4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

General Grabber AT2 vs. BFG AT
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=26&t=9768
Stránka 1 z 2

Autor:  romo11 [ Str, 06.01.2010, 13:27 ]
Predmet príspevku:  General Grabber AT2 vs. BFG AT

Ahojte, neviete niekto porovnat pneu General Grabber AT2 vs. BFG AT?
Zaujimalo by ma hlavne hlavne zivotnost, hlucnost, zaber v terene a stabilita na ceste.
O BFG AT toho je popisane vela len by ma zaujimalo ci vie niekto priamo porovnat dve konkretne pneumatiky zo skusenosti na vlastnej kozi?

Autor:  fajer [ Str, 06.01.2010, 13:38 ]
Predmet príspevku: 

ja viem porovnat ale asi to nebude uplne relevantne..
BFG AT WRANA a SAMIK,
GG AT2 TERRACAN

Autor:  romo11 [ Str, 06.01.2010, 13:41 ]
Predmet príspevku: 

fajer: tak skus aspon nejake dojmy s tych grabberov...zivotnost, hlucnost? dik

Autor:  bacilpyrin [ Štv, 07.01.2010, 9:34 ]
Predmet príspevku: 

Jednoducho.

Mal som obe. Na počudovanie - Grabery aj keď podstatne lacnejšie boli podla mojich skúseností lepšie vo všetkých ohľadoch. BFG majú silnejšiu bočnicu, ale tú som vzhľadom na terén v ktorom som jazdil nepotreboval.

Autor:  romo11 [ Štv, 07.01.2010, 9:45 ]
Predmet príspevku: 

bacilpyrin: a co zivotnost tych grabberov? U BFG sa spomina niekde okolo 70-80 tisic km

Autor:  bacilpyrin [ Štv, 07.01.2010, 9:56 ]
Predmet príspevku: 

Idú o trochu viac dolu - sú mäkšie, ale preto oveľa lepšie držia na ceste v zime. A vzhľadom na to, že ich cena je skoro polovičná oproti BFG, vôbec ma to netrápi. Teraz majú cca 20000 km a nevidno nejaké markantné ojazdenie pomer ojazdenia by som odhadol asi 20% v neprospech Graberu. Problém je v bočnici. Pokiaľ by si jazdil terén, kde je možné prederaviť bočnicu - nekupuj - je tenká (klasická cestná).

Autor:  romo11 [ Štv, 07.01.2010, 10:08 ]
Predmet príspevku: 

dik moc za rady...ja som sa rozhodol ze tentoraz nepojdem do MT lebo ich nevyuzijem tak chcem AT a jazdit ich celorocne...ved tu v BA aj tak toho snehu posledne roky neni a na WJ co idem kupit moc diskov na vyber nieje...a prehadzovat len pneu a kazdy rokich natahovat na disk sa mi nechce..asi predsa len poriasim tie BFG

Autor:  romo11 [ Pon, 18.01.2010, 15:17 ]
Predmet príspevku: 

BFG AT asi momentalne nikde nemaju skladom tak mam dalsiu otazku, poznate dakto tieto?

http://www.pneuvea.sk/index.php?s=detai ... ontinental

alebo tieto?

http://www.pneuvea.sk/index.php?s=detai ... L-GoodYear

Ak ma s nimi dakto skusenost tak by ma zaujimalo klasicky: zivotnost, jazdne vlastnosti cesta/teren a este aj ci maju vyznaceny piktogram aky maju zimne pneu, vlocku a kopceky a oznacenie M+S tak ako to ma BFG?

Autor:  KOŤO [ Pon, 18.01.2010, 16:47 ]
Predmet príspevku: 

Ja som veľmi spokojný s týmito: http://www.aaa-pneu.sk/index.php?PneuID=2700&sect=111. Aj teraz na snehu sa dajú a majú aj označenie M+S (iba M+S). Na cestu sú určite lepšie ako Grabbery. No a terén - to je vždy kompromis buď v pohode na ceste na AT a do terénu nosím reťaze, alebo v teréne na MT nohy v suchu (no občas tiež s reťazami) a na zasneženej ceste smrť v očiach a na suchej ceste štuple v ušiach. Tak si vyber čo uprednostníš.
P.S. Tiež som špekuloval nad tými Continentalkami, ale nikde som nezistil či majú to zimné označenie.

Autor:  Pato Zvolen [ Pon, 18.01.2010, 17:31 ]
Predmet príspevku:  M+S

To KOŤO:"teraz na snehu sa dajú a majú aj označenie M+S (iba M+S). Tiež som špekuloval nad tými ....., ale nikde som nezistil či majú to zimné označenie"

Ja v súčastnosti "bojujem" s obdobným problémom. Moje výhľadovo (síce OT, MT) budú mať max. M+S a nie * což je logické, ale snáď je to akceptovateľné orgánom, či ??? Údajne (podľa vyjadrenia predajcov pneu) ani všetky nové zimné PNEU nemajú * vločku. Objasní niekto ? ďakujem

Autor:  finder [ Pon, 18.01.2010, 17:48 ]
Predmet príspevku: 

§ 38, zákon č. 8/2009 Z.z.:

(1) Ak sa na vozovke nachádza súvislá snehová vrstva, ľad alebo námraza, vodič motorového vozidla kategórie M1 a N1 môže také vozidlo použiť v cestnej premávke, len ak je toto vozidlo na všetkých nápravách vybavené zimnými pneumatikami s označením "M+S", "M.S." alebo "M & S"; motorové vozidlá kategórie M2, M3, N2 a N3 musia byť vybavené takými pneumatikami aspoň na jednej z hnacích náprav v čase od 15. novembra do 31. marca a v prípadoch, ktoré sú uvedené v časti vety pred bodkočiarkou.

Autor:  Martin 4 [ Pon, 18.01.2010, 18:39 ]
Predmet príspevku: 

vločku majú pneu testované podľa metodiky AFTM F-1805.

Test je dobrovoľný (ale je to dobrá reklama) a tak ho nemá každá (i keď zimná) guma.

Viac o metodike tu : http://www.astm.org/Standards/F1805.htm

Autor:  romo11 [ Pon, 18.01.2010, 21:52 ]
Predmet príspevku: 

Tie pirelli Scorpion ATR sa mi zdaju ze maju trosku jemnejsi vzor oproti Conti Cross Contact AT...skoda ze momentalne niesu BFG AT nikde k zohnaniu v rozmere co hladam :(

Autor:  bull4x4 [ Pon, 18.01.2010, 23:19 ]
Predmet príspevku: 

na pathfindera sme nevedeli zohnat bfg at v original rozmere, tak isli general at, gumy maju momentalne asi rok a 30t km a su ako nove. Vlastnosti na ceste prekvapujuco dobre, a hlucnost sa mi oproti bfg zdala mensia(moze to byt auto), v terene neviem, boli sme na tom len raz-nic moc(tiez moze byt autom) v zime ok

ak chces at nemusis sa vobec bat

ps: 180 km/h uplne v pohode sedelo, nehucalo

Autor:  romo11 [ Pon, 18.01.2010, 23:25 ]
Predmet príspevku: 

nevie este dakto poradit ci tie Conti Cross Contact AT maaju oznacenie M+S?
Zacinaju sa mi cim dalej tym viac pacit, pisu o nich toto:

Letné pneumatiky - Continental Cross Contact AT 245/70/16 S107 - vynikající výkon v terénu vysoký kilometrový výkon snížení možnosti poškození pneu při jízdě v terénu atraktivní vzhled dezénu a bočnice

...mohla by to byt vhodna alternativa k BFG AT, co vy na to? :roll:

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/