Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Uto, 19.03.2024, 13:31
Dnes je utorok 19. marca 2024, meniny má Jozef a zajtra Vítazoslav




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 21 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 Podvozok na Pajere 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
Príspevky: 2183
Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
Odpoveď s citáciou
Poslať 
To čo som popísal má význam, len ak chceš mať nafurt poriadne spravený lift. Ak ti stačí šlendrián, tak :lol: .

Ale extrém (...... torzky tlačiace rameno o spodný doraz na stojacom aute) je nechutný. Homokineťák potom vlastne celú dobu funguje poriadne vyklonený.
Nepredpokladám, že toto je tvoj príklad.

_________________
ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP)
.... alebo ....
*Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*


Str, 23.05.2012, 12:37
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7892
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tunki píše:
To čo som popísal má význam, len ak chceš mať nafurt poriadne spravený lift. Ak ti stačí šlendrián, tak :lol: .

Ale extrém (...... torzky tlačiace rameno o spodný doraz na stojacom aute) je nechutný. Homokineťák potom vlastne celú dobu funguje poriadne vyklonený.
Nepredpokladám, že toto je tvoj príklad.


nuz nie je to moj priklad ale dajme tomu ak by spustil diferak dolee, tak dvyhanie je zbytocne bo kasna by sice bola vyssie, ale co z toho ak bude mat diferák nizsie spusteny z toho dovodu aby netrpely homokynetaky,,v terene by to bolo naprd,,zato som pisal ze nech to len mierne nadvyhneee, aby netrpeli homokynetaky,, precitaj si poriadne co som pisal,, a navyse ak chce mat dobru svetlu vyskuuu, pri miernom zdvyhnutii, tak dat na pajerko radsej 16 cky kolesa a 33jky pneu ako som mal ja, a tak potom aj vozidlo malo vacsiu svetlu vyskuuu co bolo vytane v blate a terene a netrpely ani homokynetaky,,nechatal som spodok vobec,, jedno si ale dobre napisal,, že pri dvyhani uvolnit ramena, teda silenblokyyyy a ked to uz nadvyhool, az potom zatahnut,, aby zbytocne neboli pretocene gumene silenbloky a pry silnom perovani by sa mohli poskodit,, to je pravda,,

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Str, 23.05.2012, 17:32
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 04.03.2010, 19:40
Príspevky: 1448
Bydlisko: povazska bystrica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
efendi budem ti oponovat mi nehovor ze tvoje pajero po dvyhnuti a na 33" T3 netrpeli homo klby noo ...:))urcite trpeli a dost

_________________
Myšiak 2,8TD,+8cm hore -pevnosťák ARB, HELLA 181,PMR,CB,Super Swamper 33",gurtna, dobrá duša za volantom :)

OFFROAD CLUB LÚKY


Str, 23.05.2012, 17:37
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
Príspevky: 2183
Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Laci myslel vlastne home made lift s miernym pridvihnutím auta na torzkách a malým bodyliftom.
A po namontovaní kolies s väčším priemerom získa nejakú svetlú výšku.
Kdeže ale geometria. :?

Raz som tu už dal link kdesi na malajskú či jakú stránku, kde boli fotky liftu IFS na bežnom aute. Musím to pohľadať.

_________________
ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP)
.... alebo ....
*Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*


Str, 23.05.2012, 23:24
Profil
Velky Kraken
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01
Príspevky: 7892
Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
Odpoveď s citáciou
Poslať 
pavol2078,, jo mas pravdu,,kazde klby trpia, ked sa daju hore T3 jky su to tazsie pneu a navyse ked su este 33jky teda vacsie ako je origo pneu,, ale kazdopadne klby trpia menej , nez ked su zalomene do ostreho uhla a tak musia pohanat koleso,, v tom mas pravdu ..

Petko to co ty pises, som videl aj ja onen casu,tu na fore a ak sa dobre pamatam,ae o niaky rocik spat,, tak tam robil sa aj zasah do ramena predlzovali ho na gulovom capuu, inac to mali pekne spravene len trosku komplikovane,,

inac ak dobre viem pajero II sport ma sirsie-teda dlchsie ramena aj poloosy dlchsie ako obycajne pajerko II a ma to zhodne s L200 vkou ak dobre viem, takze keby rozsirovat, tak by som daval tam tietok ramena,,

_________________
EX Suzuky Samuraj1.3
EXJeep Cheroke 2.1TDI
EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter
EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS
EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited
EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60
EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo
EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited


Štv, 24.05.2012, 6:58
Profil
Učeň

Registrovaný: Ned, 31.12.2017, 15:08
Príspevky: 79
Odpoveď s citáciou
chalani ktorý s týchto podvozkov tlmičov a pružin by ste odporučili na pajero 2vagon . https://offroadshop.sk/sk/pajero-v20-19 ... erove.html

https://www.ebay.com/itm/Mitsubishi-Paj ... 100623.m-1

https://www.milneroffroad.com/product/m ... 7k/007067K

alebo poradte či treba meniť tlmiče a pružiny alebo torzky , auto som zdvihol cca o 8cm ale po pár jazdách a skokoch sadlo , tek nechcem už šponovať torzky lebo by som sa oprel o doraz lebo teraz som cca 1cm od dorazu. tak čo meniť .


Ned, 29.12.2019, 12:51
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 21 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: