4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
General Grabber AT2 vs. BFG AT http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=26&t=9768 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | romo11 [ Str, 06.01.2010, 13:27 ] |
Predmet príspevku: | General Grabber AT2 vs. BFG AT |
Ahojte, neviete niekto porovnat pneu General Grabber AT2 vs. BFG AT? Zaujimalo by ma hlavne hlavne zivotnost, hlucnost, zaber v terene a stabilita na ceste. O BFG AT toho je popisane vela len by ma zaujimalo ci vie niekto priamo porovnat dve konkretne pneumatiky zo skusenosti na vlastnej kozi? |
Autor: | fajer [ Str, 06.01.2010, 13:38 ] |
Predmet príspevku: | |
ja viem porovnat ale asi to nebude uplne relevantne.. BFG AT WRANA a SAMIK, GG AT2 TERRACAN |
Autor: | romo11 [ Str, 06.01.2010, 13:41 ] |
Predmet príspevku: | |
fajer: tak skus aspon nejake dojmy s tych grabberov...zivotnost, hlucnost? dik |
Autor: | bacilpyrin [ Štv, 07.01.2010, 9:34 ] |
Predmet príspevku: | |
Jednoducho. Mal som obe. Na počudovanie - Grabery aj keď podstatne lacnejšie boli podla mojich skúseností lepšie vo všetkých ohľadoch. BFG majú silnejšiu bočnicu, ale tú som vzhľadom na terén v ktorom som jazdil nepotreboval. |
Autor: | romo11 [ Štv, 07.01.2010, 9:45 ] |
Predmet príspevku: | |
bacilpyrin: a co zivotnost tych grabberov? U BFG sa spomina niekde okolo 70-80 tisic km |
Autor: | bacilpyrin [ Štv, 07.01.2010, 9:56 ] |
Predmet príspevku: | |
Idú o trochu viac dolu - sú mäkšie, ale preto oveľa lepšie držia na ceste v zime. A vzhľadom na to, že ich cena je skoro polovičná oproti BFG, vôbec ma to netrápi. Teraz majú cca 20000 km a nevidno nejaké markantné ojazdenie pomer ojazdenia by som odhadol asi 20% v neprospech Graberu. Problém je v bočnici. Pokiaľ by si jazdil terén, kde je možné prederaviť bočnicu - nekupuj - je tenká (klasická cestná). |
Autor: | romo11 [ Štv, 07.01.2010, 10:08 ] |
Predmet príspevku: | |
dik moc za rady...ja som sa rozhodol ze tentoraz nepojdem do MT lebo ich nevyuzijem tak chcem AT a jazdit ich celorocne...ved tu v BA aj tak toho snehu posledne roky neni a na WJ co idem kupit moc diskov na vyber nieje...a prehadzovat len pneu a kazdy rokich natahovat na disk sa mi nechce..asi predsa len poriasim tie BFG |
Autor: | romo11 [ Pon, 18.01.2010, 15:17 ] |
Predmet príspevku: | |
BFG AT asi momentalne nikde nemaju skladom tak mam dalsiu otazku, poznate dakto tieto? http://www.pneuvea.sk/index.php?s=detai ... ontinental alebo tieto? http://www.pneuvea.sk/index.php?s=detai ... L-GoodYear Ak ma s nimi dakto skusenost tak by ma zaujimalo klasicky: zivotnost, jazdne vlastnosti cesta/teren a este aj ci maju vyznaceny piktogram aky maju zimne pneu, vlocku a kopceky a oznacenie M+S tak ako to ma BFG? |
Autor: | KOŤO [ Pon, 18.01.2010, 16:47 ] |
Predmet príspevku: | |
Ja som veľmi spokojný s týmito: http://www.aaa-pneu.sk/index.php?PneuID=2700§=111. Aj teraz na snehu sa dajú a majú aj označenie M+S (iba M+S). Na cestu sú určite lepšie ako Grabbery. No a terén - to je vždy kompromis buď v pohode na ceste na AT a do terénu nosím reťaze, alebo v teréne na MT nohy v suchu (no občas tiež s reťazami) a na zasneženej ceste smrť v očiach a na suchej ceste štuple v ušiach. Tak si vyber čo uprednostníš. P.S. Tiež som špekuloval nad tými Continentalkami, ale nikde som nezistil či majú to zimné označenie. |
Autor: | Pato Zvolen [ Pon, 18.01.2010, 17:31 ] |
Predmet príspevku: | M+S |
To KOŤO:"teraz na snehu sa dajú a majú aj označenie M+S (iba M+S). Tiež som špekuloval nad tými ....., ale nikde som nezistil či majú to zimné označenie" Ja v súčastnosti "bojujem" s obdobným problémom. Moje výhľadovo (síce OT, MT) budú mať max. M+S a nie * což je logické, ale snáď je to akceptovateľné orgánom, či ??? Údajne (podľa vyjadrenia predajcov pneu) ani všetky nové zimné PNEU nemajú * vločku. Objasní niekto ? ďakujem |
Autor: | finder [ Pon, 18.01.2010, 17:48 ] |
Predmet príspevku: | |
§ 38, zákon č. 8/2009 Z.z.: (1) Ak sa na vozovke nachádza súvislá snehová vrstva, ľad alebo námraza, vodič motorového vozidla kategórie M1 a N1 môže také vozidlo použiť v cestnej premávke, len ak je toto vozidlo na všetkých nápravách vybavené zimnými pneumatikami s označením "M+S", "M.S." alebo "M & S"; motorové vozidlá kategórie M2, M3, N2 a N3 musia byť vybavené takými pneumatikami aspoň na jednej z hnacích náprav v čase od 15. novembra do 31. marca a v prípadoch, ktoré sú uvedené v časti vety pred bodkočiarkou. |
Autor: | Martin 4 [ Pon, 18.01.2010, 18:39 ] |
Predmet príspevku: | |
vločku majú pneu testované podľa metodiky AFTM F-1805. Test je dobrovoľný (ale je to dobrá reklama) a tak ho nemá každá (i keď zimná) guma. Viac o metodike tu : http://www.astm.org/Standards/F1805.htm |
Autor: | romo11 [ Pon, 18.01.2010, 21:52 ] |
Predmet príspevku: | |
Tie pirelli Scorpion ATR sa mi zdaju ze maju trosku jemnejsi vzor oproti Conti Cross Contact AT...skoda ze momentalne niesu BFG AT nikde k zohnaniu v rozmere co hladam |
Autor: | bull4x4 [ Pon, 18.01.2010, 23:19 ] |
Predmet príspevku: | |
na pathfindera sme nevedeli zohnat bfg at v original rozmere, tak isli general at, gumy maju momentalne asi rok a 30t km a su ako nove. Vlastnosti na ceste prekvapujuco dobre, a hlucnost sa mi oproti bfg zdala mensia(moze to byt auto), v terene neviem, boli sme na tom len raz-nic moc(tiez moze byt autom) v zime ok ak chces at nemusis sa vobec bat ps: 180 km/h uplne v pohode sedelo, nehucalo |
Autor: | romo11 [ Pon, 18.01.2010, 23:25 ] |
Predmet príspevku: | |
nevie este dakto poradit ci tie Conti Cross Contact AT maaju oznacenie M+S? Zacinaju sa mi cim dalej tym viac pacit, pisu o nich toto: Letné pneumatiky - Continental Cross Contact AT 245/70/16 S107 - vynikající výkon v terénu vysoký kilometrový výkon sníení monosti pokození pneu při jízdě v terénu atraktivní vzhled dezénu a bočnice ...mohla by to byt vhodna alternativa k BFG AT, co vy na to? |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |