4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
Schema zapojenia zasuviek pre pripojne vozidlo http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=27&t=4455 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | MoostanQue [ Sob, 26.04.2008, 14:57 ] |
Predmet príspevku: | Schema zapojenia zasuviek pre pripojne vozidlo |
Autor: | martinez [ Sob, 26.04.2008, 16:04 ] |
Predmet príspevku: | |
kedy to uz bude konecne cez zbernicu na usb ? furt sa to serie, aj teraz som zapajal a nesli smerovky dik za schemu, mozem premerat teraz |
Autor: | Jano JP [ Str, 30.04.2008, 11:29 ] |
Predmet príspevku: | |
zapojenie sedmičkovej klasiky nosím roky pri techničáku od vozíka, už sa práve pri problémoch s kontaktami párkrát hodila; tá trinástková - super, že si ju sem hodil, mám ju origo na športe a vozík pripájam cez redukciu a teraz aspoň viem, čo sú tie ďalšie kontakty |
Autor: | MoostanQue [ Str, 30.04.2008, 13:46 ] |
Predmet príspevku: | |
Nema niekto schemu zapojenia bielej 7polovej zasuvky? Ak ano, hodte to sem, nech je to tu komplet - ja ju mam, ale doma, takze sa k tomu nedostanem. |
Autor: | laci73 [ Štv, 12.06.2008, 16:40 ] |
Predmet príspevku: | |
ta 13 polova zasuvka vyzera pekne.....skoda ze sm tam nenasiel kolicek na elektricke brzdy....to by sa nam potom tahalo....7-8 ton |
Autor: | off-road [ Štv, 12.06.2008, 17:31 ] |
Predmet príspevku: | |
Presne toto tu chybalo lebo vzdy ked dade idem a chytim spod odtrhnem zásuvku |
Autor: | Martin 4 [ Štv, 12.06.2008, 17:38 ] |
Predmet príspevku: | |
laci73 píše: ta 13 polova zasuvka vyzera pekne.....skoda ze sm tam nenasiel kolicek na elektricke brzdy....to by sa nam potom tahalo....7-8 ton laci budeš sa smiať ... ale nápravy, resp. celé podvozky vlekov s elektrickými brzdami sa vyrábajú v továrni KNOTT v Modre. Som tam okolo nich chodil. Aj som sa pýtal, či to bude v našich končinách k dostaniu a povedali mi že pre srandu dali taký vlek na skúšobňu do Žiliny a že to neprešlo ani náhodou = v európe nespôsobilé. |
Autor: | Milan [ Štv, 12.06.2008, 22:27 ] |
Predmet príspevku: | |
Ono ta elektrika ma cosi do seba.Ak sa brzdi s klasickym brzdenym privezom cez pruzinu sa tahaju tiahla na lanka.Ale vznikne problem nalozeneho privesu nacuvat do mierneho kopceka.Ta pruzina sa tiez stlaci a cely prives zabrzdi.Trochu nedomyslene. |
Autor: | laci73 [ Pia, 13.06.2008, 2:33 ] |
Predmet príspevku: | |
elektricke brzdy su ok, ale potrebujes mat aj taku masinku v kabine, na ktorej si pridas ak chces aby to brzdilo viac. Skratka ak mas prazdny vlek je to viac menej na minimum, ale ak tahas plny a mas pocit ze ta tlaci dole kopcom, tak mu troska pridas, nech zabera skor. Problem je ten, ze v europe auta tieto veci nemaju, takze maju voziky k tomu riesene. ohnut najazdovu brzdu tiez nie je problem, co sa u elektrickych brzd nemoze stat. Taktiez, ak sa prives 'nahodou" odpoji za jazdy, brzdy sa ihned aktivuju a zastavi, co u najazdovky vobec nehrozi...zastavi ho az priekopa alebo protiiduce auto tie "klasicke privesy s najazdovoubrzdou- niekedy je problem tie brzdy pretlacit ked cuvas do kopecka, ale zase redukcia by mala stacit. Inak amici maju troska prisnejsie normy co sa tyka nosnosti a tahania...liberty alias cherokee tu moze tahat len 2250 kg, kdezto v europe az 3500 myslim. tuna nezalezi len ake auto mas, ale aj ake prevody v diferakoch, a podla toho nas max hmotnost privesu. trebars novy wrangler unlimited moze len 1450 kg myslim , ak ma 4,10 prevody, s klasickymi 3,55 len 410 kg.....aj ked ma classIII tazne, kdezto v europe mu dali 3500kg. trosku som sa zabavil na stranke jeep.sk, ked ku wrangleru pisali ze ma tazne zariadenie triedy 3...co v europe nikomu nic nehovori |
Autor: | Andrej [ Pia, 13.06.2008, 8:19 ] |
Predmet príspevku: | |
No jo Laci, to fíš tu je to niekedy ako v kocurkove, niečo na celom svete funguje ale tu podla predpisov nefunguje |
Autor: | Martin 4 [ Pia, 13.06.2008, 8:41 ] |
Predmet príspevku: | |
pre ouplnosť ... nájazdová brzda na novom vozíku už môže byť len s cúvacou automatikou (inak vlek nedostane ŠPZ). Tie triky s blokovaním tiahla pred cúvaním a pod už platia len na starších privesoch. |
Autor: | laci73 [ Sob, 14.06.2008, 1:12 ] |
Predmet príspevku: | |
a ked ma cuvaciu automatiku brzdi to aj ked cuvas dole kopcom? ci uz len pan boh pomahaj? |
Autor: | romo11 [ Sob, 14.06.2008, 9:27 ] |
Predmet príspevku: | |
laci73 píše: a ked ma cuvaciu automatiku brzdi to aj ked cuvas dole kopcom? ci uz len pan boh pomahaj? ked cuvas dolu kopcom ani bez automatiky ti prives nebrzdi ta automatika je na karavanovych napravach uz vyse 20 rokov a funguje tak ze pri cuvani sa v kolesach daco preklopi a odbrzdi kolesa...starsie typy mali taku packu vedla papuce ktora sa pred cuvanim zaistila a tym zabranila stlacaniu najazdovky pri cuvani...take daco neni problem dorobit |
Autor: | MoostanQue [ Sob, 14.06.2008, 12:15 ] |
Predmet príspevku: | |
Tu packu na zablokovanie zasuvania sa oja som mal na kompresori - som sa skoro posral ked som ho prvykrat cuval do dvora.. ja ze jaka je ta kurwa tazka, a ono zahamovanô. Nj, neznalemu je zle Tu schemu na bielu (dodatkovu) 7polovu zasuvku nema nikto? Teda nie ze by som ju potreboval, len nech je to tu uplne. Ja potom dolozim tu druhu 13polovu. |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |