4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Cherokee - zadne vinute
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=3&t=2649
Stránka 1 z 2

Autor:  pal [ Str, 03.10.2007, 0:22 ]
Predmet príspevku:  Cherokee - zadne vinute

Ako je vseobecne zname, mam na XJ vzadu nahode vinute. Zobral som ich zo XJ z predu. Lenze som si vsimol ze mi zadok zacaal pomaly ale isto sadat dole. Predne mam nove 6,5´´ . Tie si drzia na moj podiv svoju povodnu vysku. Pricinu by som videl v pretazeni. Pripada na ne asi vacsia hmotnost ako ked boli povodne vpredu.
Otazkou je ako to vyriesit. Premyslal som nad prednymi strunami zo ZJ, mali byt hrubsie. Len ci to opat nebude len docasne riesenie... Alebo radsej IM? Alebo tieto sadnute vypodlozit a uz viacej nebudu sadat?

Autor:  Kapo [ Str, 03.10.2007, 0:49 ]
Predmet príspevku: 

Čo prosím ťa vozíš na korbe ?Používaš to ako nákladák ?Alebo len príležitostne . V predu je trvalé zataženie , motor s príslušenstvom , pevnostnák s navyjákom a tak.
To len pre úplnosť.

Autor:  pal [ Str, 03.10.2007, 0:52 ]
Predmet príspevku: 

No minule som bol donen obrat jablcka na chatke. Bola kraasna uroda. Korba kopcom, a vnuri kopcom. :) Sem-tam taham velky prives nalozeny autom...
Ale aj tak si myslim ze na zadnu napravu pripada vacsia hmotnost ako na predok uz len pri zaplneni auta 4 ludmi.

Autor:  Kapo [ Str, 03.10.2007, 1:19 ]
Predmet príspevku: 

Napríklad aj jeep wilis mal na strane vodiča vpredu o jeden listák viac , lebo na tej strane bola permenentne vedšia zátaž kedže auto zo šoférom jazdilo furt , narozdiel od nákladu.
Náš Patrol je naklonený na jednu , alebo na druhú stranu , záleží kde sedím :-D a pritom je to nákladák / N1 /

A čo som tým chcel vlastne ? :smt017 No to , že auto by malo byť naladené tak , k čomu je predovšetkým určené , takže ked aj nosí náklady , tak určite tuhšie struny .

Autor:  pal [ Str, 03.10.2007, 15:38 ]
Predmet príspevku: 

vies, ja nechapem preco zacali uz sadnute pruziny dalej sadat. A pritom celkom rychlo. to mi nejde do hlavy. Asi uz taku zataz prosto nezvladaju.

Autor:  Kapo [ Str, 03.10.2007, 15:45 ]
Predmet príspevku: 

a prečo by nemaly ? únava materiálu. A pri tvojom krížení , a močení v potoku :smt005

Autor:  pal [ Štv, 04.10.2007, 3:13 ]
Predmet príspevku: 

jaaj, ale stale neviem ako to vyriesit. Asi tam teda pacnem predne zo ZJ, a uvidim co to casom porobi.

Autor:  diesel [ Štv, 04.10.2007, 7:46 ]
Predmet príspevku: 

Ja mám vzadu predné struny zo ZJ asi rok a zatial to drží. Hrúbka strún u ZJ vpredu/vzadu je rovnaká iný je len počet závitov.

Autor:  pal [ Štv, 04.10.2007, 9:05 ]
Predmet príspevku: 

diesel píše:
Ja mám vzadu predné struny zo ZJ asi rok a zatial to drží. Hrúbka strún u ZJ vpredu/vzadu je rovnaká iný je len počet závitov.

Mno to som chcel pocut!

Autor:  Andrej [ Štv, 04.10.2007, 9:25 ]
Predmet príspevku: 

pal píše:
diesel píše:
Ja mám vzadu predné struny zo ZJ asi rok a zatial to drží. Hrúbka strún u ZJ vpredu/vzadu je rovnaká iný je len počet závitov.

Mno to som chcel pocut!


Ja planoval dať dozadu predné jednoho času, potom kupil IM pre XJ :-D

Autor:  Martin 4 [ Štv, 04.10.2007, 12:29 ]
Predmet príspevku: 

.... továrenské spružiny od Nissanov v Patroloch časom kruto klesali. Môj Patrol v poslednej fáze pred vykopnutím hore vyzeral ako jazvečík... pod dorazmi bolo vpredu tak 4 cm miesto.

OME spružiny majú v popise extra rozsiahlu samochválu že sú povrchovo upravené guličkovaním (otryskanie ocelovými brokmi ktoré spevní až "nakuje" povrchovú vrstvu) a že preto nikdy nesadnú.

Takže by ma sadanie sériových spružín až tak neprekvapovalo.

Autor:  PEŤO [ Štv, 04.10.2007, 13:40 ]
Predmet príspevku: 

Martin 4 píše:
.... továrenské spružiny od Nissanov v Patroloch časom kruto klesali. Môj Patrol v poslednej fáze pred vykopnutím hore vyzeral ako jazvečík... pod dorazmi bolo vpredu tak 4 cm miesto.

OME spružiny majú v popise extra rozsiahlu samochválu že sú povrchovo upravené guličkovaním (otryskanie ocelovými brokmi ktoré spevní až "nakuje" povrchovú vrstvu) a že preto nikdy nesadnú.

Takže by ma sadanie sériových spružín až tak neprekvapovalo.


Tak to si ma potesil :lol: , uz len aby to tak bolo.

Autor:  Tomrs [ Štv, 04.10.2007, 14:48 ]
Predmet príspevku: 

Citácia:
Napríklad aj jeep wilis mal na strane vodiča vpredu o jeden listák viac , lebo na tej strane bola permenentne vedšia zátaž kedže auto zo šoférom jazdilo furt , narozdiel od nákladu


Ten list naviac tam bol kôli motoru uložnom mimo osu, nie kôli šoférovi :-D

Autor:  Kmoter [ Štv, 04.10.2007, 18:59 ]
Predmet príspevku: 

Tomrs píše:
Citácia:
Napríklad aj jeep wilis mal na strane vodiča vpredu o jeden listák viac , lebo na tej strane bola permenentne vedšia zátaž kedže auto zo šoférom jazdilo furt , narozdiel od nákladu


Ten list naviac tam bol kôli motoru uložnom mimo osu, nie kôli šoférovi :-D


Ešte že si ho poopravil lebo by som myslel že to bolo fakt kôli tomu :-D

Autor:  Kapo [ Štv, 04.10.2007, 19:25 ]
Predmet príspevku: 

Kmotre , čo sa rehníš , ako by si sa práve vylodil v normandii :-D .Aáno a mal aj vyosený motor , na stranu spolujazdca . A ked si zobereš autíčko ,ktoré má asi 800 kg pohotovostnú hmotnosť , tak by bolo fakt naklonené , ked ide len s vodičom . Pri plnej záťaži , je to šuma fuk , lebo to tam sedelo aj 8 vojakov v plnej polnej + nejaký gulomet + kanistre s palivom a vodou .

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/