4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
dobijanie xj 2.1td http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=27&t=12940 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Klokan [ Štv, 28.04.2011, 22:43 ] |
Predmet príspevku: | dobijanie xj 2.1td |
haj hu ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Stano HC [ Pia, 29.04.2011, 6:06 ] |
Predmet príspevku: | |
Klokan ak chceš vediet či dobia a kolko tak to treba zmerat a najlepše priamo na alternatori ak maš patrični merak čo asi nemaš ked to takto zistuješ takže odporučam navštevu autoelektrikara kde ti viluči viacero zavad. |
Autor: | efendi [ Pia, 29.04.2011, 12:25 ] |
Predmet príspevku: | Re: dobijanie xj 2.1td |
Klokan píše: haj hu ![]() ![]() ![]() nuz ak odpojis baterku istotne ze shasne motor, ponevac alternator nedostane prud z baterky a neni potom budenie a alternator nem vyraba prud,,cize motor zadochne,,a ked pridavas, a svetla viacej svietia ako na voplnobehuu, je to OK, ponevac alternator dobiiiija,,mozes byt spokojny, ale ked ti uz nesvieti kontrolkaaa, skus si zmerat dobijanie, ak mas Avomet, s tym to lachko zmeras , alebo ked mas voltmeter,poipripade kuk na kontrolu ci neni vypalena...ale pozor, ked budes nahodou rozoberat alternator, a nerozumies sa do tehoo, tak radsešj odbornikovy!!!!abys ho nedokurvil, bo potom siahnes dobre do vrecka,,mozno ze len uhlikove kefky,, a otackometer ti funguje?? ponevac on funguje cez alternator.. na 2,1 dnotke,,,, |
Autor: | jarot [ Pia, 29.04.2011, 22:05 ] |
Predmet príspevku: | |
bateria sa pri beziacom motore nesmie odpajat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Autor: | jarot [ Pia, 29.04.2011, 22:10 ] |
Predmet príspevku: | |
Vybrat regulator, skontrolovat uhliky ak nesvieti kontrolka. Mozno ze uz diodovy mostik posiel (kvoli odpojeniu baterie). Napatie zmerat kdejaky voltmetrom-stupnica do 20V-kludne priamo na baterke, malo by byt okolo 14V (13,8-14,4) Ale to je iba moj nazor ak by niekto nesuhlasil |
Autor: | MARTINO [ Pia, 29.04.2011, 22:56 ] |
Predmet príspevku: | |
...prinajhoršom si objednaj do buducna toto tu a vieš na čom si ![]() http://www.spldynamics.sk/product/voltmeter-mnc-1063/ |
Autor: | efendi [ Sob, 30.04.2011, 8:47 ] |
Predmet príspevku: | |
jarot píše: . Napatie zmerat kdejaky voltmetrom-stupnica do 20V-kludne priamo na baterke, malo by byt okolo 14V (13,8-14,4) Ale to je iba moj nazor ak by niekto nesuhlasil presne tak pises dobre a k veci Martino- to je velmi dobry odkaz a dobra pomocka pre laikov ![]() ![]() |
Autor: | tibik [ Sob, 30.04.2011, 20:23 ] |
Predmet príspevku: | |
mne to s tímy svetlamy robieva pravidelne v zime ked je baterka slabo nabyta alebo tak pol r. pred smrťou ![]() PS- EFENDI : nepojde nahodou diesel motor aj bez baterky? Myslím tak že ked už raz naštartuje a potom vyberieš alebo odpojiš baterku mal by isť nie? |
Autor: | marisko [ Sob, 30.04.2011, 20:26 ] |
Predmet príspevku: | |
pôjde, a aj alternátor, ale ten pôjde do riti (zbavíš ho nárazovo záťaže) |
Autor: | efendi [ Sob, 30.04.2011, 23:30 ] |
Predmet príspevku: | |
tibik píše: PS- EFENDI : nepojde nahodou diesel motor aj bez baterky? Myslím tak že ked už raz naštartuje a potom vyberieš alebo odpojiš baterku mal by isť nie? mnoo u motorov s radovym cerpadlom ano , pojde bez problemov, ale u diesel motorov s rotacnym cerpadlom nie!!! ponevac rotacne cerpadlo má na vypnutie motora na tom cerpadle elektromagneticku trysku!, a ta ked nedostane prud, tak zadochne motor, ponevac zastavy pryvod palivaa,,sak aj tvoj motor tak zadochyna, ked vypinas klucik,, ![]() ked odpojis baterku, alternator nedostane prud, nebude mat budenie a nebude vyrabat prud, prestane dobijat,,prerusis tym el, obvod a alternator je na najleposej ceste k odpalenia mostika...skus zvarat bez elektriny,, ![]() na prvom rocniku v Komoci mi baterku vystavil navyjak az do 0-ly a v specialke mi v jame v blate motor suverejne zadochol, baterka nemala stavu,, vytahoval ma potom Mirec01 zo samikom.. |
Autor: | marisko [ Ned, 01.05.2011, 9:47 ] |
Predmet príspevku: | |
efendi nemal by zdochnúť, alternátor bude dobíjať aj keď odpojíš baterku, už keď to je nutné tak treba vtedy zapnúť všetky spotrebiče nech má záťaž. Alternátor sa pri roztočení z pokoja postupne nabudí aj sám, len ho treba poriadne roztočiť. Prvé alternátory v amerických traktoroch mali len jeden vodič okrem kostry, bez externého budenia. |
Autor: | efendi [ Ned, 01.05.2011, 13:36 ] |
Predmet príspevku: | |
marisko píše: efendi nemal by zdochnúť, alternátor bude dobíjať aj keď odpojíš baterku, už keď to je nutné tak treba vtedy zapnúť všetky spotrebiče nech má záťaž. Alternátor sa pri roztočení z pokoja postupne nabudí aj sám, len ho treba poriadne roztočiť. Prvé alternátory v amerických traktoroch mali len jeden vodič okrem kostry, bez externého budenia. nuz ano, ale ja som mal v jeepke motor renault 2,1 tdicko,, a ten ma inachsi alternator ako americky - ten ma regler v RJ .. |
Autor: | Stano HC [ Ned, 01.05.2011, 16:46 ] |
Predmet príspevku: | |
Efendi ma uplnu pravdu to 2,1tdi som mal a tie alternatori tam boli trošku bolave preto som mu odporučil dat to premerat elektrikarovi ak toho nieje dost znalí ale ak má 2,1 td tak tam je to ako u každeho ineho auta. |
Autor: | Klokan [ Ned, 01.05.2011, 20:10 ] |
Predmet príspevku: | |
tak dnes som to konecne dal do chodu a bola odpalena 1dioda a us som stihol aj utopit auto ![]() |
Autor: | efendi [ Ned, 01.05.2011, 20:32 ] |
Predmet príspevku: | |
a dake fotečky z potápanííí? su, aknhej sup sem s nimi.. ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |