [ Str, 13.05.2009, 19:23 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| G-ecko ste mohli mat zapisane v starom, a nemuseli vam ho zapisat do noveho technicaku (OEV). Vedel by som si predstavit, ze ak ti ho tam nezapisali schvalne/omylom, po zisteni skutocnosti dobehnes na DI a poziadas o napravu. Faktom je, ze v zavislosti na aktualnosti databazy, by ich system mal poznat danu kategoriu. Ja som pri zapise prisiel ku G-ecku automaticky. (M1G). A pokial mas uhlomer a chce sa ti, zmerat uhly mozes nasledovne:     | |
| Autor: | blato-Lubo [ Sob, 20.06.2009, 13:36 ] | 
| Predmet príspevku: | |
|      Otázka : mám galloper wagon , povodne som jazdil na 265/75 R15 auto ako som kupil robým komplet udržbu podvozok mam, za sebou vsetko je 100% aj co sa týka riadenia a čapov, aby to vyzeralo cooool tak sme to tresli na 32 BFka allterainky...max guma co tam vojde bez dvihania, na diskoch 4mad...8x15 et-25,a zacal sa prejavovat jeden problem, auto zacne na volante vibrovat asi tak od 45 km v hodine...a stale aj vo velkej rýchlosti, čim to je???nepomože napr, dat na predok kolesa na ktorých je po vyvaženi menej zavažia.....???? | |
| Autor: | blato-Lubo [ Pon, 22.06.2009, 8:18 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| takže prehodil som, nepomohlo, capi su ok, dotiahol som volu v skrinke riadenia nepomohlo, mam pocit že je to napi....vyvážené, pretože mam na kolesach aj 120 gramov a viac... | |
| Autor: | Apop [ Pon, 22.06.2009, 8:27 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| Pokial je to dobre vyvazene triast to nemoze. Moj postreh bol taky ze pri vyvazovanie som zavazia lepil este aj silikonom lebo sem tam nejake to zavazie odfrklo a znovu zacalo triast volantom. Odkedy to takto poistujem je to vsetko tak ako ma byt.   | |
| Autor: | blato-Lubo [ Pon, 22.06.2009, 9:21 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| to je obute asi tak týžden a závažia su presne ako boli, lenže mam pocit že ten trulo to dobre nevistredil, robil ta na vyvažovačke na osobáky a cez stredovu dieru nie cez hviezdicu a dierky na šrobý,no uvidime v každom pripade na nových gumách a diskoch nie je možne aby bolo tolko závaži ved to sa ani na MTcka nedava...spravim to este raz a poriadne budem si istý... | |
| Autor: | Apop [ Pon, 22.06.2009, 9:23 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| V tom pripade ti tam nabil zavazia ale o vyvazenie rec ani nemoze byt.   | |
| Autor: | blato-Lubo [ Pon, 22.06.2009, 10:01 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| no ved to, ja som pri tom nebol ked to robyl...tak tak...teraz si uz dam pozor...ved mam pomali po 170 gramov na každom kolese natrieskané...fuj... | |
| Autor: | romo11 [ Pon, 22.06.2009, 10:41 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| disky si daval nove? | |
| Autor: | Apop [ Pon, 22.06.2009, 10:43 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| Ak by aj nemal nove tak ten kto to vyvazoval musel vidiet v akom su stave. Ak by boli zle tak mohol aspon upozornit. | |
| Autor: | blato-Lubo [ Pon, 22.06.2009, 11:36 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| disky su popisane hore od RADA 4mad 18x5 nové a pneu nove cez internet obchod pešiček pneu.cz nové tiež... | |
| Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] | 
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ | |