4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Podvozok na Pajere
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=3&t=15021
Stránka 2 z 2

Autor:  Tunki [ Str, 23.05.2012, 12:37 ]
Predmet príspevku: 

To čo som popísal má význam, len ak chceš mať nafurt poriadne spravený lift. Ak ti stačí šlendrián, tak :lol: .

Ale extrém (...... torzky tlačiace rameno o spodný doraz na stojacom aute) je nechutný. Homokineťák potom vlastne celú dobu funguje poriadne vyklonený.
Nepredpokladám, že toto je tvoj príklad.

Autor:  efendi [ Str, 23.05.2012, 17:32 ]
Predmet príspevku: 

Tunki píše:
To čo som popísal má význam, len ak chceš mať nafurt poriadne spravený lift. Ak ti stačí šlendrián, tak :lol: .

Ale extrém (...... torzky tlačiace rameno o spodný doraz na stojacom aute) je nechutný. Homokineťák potom vlastne celú dobu funguje poriadne vyklonený.
Nepredpokladám, že toto je tvoj príklad.


nuz nie je to moj priklad ale dajme tomu ak by spustil diferak dolee, tak dvyhanie je zbytocne bo kasna by sice bola vyssie, ale co z toho ak bude mat diferák nizsie spusteny z toho dovodu aby netrpely homokynetaky,,v terene by to bolo naprd,,zato som pisal ze nech to len mierne nadvyhneee, aby netrpeli homokynetaky,, precitaj si poriadne co som pisal,, a navyse ak chce mat dobru svetlu vyskuuu, pri miernom zdvyhnutii, tak dat na pajerko radsej 16 cky kolesa a 33jky pneu ako som mal ja, a tak potom aj vozidlo malo vacsiu svetlu vyskuuu co bolo vytane v blate a terene a netrpely ani homokynetaky,,nechatal som spodok vobec,, jedno si ale dobre napisal,, že pri dvyhani uvolnit ramena, teda silenblokyyyy a ked to uz nadvyhool, az potom zatahnut,, aby zbytocne neboli pretocene gumene silenbloky a pry silnom perovani by sa mohli poskodit,, to je pravda,,

Autor:  pavol2078 [ Str, 23.05.2012, 17:37 ]
Predmet príspevku: 

efendi budem ti oponovat mi nehovor ze tvoje pajero po dvyhnuti a na 33" T3 netrpeli homo klby noo ...:))urcite trpeli a dost

Autor:  Tunki [ Str, 23.05.2012, 23:24 ]
Predmet príspevku: 

Laci myslel vlastne home made lift s miernym pridvihnutím auta na torzkách a malým bodyliftom.
A po namontovaní kolies s väčším priemerom získa nejakú svetlú výšku.
Kdeže ale geometria. :?

Raz som tu už dal link kdesi na malajskú či jakú stránku, kde boli fotky liftu IFS na bežnom aute. Musím to pohľadať.

Autor:  efendi [ Štv, 24.05.2012, 6:58 ]
Predmet príspevku: 

pavol2078,, jo mas pravdu,,kazde klby trpia, ked sa daju hore T3 jky su to tazsie pneu a navyse ked su este 33jky teda vacsie ako je origo pneu,, ale kazdopadne klby trpia menej , nez ked su zalomene do ostreho uhla a tak musia pohanat koleso,, v tom mas pravdu ..

Petko to co ty pises, som videl aj ja onen casu,tu na fore a ak sa dobre pamatam,ae o niaky rocik spat,, tak tam robil sa aj zasah do ramena predlzovali ho na gulovom capuu, inac to mali pekne spravene len trosku komplikovane,,

inac ak dobre viem pajero II sport ma sirsie-teda dlchsie ramena aj poloosy dlchsie ako obycajne pajerko II a ma to zhodne s L200 vkou ak dobre viem, takze keby rozsirovat, tak by som daval tam tietok ramena,,

Autor:  matoffroad [ Ned, 29.12.2019, 12:51 ]
Predmet príspevku:  Re: Podvozok na Pajere

chalani ktorý s týchto podvozkov tlmičov a pružin by ste odporučili na pajero 2vagon . https://offroadshop.sk/sk/pajero-v20-19 ... erove.html

https://www.ebay.com/itm/Mitsubishi-Paj ... 100623.m-1

https://www.milneroffroad.com/product/m ... 7k/007067K

alebo poradte či treba meniť tlmiče a pružiny alebo torzky , auto som zdvihol cca o 8cm ale po pár jazdách a skokoch sadlo , tek nechcem už šponovať torzky lebo by som sa oprel o doraz lebo teraz som cca 1cm od dorazu. tak čo meniť .

Stránka 2 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/