4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

OME vs IM
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=3&t=18
Stránka 5 z 9

Autor:  janotoyotak [ Sob, 10.03.2007, 3:42 ]
Predmet príspevku: 

Úpravy vyžadujú ďalšie úpravy :smt038 .
Môžeš dať vyšší podvozok, ak dáš väčšie kolá, treba preveriť, či sa tam zmestia aj pri maximálnom skrížení a súčasnom vytočení (predné).
Ak by boli problémy, treba prerábať dorazy. bol by nezmysel, keby si obtrhal lemy blatníkov, prípadne predral gumu o niektorú časť podkolia.

OME vs IM. Len toľko, že OME sú uznávané ako komfortnejšie a IM, ako športovejšie.

Na niektoré najrozšírenejšie veľké offy ponúka OME aj špeciálne tlmiče na veľké zaťaženie "KONI Heavy Track " a "KONI Heavy Track Raid".

Tie tlmiče OME s tou nádržkou vedľa sú určené na rýchlu jazdu po zlých cestách pri zníženom riziku prehriatia. Ale cena vôbec nieje ľudová. Cca 400 eur za kus :!: .

Jano

Autor:  Igor [ Sob, 10.03.2007, 9:11 ]
Predmet príspevku: 

janotoyotak píše:
......Na niektoré najrozšírenejšie veľké offy ponúka OME aj špeciálne tlmiče na veľké zaťaženie "KONI Heavy Track " a "KONI Heavy Track Raid".........


....KONI sa len spoluvyskytuje v katalogu Taubenreuther,na stranke ARB som to veru nevidel....

Autor:  amidi [ Uto, 08.05.2007, 12:55 ]
Predmet príspevku: 

pocuj , nepisal si niekde nahodou , ze IM spravilo nove pruziny ? - dlhsie?
o kolko dlhsie/zdvihnu auto ? alebo este nemas blizsie info ? :roll:[/quote]

ano už IM chystá na prodej nové typy pružin.Ovšem nejedná se o delší pružinu ale o větší tvrdost pod označením D.Jedná se ovšem o pružiny především na Nissany a Toyky.

Autor:  amidi [ Uto, 08.05.2007, 12:56 ]
Predmet príspevku: 

Marty píše:
no já nevím, je fakt že u nás na patrolech jezdí skoro všichni ome, nebo im, ale na jeepu neznám nikoho kdo by ho měl, a je to fakt nebetyčnej rozdíl jakou v terénu dokáže kvalitní podvozek odvést práci ....


Marty stavěl jsem WJčko na IM B + podložky 5cm.Na samotným IM se to už chová super.Hlavně se hodně zklidní ten zadek kterej je v origo trochu neklidnej ale to je daný konstrukcí zavěšení nápravy.

Autor:  RADOFFROAD [ Uto, 08.05.2007, 13:01 ]
Predmet príspevku: 

Citácia:
ano už IM chystá na prodej nové typy pružin


vcera som ju uz videl nazivo ...

urcene na GR ...


su hrubsie a kratsie ako klasicke "C"

uvidime co to spravi s autom

Autor:  amidi [ Uto, 08.05.2007, 13:12 ]
Predmet príspevku: 

RADOFFROAD píše:
Citácia:
ano už IM chystá na prodej nové typy pružin


vcera som ju uz videl nazivo ...

urcene na GR ...


su hrubsie a kratsie ako klasicke "C"

uvidime co to spravi s autom


jojo přesně tak.
koukal jsem že si tady někdo stěžoval že na Ckový sadě po namontování pevnostního nárazníku a navijáku padl předek.Takže by bylo Rado dobrý třeba vyzkoušet to Dcko na nejakym zatizenym trolu nebo kombinaci predek D a zadek C.Zrejme se ti to do ruky dostane dřív jak mě takže předpokládám že budeš testovat. ;-)

Autor:  RADOFFROAD [ Uto, 08.05.2007, 13:19 ]
Predmet príspevku: 

ani sada "C" nepada , je to blbost

...skratka treba ratat so zvysenym zatazenim

...ako moze niekto predpokladat, ze ked da dole auto zo zdvihaku , potom uz nesadne , samozrejme ze sadne na urcitu uroven a tam zostane :wink:

Autor:  Jarouch [ Uto, 08.05.2007, 16:57 ]
Predmet príspevku: 

RADOFFROAD píše:
...ako moze niekto predpokladat, ze ked da dole auto zo zdvihaku , potom uz nesadne , samozrejme ze sadne na urcitu uroven a tam zostane :wink:
SVATÁ PRAVDA

Autor:  amidi [ Uto, 08.05.2007, 19:38 ]
Predmet príspevku: 

RADOFFROAD píše:
ani sada "C" nepada , je to blbost

...skratka treba ratat so zvysenym zatazenim

...ako moze niekto predpokladat, ze ked da dole auto zo zdvihaku , potom uz nesadne , samozrejme ze sadne na urcitu uroven a tam zostane :wink:


ja jen komentuju to co jsem zde četl tedy nazor nekoho jineho.Vychazel jsem jen z toho ze jde jen o zatizeni predni napravy pevnostnim naraznikem a navijakem.
Faktem ale je ze treba u Toy 80 predek drepne po namontovani narazniku a navijaku a vypada nakopnute zezadu.U Patrola to same ale je to opravdu zanedbatelne beznym pohledem malo videt.Pokud se namontuje zadni pevnostni tak stoji autak rovne.

Autor:  DanoDEF [ Uto, 08.05.2007, 19:44 ]
Predmet príspevku: 

amidi píše:
RADOFFROAD píše:
ani sada "C" nepada , je to blbost

...skratka treba ratat so zvysenym zatazenim

...ako moze niekto predpokladat, ze ked da dole auto zo zdvihaku , potom uz nesadne , samozrejme ze sadne na urcitu uroven a tam zostane :wink:


ja jen komentuju to co jsem zde četl tedy nazor nekoho jineho.
Faktem ale je ze treba u Toy 80 predek drepne po namontovani narazniku a navijaku a vypada nakopnute zezadu.U Patrola to same ale je to opravdu zanedbatelne beznym pohledem malo videt.Pokud se namontuje zadni pevnostni tak stoji autak rovne.


tak ako pisal Rado proste ak niekto dopredu nespocita zatazenie na jednotlivych napravach tak potom vysledok je nejasny...obvykle sa potom frfle na jednotlive pruziny alebo upravcu...

Autor:  RADOFFROAD [ Uto, 08.05.2007, 19:44 ]
Predmet príspevku: 

napriklad Mitshubishi a ostatne auta s nezvislym predkom my ladime naschval trochu nakopnute , koli predpokladanemu nakladu v kufre :wink:

P.S. keby mal kazdy pevnostak a navijak aj vzadu ako sa patri , potom by aj Patroly stali rovno :wink: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Autor:  amidi [ Uto, 08.05.2007, 19:49 ]
Predmet príspevku: 

RADOFFROAD píše:
napriklad Mitshubishi a ostatne auta s nezvislym predkom my ladime naschval trochu nakopnute , koli predpokladanemu nakladu v kufre :wink:

P.S. keby mal kazdy pevnostak a navijak aj vzadu ako sa patri , potom by aj Patroly stali rovno :wink: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


:lol: :lol: konecne si rozumime

takto jsem to myslel ale asi jsem se blbe vyjadril a byl jsem spatne pochopen

Autor:  DanoDEF [ Uto, 08.05.2007, 19:50 ]
Predmet príspevku: 

RADOFFROAD píše:
P.S. keby mal kazdy pevnostak a navijak aj vzadu ako sa patri , potom by aj Patroly stali rovno :wink: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


...nemusi... staci vozit v kufri trvale cez 200kg blbosti... :-D

Autor:  amidi [ Uto, 08.05.2007, 19:50 ]
Predmet príspevku: 

DanoDEF píše:
amidi píše:
RADOFFROAD píše:
ani sada "C" nepada , je to blbost

...skratka treba ratat so zvysenym zatazenim

...ako moze niekto predpokladat, ze ked da dole auto zo zdvihaku , potom uz nesadne , samozrejme ze sadne na urcitu uroven a tam zostane :wink:


ja jen komentuju to co jsem zde četl tedy nazor nekoho jineho.
Faktem ale je ze treba u Toy 80 predek drepne po namontovani narazniku a navijaku a vypada nakopnute zezadu.U Patrola to same ale je to opravdu zanedbatelne beznym pohledem malo videt.Pokud se namontuje zadni pevnostni tak stoji autak rovne.


tak ako pisal Rado proste ak niekto dopredu nespocita zatazenie na jednotlivych napravach tak potom vysledok je nejasny...obvykle sa potom frfle na jednotlive pruziny alebo upravcu...



Souhlasim s tebou

Autor:  amidi [ Uto, 08.05.2007, 19:54 ]
Predmet príspevku: 

DanoDEF píše:
RADOFFROAD píše:
P.S. keby mal kazdy pevnostak a navijak aj vzadu ako sa patri , potom by aj Patroly stali rovno :wink: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


...nemusi... staci vozit v kufri trvale cez 200kg blbosti... :-D


:lol: to jo.Ja tam měl snad celou dilnu a jeste kdyz jsem dal zadni pevnostni tak jsem mel predek nakopnutej.Kolikrat jsme byly jezdit a az kdyz jsem slysel pri sjezdech a vyjezdech jak se mi to tam stehuje tak jsem i uvedomil ze mam na prdeli trochu nalozyno.Me to ale nevadilo a mel jsem vzdy po ruce co bylo treba.Hlavne pro kamarady. :lol:

Stránka 5 z 9 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/