Dnes je štvrtok 1. mája 2025, meniny má nikto a zajtra Žigmund
Autor |
Správa |
Medvedev
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21 Príspevky: 996 Bydlisko: Bratislava
|
Svetla ti nepulzuju? Alebo voľný remeň.
_________________ Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000
Naposledy upravil Medvedev dňa Pia, 16.10.2015, 12:00, celkovo upravené 1
|
Pia, 16.10.2015, 8:09 |
|
 |
gabamartin
Učeň
Registrovaný: Uto, 13.10.2015, 23:30 Príspevky: 18 Bydlisko: Myjava
|
Nepulzujú, nerozumiem tomu. Budem musieť skočiť za nejakým elektrikárom čo by to mohlo robiť.
|
Pia, 16.10.2015, 8:52 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
napis ake otacky mas ked nastartujes studene auto-ci nie su velmi nizke? a vyzera to,ze alternator sa na zaciatku nenabudi a preto hned nenabija na 14,2v -skontroluj kontakty od budenia alternatora k baterke-moze byt neaky studeny kontakt-mal by ist priamo k baterke . ked nie tak altik na repas -ked Ti to vadi to oneskorenie-moj typ
|
Pia, 16.10.2015, 11:38 |
|
 |
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
No moment, napatie na baterke nemôže chodiť v rozmedzí 0 - 12V, té nezmysel. Si to blbo meral. Ak je to preklep a myslel si 10 - 12, tak máš málo nabitú/umierajúcu baterku, a nemá to lietať, má to nanajvýš stúpať. Ak to za normálnej prevádzky dobíja na 14+, tak to dobíja dobre.
Okrem toho, žiadne auto nebude mať hneď po naštartovaní (za studena) 14V, zlatý woči. Mne teda kontrolka zhasne hneď, ale voltmeter ukazuje nejakých 12 aj niečo, a až po pridaní začne liezť pozorovateľne hore; 14V ukazuje tak po minute - a to sa deje bežne, nie len na jednom aute.
Si myslím že tomu ništ neni, nabi a skontroluj baterku, a môžeš tomu málinko zdvihnúť volnobeh. Ak si perfekcionista, zanes altík na premeranie, ale nemyslím si že mu niečo je.
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž.. 
|
Pia, 16.10.2015, 17:16 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
Konik vacsinou akonahle nastartujes tak hned musi alternator dobijat na hodnotu nastavenu regulatorom-ze nemoze byt aby nastartoval a altik nedobijal alebo dobijal slabo a az po pridani plynu zacal spravne dobijat nieco je tam potom zle. ale na skusku moze dat inu dobru baterku nech vyluci baterku -keby nahodou 
|
Pia, 16.10.2015, 17:24 |
|
 |
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
MoostanQue, poprosím Koník je memberlist.php?mode=viewprofile&u=906 A teoreticky ano, ale baterka má po naštartovaní niečo okolo 11V, a je tak tvrdý zdroj, že altík síce dobíja na 14, ale tak malým prúdom, že to baterkaokamžite stiahne na svoju hodnotu, pokiaľ to nedobíjaš zváracím agregátom teda. Pozorujem to úplne bežne u všetkých automobilov, po naštartovaní (zejména ak je chladnejšie), systém evidentne nemá 14V, až po pridaní plynu sa svetlá rožnú o poznanie jasnejšie. Ale kontrolka by mala zhasnúť, to nie že nie. Ovšem, s tým že nezhasne bez pridania plynu som sa tiež stretol niekoľkokrát, riešilo sa to práve zdvihnutím voľnobehu o máličko. Ak sme menili remenicu za menšiu, kontrolka zhasínala hneď, a dobíjalo to lepšie, resp. viac. Veškeré spoje (baterkové svokry, očká/konektory na altíku, atď.) sú skontrolované a čisté predpokladám.
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž.. 
|
Pia, 16.10.2015, 17:36 |
|
 |
gabamartin
Učeň
Registrovaný: Uto, 13.10.2015, 23:30 Príspevky: 18 Bydlisko: Myjava
|
Veľmi ma teší, že toľký mi chcete pomôcť s tým mojím problémom. Skvelý portál!! Dnes som nemal akosi čas skúsiť niečo z Vašich rád, ale dal som aspoň teraz batériu na nabíjačku. Ráno uvidím či to pomohlo, mohlo by  . Ak by to nepomohlo skúsim tie otáčky. Teraz sú tam otáčky niečo pod 1 000. Najskôr by som mal skúsiť tú kabeláž, ale do toho sa mi moc nechce, pretože všetky káble sú schované v rukávoch a vyzerá, že od novoty sa toho nikto nechytal. Taká malá otázočka, kde sa zvyšujú tie otáčky. Zvládne to aj taký antitalent ako ja?
|
Pia, 16.10.2015, 20:45 |
|
 |
MARTINO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45 Príspevky: 3143 Bydlisko: VYCHOD PO
|
MoostanQue skvele rady ...mňa len napadlo,či je to naozaj kontrolka dobijania ? ..nesvieti Ti nahodou dlhšie kontrolka oleja?..a po pridani zhasne.  //ale to len tak na okraj,predpokladam,že sa nemyliš//
_________________My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom. ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk
|
Pia, 16.10.2015, 21:09 |
|
 |
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
MARTINO: Tak čil neviem esli to bolo myslené ironicky  gabamartin: no, otáčky pod 1000 je čo? 1000 je už docela dosť na volnobeh, býva tak 700 - 800. Trochu vyšší nevadí ničomu, ale nad 1000 už nie je trochu, té dosť dosť. Káble v husích krkoch sú fajn, ale niekde ten husí krk končí, a je tam buď konektor nejaký, alebo očko, alebo niečo, ak sa tam dostala voda tak to môže byť zaoxidované a robiť divy. Načim to odpojiť a pozreť (pozor, niektoré káble sú pod napatím aj pri vypatom klúčiku, najlepšie je odpojiť baterku). Voľnobeh (to je nafťák predpokladám) sa šteluje šrófikom na vstrekovacom čerpadle, treba zistiť ktorým. Plyn je klasicky lankom od pedála, alebo elektronicky?
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž.. 
Naposledy upravil MoostanQue dňa Pia, 16.10.2015, 21:29, celkovo upravené 1
|
Pia, 16.10.2015, 21:23 |
|
 |
gabamartin
Učeň
Registrovaný: Uto, 13.10.2015, 23:30 Príspevky: 18 Bydlisko: Myjava
|
Určite je to kontrolka dobíjania. Nie som blondínka  . Baterka je OK, práve mi dokončilo nabíjanie a po naštartovaní kontrolka zase svietila. Ako tu spomenul MoostanQue som asi perfekcionista a možno tomu fakt nič nie je.
|
Pia, 16.10.2015, 21:29 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
Ta urcite tomu daco bude  ze ti skoncilo nabijanie na baterke to neznamena,ze baterka je ok?-zavisi to od nabijacky-typu a aka je baterka-zmeral si baterku ,ze kolko ma napatie na druhy den po stati-nejazdeni?. ked nastartujes auto tak ti nema co zasvietit kontrolka dobijania a po pridani plynu zhasnut .
|
Pia, 16.10.2015, 21:41 |
|
 |
gabamartin
Učeň
Registrovaný: Uto, 13.10.2015, 23:30 Príspevky: 18 Bydlisko: Myjava
|
Však to je to čo ma rozčuľuje. Baterku som meral včera a mala 12V, podľa mňa je baterka OK. Ale skúsim požičať inú nabíjačku a uvidím,pretože tú čo mám je za pár eur a možno nenabíja tak ako má. Aj tak si myslím, že je to v niečom inom, tá kontrolka by nemala svietiť.
|
Pia, 16.10.2015, 21:49 |
|
 |
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2588 Bydlisko: Vychod
|
baterky co mi dlho stoja v garazi a davam ich na udrziavaci rezim pod nabijacky tak predtym ked ich zmeram tak maju od 12,5 do 12,8V ze ked Ti ukazuje voltmeter len 12voltov tak ta baterku uz nebude najlepsia 
|
Pia, 16.10.2015, 21:56 |
|
 |
JEREM
Učeň
Registrovaný: Pon, 01.09.2014, 19:54 Príspevky: 56
|
Ked tu riešite dobíjanie spýtam sa. Ak ste zmenšovali remenicu na alternátore o kolko menšiu dať aby to lepšie dobijalo ale nic nedojebabralo? chcem niečo take spraviť na origo altiku Suzuki samurai Dik
|
Sob, 17.10.2015, 0:36 |
|
 |
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
No, o kúsek Pri priemere origo remenice tak o centimeter bajočko Alebo si vezni meter a kalkulačku a tužku a pero, a prerátaj si otáčky, keď to chceš presne
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž.. 
|
Sob, 17.10.2015, 0:54 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|