4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Schema zapojenia zasuviek pre pripojne vozidlo
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=27&t=4455
Stránka 1 z 1

Autor:  MoostanQue [ Sob, 26.04.2008, 14:57 ]
Predmet príspevku:  Schema zapojenia zasuviek pre pripojne vozidlo

Obrázok

Autor:  martinez [ Sob, 26.04.2008, 16:04 ]
Predmet príspevku: 

kedy to uz bude konecne cez zbernicu na usb ? :) furt sa to serie, aj teraz som zapajal a nesli smerovky :twisted: dik za schemu, mozem premerat teraz ;-)

Autor:  Jano JP [ Str, 30.04.2008, 11:29 ]
Predmet príspevku: 

zapojenie sedmičkovej klasiky nosím roky pri techničáku od vozíka, už sa práve pri problémoch s kontaktami párkrát hodila;
tá trinástková - super, že si ju sem hodil, mám ju origo na športe a vozík pripájam cez redukciu a teraz aspoň viem, čo sú tie ďalšie kontakty

Autor:  MoostanQue [ Str, 30.04.2008, 13:46 ]
Predmet príspevku: 

Nema niekto schemu zapojenia bielej 7polovej zasuvky? Ak ano, hodte to sem, nech je to tu komplet - ja ju mam, ale doma, takze sa k tomu nedostanem.

Autor:  laci73 [ Štv, 12.06.2008, 16:40 ]
Predmet príspevku: 

ta 13 polova zasuvka vyzera pekne.....skoda ze sm tam nenasiel kolicek na elektricke brzdy....to by sa nam potom tahalo....7-8 ton :-)

Autor:  off-road [ Štv, 12.06.2008, 17:31 ]
Predmet príspevku: 

Presne toto tu chybalo lebo vzdy ked dade idem a chytim spod odtrhnem zásuvku

Autor:  Martin 4 [ Štv, 12.06.2008, 17:38 ]
Predmet príspevku: 

laci73 píše:
ta 13 polova zasuvka vyzera pekne.....skoda ze sm tam nenasiel kolicek na elektricke brzdy....to by sa nam potom tahalo....7-8 ton :-)


laci budeš sa smiať ... ale nápravy, resp. celé podvozky vlekov s elektrickými brzdami sa vyrábajú v továrni KNOTT v Modre. Som tam okolo nich chodil. Aj som sa pýtal, či to bude v našich končinách k dostaniu a povedali mi že pre srandu dali taký vlek na skúšobňu do Žiliny a že to neprešlo ani náhodou :( = v európe nespôsobilé.

Autor:  Milan [ Štv, 12.06.2008, 22:27 ]
Predmet príspevku: 

Ono ta elektrika ma cosi do seba.Ak sa brzdi s klasickym brzdenym privezom cez pruzinu sa tahaju tiahla na lanka.Ale vznikne problem nalozeneho privesu nacuvat do mierneho kopceka.Ta pruzina sa tiez stlaci a cely prives zabrzdi.Trochu nedomyslene.

Autor:  laci73 [ Pia, 13.06.2008, 2:33 ]
Predmet príspevku: 

elektricke brzdy su ok, ale potrebujes mat aj taku masinku v kabine, na ktorej si pridas ak chces aby to brzdilo viac. Skratka ak mas prazdny vlek je to viac menej na minimum, ale ak tahas plny a mas pocit ze ta tlaci dole kopcom, tak mu troska pridas, nech zabera skor. Problem je ten, ze v europe auta tieto veci nemaju, takze maju voziky k tomu riesene. ohnut najazdovu brzdu tiez nie je problem, co sa u elektrickych brzd nemoze stat. Taktiez, ak sa prives 'nahodou" odpoji za jazdy, brzdy sa ihned aktivuju a zastavi, co u najazdovky vobec nehrozi...zastavi ho az priekopa alebo protiiduce auto :-(
tie "klasicke privesy s najazdovoubrzdou- niekedy je problem tie brzdy pretlacit ked cuvas do kopecka, ale zase redukcia by mala stacit.

Inak amici maju troska prisnejsie normy co sa tyka nosnosti a tahania...liberty alias cherokee tu moze tahat len 2250 kg, kdezto v europe az 3500 myslim. tuna nezalezi len ake auto mas, ale aj ake prevody v diferakoch, a podla toho nas max hmotnost privesu.

trebars novy wrangler unlimited moze len 1450 kg myslim , ak ma 4,10 prevody, s klasickymi 3,55 len 410 kg.....aj ked ma classIII tazne, kdezto v europe mu dali 3500kg. trosku som sa zabavil na stranke jeep.sk, ked ku wrangleru pisali ze ma tazne zariadenie triedy 3...co v europe nikomu nic nehovori :lol:

Autor:  Andrej [ Pia, 13.06.2008, 8:19 ]
Predmet príspevku: 

No jo Laci, to fíš tu je to niekedy ako v kocurkove, niečo na celom svete funguje ale tu podla predpisov nefunguje :evil:

Autor:  Martin 4 [ Pia, 13.06.2008, 8:41 ]
Predmet príspevku: 

pre ouplnosť ... nájazdová brzda na novom vozíku už môže byť len s cúvacou automatikou (inak vlek nedostane ŠPZ). Tie triky s blokovaním tiahla pred cúvaním a pod už platia len na starších privesoch.

Autor:  laci73 [ Sob, 14.06.2008, 1:12 ]
Predmet príspevku: 

a ked ma cuvaciu automatiku brzdi to aj ked cuvas dole kopcom? ci uz len pan boh pomahaj? :-)

Autor:  romo11 [ Sob, 14.06.2008, 9:27 ]
Predmet príspevku: 

laci73 píše:
a ked ma cuvaciu automatiku brzdi to aj ked cuvas dole kopcom? ci uz len pan boh pomahaj? :-)


ked cuvas dolu kopcom ani bez automatiky ti prives nebrzdi :wink:
ta automatika je na karavanovych napravach uz vyse 20 rokov a funguje tak ze pri cuvani sa v kolesach daco preklopi a odbrzdi kolesa...starsie typy mali taku packu vedla papuce ktora sa pred cuvanim zaistila a tym zabranila stlacaniu najazdovky pri cuvani...take daco neni problem dorobit

Autor:  MoostanQue [ Sob, 14.06.2008, 12:15 ]
Predmet príspevku: 

Tu packu na zablokovanie zasuvania sa oja som mal na kompresori - som sa skoro posral ked som ho prvykrat cuval do dvora.. ja ze jaka je ta kurwa tazka, a ono zahamovanô. Nj, neznalemu je zle :-D

Tu schemu na bielu (dodatkovu) 7polovu zasuvku nema nikto? Teda nie ze by som ju potreboval, len nech je to tu uplne. Ja potom dolozim tu druhu 13polovu.

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/