4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
interiér v offroad-e http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=27&t=11141 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | 603 [ Štv, 22.07.2010, 12:27 ] |
Predmet príspevku: | |
rucne by som volil skor ako letecky plyn, aby na jedno zatiahnutie som vedel chytit obe, alebo separe... ☺ |
Autor: | peter 469 [ Štv, 22.07.2010, 12:43 ] |
Predmet príspevku: | |
Tiež sa mi páči umiestnenie pák ručnej brzdy,dobre to vypadá hlavne na 2 fotke |
Autor: | RENSO [ Štv, 22.07.2010, 13:55 ] |
Predmet príspevku: | |
k tej teplote oleja v automate... vobec s tým nemám skusenosť, kde umiestniť čidlo, a aké by to čidlo malo byť... resp nejaký link na kupu aj s budíkom |
Autor: | marisko [ Štv, 22.07.2010, 15:12 ] |
Predmet príspevku: | |
Najlepšie je použiť teplomer oleja, napr. od Autometer alebo DTS ktoré som použil ja. Je niekoľko miest kde sa dá merať, podľa toho treba hodnoty interpretovať. Najideálnejšie je merať na výstupe z konvertora (meniča) - to je vedenie z prevodovky ku chladiču oleja automatu a olej je tam najhorúcejší. Dá sa merať aj vo vani automatu, ale to je dosť nepresný údaj a nemusí včas varovať že sa niečo deje. Niektoré prevodovky majú servisný port na boku zaslepený závitovou zátkou, spravidla nad prírubou vane, kam sa pri servise pripája tlakomer (aj ja ho chcem tam natrvalo napojiť) a to miesto sa dá využiť aj na prevádzkové snímanie teploty. V princípe minerálne oleje by mali mať v prevádzke do 100 stupňov na výstupe z meniča, nad túto hodnotu ho treba častejšie meniť. Max. krátkodobo akceptovateľná teplota na výstupe z meniča je 150 stupňov, viac už je zle a prevodovka ide srať. |
Autor: | RENSO [ Štv, 22.07.2010, 16:40 ] |
Predmet príspevku: | |
marisko píše: Niektoré prevodovky majú servisný port na boku zaslepený závitovou zátkou, spravidla nad prírubou vane, kam sa pri servise pripája tlakomer. |
Autor: | marisko [ Štv, 22.07.2010, 19:12 ] |
Predmet príspevku: | |
Najčastejšie som sa stretol na snímačoch so závitom M10x1 (do kužeľa), avšak s väčšinou prístrojov sú dodávané závitové redukcie. Veď daj to na vedenie oleja z prevodovky k chladiču. Alebo sa dá kúpiť externý filter oleja prevodovky a ten má aj závit pre snímač. |
Autor: | dado [ Pia, 23.07.2010, 9:14 ] |
Predmet príspevku: | |
Podla mna to skor vyzera ako prevodovka Atlas a nie delena rucna. Ale je to len odhad podla fotky. |
Autor: | Andrej [ Pia, 23.07.2010, 10:10 ] |
Predmet príspevku: | |
Vyzerá to tak, páč auto má jeden brzdový pedál a jeden plynový, teda predpoklad je že v aute je automat. Takže dve páky vyzerajú ako radenie Atlas-prídavky. Ale človek sa môže mýliť. A. |
Autor: | viders [ Pia, 23.07.2010, 10:54 ] |
Predmet príspevku: | |
Co to je za prevodovka Atlas? Vygooglit sa mi podarilo len nejaku siet autoservisov atlas v US co sa specializuju na opravy prevodoviek.. Paky su tam ale 4, ak by to nebola rucka naco by boli tie dalsie dve, nechane len tak z povodnej prevodovky |
Autor: | masurko [ Pia, 23.07.2010, 11:00 ] |
Predmet príspevku: | |
Atlas je pridavka pouzivana hlavne v USA a je oblubena pri stavbe super specialov (hlavne rock crawlerov). http://www.atlas-tc.com/ |
Autor: | Tomrs [ Sob, 24.07.2010, 17:16 ] |
Predmet príspevku: | |
Citácia: Podla mna to skor vyzera ako prevodovka Atlas a nie delena rucna. Ale je to len odhad podla fotky. 100% je to ATLAS a ten máva buď 3 páky: 1. radenie prednej nápravy H N L 2. radenie zadnej nápravy H N L 3. radenie stupňov redukcie alebo 2 páky ak má len dvojstupňovú redukciu, alebo vtedy ak je radenie 4-stupňovej redukcie ovládané servomotorčekom |
Autor: | RENSO [ Sob, 24.07.2010, 21:21 ] |
Predmet príspevku: | |
v danom prípade je to úplne jedno čo to je... ale díky za objasnenie... jedná sa mi len o to že to pekne ukáže a využit sa to dá aj pri ručnej... otázka je či to mám robiť na zúbky alebo nie? dalej až máte nejaké foto ako máte vytunený interiér tak šup sem s tým |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |