4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

interiér v offroad-e
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=27&t=11141
Stránka 1 z 2

Autor:  RENSO [ Str, 21.07.2010, 23:06 ]
Predmet príspevku:  interiér v offroad-e

možno to tu už niekde je no nehladal som dlho... jedná sa mi o inšpiráciu ako máte poriešené vaše autá zvnútra, prídavné kontrolky(aké?), osobitné vypínače(na čo?) dalej skor taký home made tuning pre vylepšenie, chcel by som si dať delenú ručnú no neviem aké páky a kde ich umiestniť... velmi sa mi páči napr toto riešenie, až máte nejaké iné, svojské, účelové velmi by som vám bol povďačný...
Obrázok
Obrázok

takisto nejaké foto kontroliek, spínačov atď čo sa elektriky týka :D
velmi sa mi pozdáva pandíkové riešenie k navijaku
Obrázok

Autor:  OFFroad4wd [ Str, 21.07.2010, 23:51 ]
Predmet príspevku: 

dík rensko :) ten ťahací vypínač je predpríprava na odpojovač navijaka :wink: ja si idem vyrobiť odpojovač podomácky a to tak že dám cievku zo startéra z felície niekde o kastu o tie srúby dám ocko od baterky cez cievku a do navijaka a na cievke je vyvod značeny 50 tam dám ten vypínač a o 30 to je hlavný prúd. takže keď potiahnem vypínač tak v cievke sa spoja dva kontakty prúd bude prechadzať a keď vo stlačím tak bude to opačne :)
potom založím nové vlákno ako to budem robiť :)

edit: nakreslil som v skicári ako to bude :wink: prosím ignorujte také veci ako vipínač že som nakreslil tak ako som nakreslil :wink: a podobné veci
ďakujem
Obrázok
musím sa opraviť budem odpájať minus a nie plus :roll:

Autor:  marisko [ Štv, 22.07.2010, 5:32 ]
Predmet príspevku: 

Obrázok

prídavné prepínače:
červený - zapínanie elektrických ventilátorov chladiča, aj keď je vypnutý, rozsvieti sa keď vrtule zapne termostat
žltý - zadné hmlové svetlo
modrý - prídavné diaľkové
červené tlačidlo - štartovanie
ľavý budík - teplomer vody
pravý budík - teplomer oleja v atomate

Autor:  603 [ Štv, 22.07.2010, 12:27 ]
Predmet príspevku: 

rucne by som volil skor ako letecky plyn, aby na jedno zatiahnutie som vedel chytit obe, alebo separe... ☺

Autor:  peter 469 [ Štv, 22.07.2010, 12:43 ]
Predmet príspevku: 

Tiež sa mi páči umiestnenie pák ručnej brzdy,dobre to vypadá hlavne na 2 fotke :roll:

Autor:  RENSO [ Štv, 22.07.2010, 13:55 ]
Predmet príspevku: 

k tej teplote oleja v automate... vobec s tým nemám skusenosť, kde umiestniť čidlo, a aké by to čidlo malo byť... resp nejaký link na kupu aj s budíkom

Autor:  marisko [ Štv, 22.07.2010, 15:12 ]
Predmet príspevku: 

Najlepšie je použiť teplomer oleja, napr. od Autometer alebo DTS ktoré som použil ja. Je niekoľko miest kde sa dá merať, podľa toho treba hodnoty interpretovať. Najideálnejšie je merať na výstupe z konvertora (meniča) - to je vedenie z prevodovky ku chladiču oleja automatu a olej je tam najhorúcejší. Dá sa merať aj vo vani automatu, ale to je dosť nepresný údaj a nemusí včas varovať že sa niečo deje. Niektoré prevodovky majú servisný port na boku zaslepený závitovou zátkou, spravidla nad prírubou vane, kam sa pri servise pripája tlakomer (aj ja ho chcem tam natrvalo napojiť) a to miesto sa dá využiť aj na prevádzkové snímanie teploty. V princípe minerálne oleje by mali mať v prevádzke do 100 stupňov na výstupe z meniča, nad túto hodnotu ho treba častejšie meniť. Max. krátkodobo akceptovateľná teplota na výstupe z meniča je 150 stupňov, viac už je zle a prevodovka ide srať.

Autor:  RENSO [ Štv, 22.07.2010, 16:40 ]
Predmet príspevku: 

marisko píše:
Niektoré prevodovky majú servisný port na boku zaslepený závitovou zátkou, spravidla nad prírubou vane, kam sa pri servise pripája tlakomer.
OK, je tam nejaký univerzálny priemer resp závit alebo sa mám potom nejako prisposobovať s čidlom tomu čo mám... konkrétne pevodovka AW4, múdrejší by mohli popísať viac k tejto "diere" a aké čidlo

Autor:  marisko [ Štv, 22.07.2010, 19:12 ]
Predmet príspevku: 

Najčastejšie som sa stretol na snímačoch so závitom M10x1 (do kužeľa), avšak s väčšinou prístrojov sú dodávané závitové redukcie. Veď daj to na vedenie oleja z prevodovky k chladiču.
Alebo sa dá kúpiť externý filter oleja prevodovky a ten má aj závit pre snímač.

Autor:  dado [ Pia, 23.07.2010, 9:14 ]
Predmet príspevku: 

Podla mna to skor vyzera ako prevodovka Atlas a nie delena rucna. Ale je to len odhad podla fotky.

Autor:  Andrej [ Pia, 23.07.2010, 10:10 ]
Predmet príspevku: 

Vyzerá to tak, páč auto má jeden brzdový pedál a jeden plynový, teda predpoklad je že v aute je automat. Takže dve páky vyzerajú ako radenie Atlas-prídavky. Ale človek sa môže mýliť.

A.

Autor:  viders [ Pia, 23.07.2010, 10:54 ]
Predmet príspevku: 

Co to je za prevodovka Atlas? Vygooglit sa mi podarilo len nejaku siet autoservisov atlas v US co sa specializuju na opravy prevodoviek..
Paky su tam ale 4, ak by to nebola rucka naco by boli tie dalsie dve, nechane len tak z povodnej prevodovky :roll:

Autor:  masurko [ Pia, 23.07.2010, 11:00 ]
Predmet príspevku: 

Atlas je pridavka pouzivana hlavne v USA a je oblubena pri stavbe super specialov (hlavne rock crawlerov).
http://www.atlas-tc.com/

Autor:  Tomrs [ Sob, 24.07.2010, 17:16 ]
Predmet príspevku: 

Citácia:
Podla mna to skor vyzera ako prevodovka Atlas a nie delena rucna. Ale je to len odhad podla fotky.


100% je to ATLAS a ten máva buď 3 páky:
1. radenie prednej nápravy H N L
2. radenie zadnej nápravy H N L
3. radenie stupňov redukcie

alebo 2 páky ak má len dvojstupňovú redukciu, alebo vtedy ak je radenie 4-stupňovej redukcie ovládané servomotorčekom

Autor:  RENSO [ Sob, 24.07.2010, 21:21 ]
Predmet príspevku: 

v danom prípade je to úplne jedno čo to je... ale díky za objasnenie... jedná sa mi len o to že to pekne ukáže a využit sa to dá aj pri ručnej... otázka je či to mám robiť na zúbky alebo nie? dalej až máte nejaké foto ako máte vytunený interiér tak šup sem s tým

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/