Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 28.04.2024, 0:04
Dnes je nedela 28. apríla 2024, meniny má Jarmila a zajtra Lea




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 74 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší
 PROTEKTORY 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 05.02.2007, 18:46
Príspevky: 423
Bydlisko: Ilava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Obrázok
Obrázok
ObrázokObrázokObrázokObrázok Kua, ľahšie tým blatom na AT, ako vložiť fotku :shock:


Pon, 05.02.2007, 20:11
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 05.02.2007, 18:46
Príspevky: 423
Bydlisko: Ilava
Odpoveď s citáciou
No, toľko času nemám, aby som ich hneď v pondelok obul späť :wink:
Ale pokiaľ budem vedieť, že sniežik-mrázik ma nenachytá, iné NECHCEM :-D . Dal som na Radoofradu, a neľutujem.
(Radoof., vďaka :D )


Pon, 05.02.2007, 20:19
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48
Príspevky: 584
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pri hĺbke dezénu to musí mať famózny záber teda ! Raz si také niečo tiež vyskúšam. Akurát ty na tom asi bežne nejazdíš aj po normálnych csetách a na dlhšie trasy, že? Ja chodím na jimníku s MTčkami aj do BA, KE a podobných lazov :lol: , teda veľakrát aj 200-300km po ceste a potom zas späť a to neviem ako by rozdýchali protektory, najmä by sa to asi odzrkadlilo v ich životnosti a v druhom rade by som mal určite tak o minimálne liter väčšiu spotrebu... Necítiš niekedy nedostatok výkonu v teréne pri tých T3 ?


Pon, 05.02.2007, 20:37
Profil WWW
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
caute

shedou ma SWAMPERY -origo ,nie protektor

ale vseobecne tvrdim ,ze Boogger SS ,ale tiez Simex Ex.Trekker (T3 je jej kopia) su najlepsie gumy do terenu

a Mino ,paradoxne chybajuci vykon zaznamenas malojedy,lebo s takymito gumami potrebujes vo vecsine pripadov mensiu rychlost a dynamiku :wink:

Rudi ,ako sme si uz pisali ,na to Pajero by som pod 33x12,5 nesiel ak to ma byt len do terenu ,vykonu to ma dost :wink:

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Pon, 05.02.2007, 20:49
Profil ICQ WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 05.02.2007, 18:46
Príspevky: 423
Bydlisko: Ilava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
MilanBB píše:
Pri hĺbke dezénu to musí mať famózny záber teda ! Raz si také niečo tiež vyskúšam. Akurát ty na tom asi bežne nejazdíš aj po normálnych csetách a na dlhšie trasy, že? Ja chodím na jimníku s MTčkami aj do BA, KE a podobných lazov :lol: , teda veľakrát aj 200-300km po ceste a potom zas späť a to neviem ako by rozdýchali protektory, najmä by sa to asi odzrkadlilo v ich životnosti a v druhom rade by som mal určite tak o minimálne liter väčšiu spotrebu... Necítiš niekedy nedostatok výkonu v teréne pri tých T3 ?

Ahoj Milan. Samozrejme je to poznať. Nárastom veľkosti pneu išiel výkon
dole, ale nie rapídne. Mám 1,3 , na 1 by to bolo asi hraničné. Fakt je však
to, že kde som neprešiel pred úpravou, teraz v pohode aj s chýbajúcou
troškou výkonu. Krásne sa to doplnilo, si myslím :-) .


Pon, 05.02.2007, 20:50
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 05.02.2007, 18:46
Príspevky: 423
Bydlisko: Ilava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Akonáhle som dal funglovky BFG AT 235/75/15, nepatrne menšie od tých
MT, v pohode bez trápenia aj na 5ke (nie len dole kopcom :-D )


Pon, 05.02.2007, 20:56
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48
Príspevky: 584
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mhm, no ja som sa pýtal preto, lebo sa mi viackrát stalo, že som napríklad v snehu, alebo blate potreboval mať skrátka roztočenú krátku dvojku, ale kôli výbornému záberu MTčieck to proste nechcelo hrabať a tak mi na dvojke klesali otáčky a keď som zaradil do jednotky, už som stál. Proste jednotka je dosť silná no moc krátka a dvojka zas nemá výkon... toto je môj problém a divím sa, že ty to až tak nevnímaš. Ja idem napr. do stúpaní aj po asfalte a veľakrát mi dvojka nevládze, musím ísť až do jednotky. Špeciálne som to pocítil s reťazmi, kde som s vozíkom za chrbtom v hlbokom snehu nevládal roztočiť kolesá ani na krátkej jednotne, nech som robil, čo som robil. Proste nedostatok výkonu. Keď som šiel s plným plynom na 6000 otáčkach a krátkej jednotke a vpálil som do hlbšieho snehu, proste mi klesali otáčky až som zastal. Mám 60kW a 110Nm ( + športový filter KN a športový ľahkobežný olej v motore ) čo je asi viac ako samec...


Uto, 06.02.2007, 17:08
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 05.02.2007, 18:46
Príspevky: 423
Bydlisko: Ilava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jo, je to viac ako samec, samozrejme. Na podrobnejšiu odpoveď musím
ešte čo-to pojazdiť, potom vypoviem, aby som len tak netrepal.Hodnotil
som len prvé pocity, a tie isté ,rovnako zablatené miesta pojazdené pred a po úprave + AT versus MT T3. Čo sa samíka týka. Dám vedieť. :D


Uto, 06.02.2007, 17:50
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48
Príspevky: 584
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak to budem rád, som zvedavý ako to bude u Teba. Postavil si auto po úprave na váhu? To by ma zaujímalo koľko váži takto upravený samec.


Uto, 06.02.2007, 19:45
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 05.02.2007, 18:46
Príspevky: 423
Bydlisko: Ilava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nie, zatiaľ. Musím zbehnúť na "JRD", tiež ma to zaujíma. Tebe hummerík
po úprave koľko pribral ?


Uto, 06.02.2007, 19:55
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ale ,ale Mino ,nemozes porovnavat tvoje MT-cka s T3kami ,to su uz frezy na blato :lol: :lol:

fakt ,tu nevadi ,ze klesnu otacky ,zapalis cigu a pomaly sa odvalujes dalej ,testoval som ho osobne a ten vyjazd ,co si siel u mna dole (50tka) som siel hore den po dazdi na zadnych kolach :lol: a to doslova ,mam video :lol:

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Uto, 06.02.2007, 21:29
Profil ICQ WWW
Mitsubishi Man
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54
Príspevky: 1375
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Potrebujem poradiť,zháňam protektory 33x12,5 R15 alebo 305/70R16 T3 alebo T4.Nikdo ich nemá neviete poradiť kde by som ich zohnal?Našiel som ich jedine v Tip Tyre(Mud Max) ale tam ich má kamarát objednané vraj už 3 mesiace a stále nič.Radšej by som T3 ale môžu byť aj T4. Viete poradiť? :wink:

_________________
Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!


Str, 07.02.2007, 0:34
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
v piatok budem v prahe s chlapom ,ktory ma nejake styky ,spytam sa

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Str, 07.02.2007, 0:40
Profil ICQ WWW
Mitsubishi Man
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 10.01.2007, 22:54
Príspevky: 1375
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
RADOFFROAD píše:
v piatok budem v prahe s chlapom ,ktory ma nejake styky ,spytam sa
Veľká vďaka :smt041 :smt098

_________________
Každý raz začínal!Nemalo by sa na to zabúdať!
Offroad nie je o autách,ale o ľuďoch!


Str, 07.02.2007, 0:47
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 22:48
Príspevky: 584
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
RADOFFROAD píše:
ale ,ale Mino ,nemozes porovnavat tvoje MT-cka s T3kami ,to su uz frezy na blato :lol: :lol:

fakt ,tu nevadi ,ze klesnu otacky ,zapalis cigu a pomaly sa odvalujes dalej ,testoval som ho osobne a ten vyjazd ,co si siel u mna dole (50tka) som siel hore den po dazdi na zadnych kolach :lol: a to doslova ,mam video :lol:


No však práve, tie T3 musia mať o hodne lepší záber ako moje, teda je ešte menšia pravdepodobnosť, že by prehrabli a to špeciálne keď má samec slabší motor. Klesnú otáčky? Mne dokážu klesať na jednotke s plnýp plynom a keď ho držím na podlahe, tak klesnú až na voľnobeh a to už zdochne motor. Čiže v tom istom mieste, kde sa to deje u mňa by sa tento samec asi zastavil ešte skôr, práve kôli lepšiemu záberu, teda by bol viac cítiť menší výkon motora. To je ale extrém samozrejme, to som mal reťaze na všetkých štyroch a veľký príves za sebou a ešte to bolo aj do kopca a asi v 30cm ťažkého mokrého snehu... Hovoríme ale o extrémoch, preto to aj píšem.


Str, 07.02.2007, 13:59
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 74 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: