4x4 Club Slovakia http://www.4x4club.sk/forum/ |
|
predna naprava vzadu jeep http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=3&t=19637 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Klokan [ Uto, 02.12.2014, 19:33 ] |
Predmet príspevku: | predna naprava vzadu jeep |
ahoj ma tak napadlo ze kolko to podla vas znalejsich moze vydrzat takto spraveny podvozok ? http://www.hasznaltauto.hu/auto/jeep/ch ... tt-8488386 |
Autor: | Janciak [ Uto, 02.12.2014, 22:35 ] |
Predmet príspevku: | Re: predna naprava vzadu jeep |
taketo veci sa robia na specialoch (catacanie na zadnej naprave) k odolnosti asi to nebude tak odolne ako zadna naprava ale ked tam das normalnu velkost pneu tak prezije... v podstate mas v zadu to iste co v predu ale manevrovanie s takymto niecim je uplne na inej urovni |
Autor: | Klokan [ Uto, 02.12.2014, 22:42 ] |
Predmet príspevku: | Re: predna naprava vzadu jeep |
tozumiem tomu ze na co to je ale otazka je ze ci ta naprava ako cela znesie to ze vlastne stale cuva |
Autor: | pepo_ba [ Uto, 02.12.2014, 23:10 ] |
Predmet príspevku: | Re: predna naprava vzadu jeep |
Ked Ti niekto povie, ze "ma viac nacuvane, ako ty odsoferovane dopredu", tak sa mu pozri na prednu napravu... Co do zataze by to nemusel byt problem, kedze predna naprava byva zatazena viac (motorom)... Co sa mazania a chladenia tyka, zrejme zalezi na tom, ci je to High-Pinion, alebo Low-Pinion. Teoreticky by High-Pinion pri opacnej rotacii mohla trpiet slabsim mazanim a chladenim hrusky a jej loziska.... Este by teoreticky mohlo zavazit tvarovanie ozubenia, ak nie je sumerne, moze byt stavane na vyssie zatazenie v jednom smere... Co do nastavenia geometrie by mali byt zaklon a zbiehavost nastavene na opacnu stranu.. najma pre vyssie rychlosti... opotrebovanie pneu a s tym spojeny odpor tiez nie su zanedbatelne... Pepo. |
Autor: | Luther [ Uto, 02.12.2014, 23:46 ] |
Predmet príspevku: | Re: predna naprava vzadu jeep |
pepo_ba píše: Co do nastavenia geometrie by mali byt zaklon a zbiehavost nastavene na opacnu stranu.. najma pre vyssie rychlosti... opotrebovanie pneu a s tym spojeny odpor tiez nie su zanedbatelne... Pepo. Vyssia rychlost s tymto? To si neviem ani len predstavit |
Autor: | MoostanQue [ Str, 03.12.2014, 8:15 ] |
Predmet príspevku: | Re: predna naprava vzadu jeep |
Karovacia zadná náprava je výborná vec. Polomer otáčania je veľmi malý, a vie to ísť do boku. Zaujímalo by ma, ako je na tomto konkrétnom vyriešené ovládanie (ném speak magyár) Väčšia rýchlosť (relatívne) je v pohode, ale zadná musí byť uzamknutá v aspoň zhruba priamej polohe, ak karujú obe tak sa to chová divne. Stejne to nedostane papiere, takže po diaľnici asi skôr nie, 60km/h po dedine by malo byť v poho. Čo na to opačne sa vrtiaci diff neviem, ale myslím že by tam nemusel nutne byť problém. Aj keď, je to Jeep. |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |