Dnes je štvrtok 15. mája 2025, meniny má Žofia a zajtra Svetozár
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 6 ] |
|
predna naprava vzadu jeep
Autor |
Správa |
Klokan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 28.12.2009, 20:22 Príspevky: 1042 Bydlisko: Pezinok Lošonec
|
ahoj ma tak napadlo ze kolko to podla vas znalejsich moze vydrzat takto spraveny podvozok ? http://www.hasznaltauto.hu/auto/jeep/ch ... tt-8488386
_________________ Jeep zj 4.0 1994 Jeep xj 4.0 H.O.1996 Mazda 323 bf turbo 4wd Multipla CNG Ex. Jeep cherokee 2.1 Ex.LKT 81 T Ex.UKT 6340 Ex .suzuki samurai 1,3 sj510 0904976223
|
Uto, 02.12.2014, 19:33 |
|
 |
Janciak
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43 Príspevky: 1579 Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
|
taketo veci sa robia na specialoch (catacanie na zadnej naprave) k odolnosti asi to nebude tak odolne ako zadna naprava ale ked tam das normalnu velkost pneu tak prezije... v podstate mas v zadu to iste co v predu ale manevrovanie s takymto niecim je uplne na inej urovni
_________________ PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60 0915 526 286 Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5
|
Uto, 02.12.2014, 22:35 |
|
 |
Klokan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 28.12.2009, 20:22 Príspevky: 1042 Bydlisko: Pezinok Lošonec
|
tozumiem tomu ze na co to je ale otazka je ze ci ta naprava ako cela znesie to ze vlastne stale cuva
_________________ Jeep zj 4.0 1994 Jeep xj 4.0 H.O.1996 Mazda 323 bf turbo 4wd Multipla CNG Ex. Jeep cherokee 2.1 Ex.LKT 81 T Ex.UKT 6340 Ex .suzuki samurai 1,3 sj510 0904976223
|
Uto, 02.12.2014, 22:42 |
|
 |
pepo_ba
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 06.06.2011, 11:47 Príspevky: 656 Bydlisko: Bratislava
|
Ked Ti niekto povie, ze "ma viac nacuvane, ako ty odsoferovane dopredu", tak sa mu pozri na prednu napravu... Co do zataze by to nemusel byt problem, kedze predna naprava byva zatazena viac (motorom)... Co sa mazania a chladenia tyka, zrejme zalezi na tom, ci je to High-Pinion, alebo Low-Pinion. Teoreticky by High-Pinion pri opacnej rotacii mohla trpiet slabsim mazanim a chladenim hrusky a jej loziska.... Este by teoreticky mohlo zavazit tvarovanie ozubenia, ak nie je sumerne, moze byt stavane na vyssie zatazenie v jednom smere... Co do nastavenia geometrie by mali byt zaklon a zbiehavost nastavene na opacnu stranu.. najma pre vyssie rychlosti... opotrebovanie pneu a s tym spojeny odpor tiez nie su zanedbatelne... Pepo.
_________________ XJ
|
Uto, 02.12.2014, 23:10 |
|
 |
Luther
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 31.03.2013, 19:37 Príspevky: 2155 Bydlisko: Lipt. Mikuláš
|
pepo_ba píše: Co do nastavenia geometrie by mali byt zaklon a zbiehavost nastavene na opacnu stranu.. najma pre vyssie rychlosti... opotrebovanie pneu a s tym spojeny odpor tiez nie su zanedbatelne... Pepo. Vyssia rychlost s tymto?  To si neviem ani len predstavit 
_________________ ...Respect Nature... Som označený za extrém, pretože milujem svoju zem!
|
Uto, 02.12.2014, 23:46 |
|
 |
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
Karovacia zadná náprava je výborná vec. Polomer otáčania je veľmi malý, a vie to ísť do boku. Zaujímalo by ma, ako je na tomto konkrétnom vyriešené ovládanie (ném speak magyár) Väčšia rýchlosť (relatívne) je v pohode, ale zadná musí byť uzamknutá v aspoň zhruba priamej polohe, ak karujú obe tak sa to chová divne. Stejne to nedostane papiere, takže po diaľnici asi skôr nie, 60km/h po dedine by malo byť v poho.
Čo na to opačne sa vrtiaci diff neviem, ale myslím že by tam nemusel nutne byť problém. Aj keď, je to Jeep.
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž.. 
|
Str, 03.12.2014, 8:15 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 6 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|