4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Tlmice ProComp
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=3&t=2201
Stránka 1 z 1

Autor:  fiberopt [ Pon, 23.07.2007, 14:35 ]
Predmet príspevku:  Tlmice ProComp

... ahoj fesaci :D

potreboval by som poradit aký je rozdiel medzi ES3000 a ES9000., Dikes za každý postreh.

Autor:  teslo [ Pon, 23.07.2007, 14:48 ]
Predmet príspevku: 

ES3000:
The twin tube cellular gas design of the ES3000 is engineered to substantially improve driving comfort and performance both on and off the road. With it's 10 stage velocity sensitive valving, the ES3000 self adjust to various road conditions, while improving your vehicle's handling characteristics.

ES9000:
Pro Comp ES9000 is the ultimate nitrogen gas charged shock absorber. With its twin tube design and 10 stage velocity sensitive valving, the ES9000 delivers not only a smooth comfortable highway ride, but it also enhances off-road handling and performance. Engineered for those driving enthusiasts demanding optimum capacity for heavy loads, as well as the most demanding driving conditions. Its 1 and 3/8in nylon banded full displacement piston head and double welded shock mounts ensure maximum strength and long lasting durability.

Autor:  DanoDEF [ Pon, 23.07.2007, 14:50 ]
Predmet príspevku: 

teslo píše:
...???
...na Slovensku po slovensky... :-D

Autor:  teslo [ Pon, 23.07.2007, 14:53 ]
Predmet príspevku: 

sorry. V skratke ES9000 su naplnene asi lepsim plynom.
Postreh: ocka na Procompoch su dost zle vyriesene. Ocko nieje z jedneho kusu, a je iba bodnute o hriadel.

Autor:  DanoDEF [ Pon, 23.07.2007, 14:54 ]
Predmet príspevku: 

teslo píše:
sorry. V skratke ES9000 su naplnene asi lepsim plynom.
Postreh: ocka na Procompoch su dost zle vyriesene. Ocko nieje z jedneho kusu, a je iba bodnute o hriadel.


...v skratke ich nedoporucujes... :-D

Autor:  teslo [ Pon, 23.07.2007, 14:58 ]
Predmet príspevku: 

Ja velmi nie... :?

Autor:  fiberopt [ Pon, 23.07.2007, 15:15 ]
Predmet príspevku:  ...

to anglicke som si nasiel aj ja... ale aj tak dik.

TESLO: ... a preco ich nedoporucujes??? Konkretne please.

Autor:  teslo [ Pon, 23.07.2007, 15:25 ]
Predmet príspevku:  Re: ...

fiberopt píše:
to anglicke som si nasiel aj ja... ale aj tak dik.

TESLO: ... a preco ich nedoporucujes??? Konkretne please.


Na uplne novom tlmici( 30km po ceste a 5 lahsi teren na umelom kopci v Petrzalke( ORC)). sa mi otvoril uchyt( ocko). Preto pisem, ze si treba dat pozor na spracovanie( a to neoplyvnis). Nieje to nic hrozne, ale naserie to. Hlavne robota s tym spojena. To ocko je iba zohnuta pasovina a pribodovana jednym zvarom( ani nie 1cm stvorcovy) o piest. Toto doporucujem este pred namontovanim nanovo cele prevarit( kaslat na zaruku).
No a co sa tyka vlastnosti, tak su dost makke. Ale na lahsie auto by to mohlo byt v poriadku. Mne sa zadok dost hupe.
Ako dlho vydrzia posudit neviem...mam na nich iba zodve tisic km.

Autor:  fiberopt [ Pon, 23.07.2007, 15:28 ]
Predmet príspevku:  ...

výborný podnet a skusenost. Myslís že sa to može stat aj na lahšom auticku??? Ty maš 3000 alebo 9000?

Autor:  MARTINO [ Pon, 23.07.2007, 15:31 ]
Predmet príspevku: 

nechcem rušit debatu len čosi aj tu bolo :wink: viewtopic.php?t=675&postdays=0&postorder=asc&start=60

Autor:  teslo [ Pon, 23.07.2007, 15:32 ]
Predmet príspevku: 

mam ES9000
nemyslim si, ze na uchyt ma vplyv vaha auta. Tlmic nesmie byt dorazom napravy. Jedine samotna vaha napravy. Tam tlmic plni funkciu spodneho dorazu a nepusit napravu nizsie...

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/