Dnes je štvrtok 25. apríla 2024, meniny má Marek a zajtra Jaroslava
Autor |
Správa |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
tak sa pochvalte , kto mate co od nich a aku zmenu to prinieslo....
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Sob, 23.08.2008, 21:16 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4612 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Poťažmo na mojom grande 4,5" RE tlmiče, struny, štelovacia panhardka, predlžené pancierové hadice.
Ramená urobené na mieru podla RE, predné horné štelovacie z možnosťou pootočenia v závite ( neničia sa silenbloky).
Zmena len k lepšiemu, čo sa týka jazdných vlastností. Príjemne stvrdnutie podvozku, zároven to umožnuje velmi dobru kríživosť, na rozdiel IM. Mal viem porovnať pre rejpalov
Ak si robíš prieskum ohladom tvojho wraníka, nič lepšie za ten peniaz nieje, možno lacnejšie ale nie tak komplexne poriešené a v takej kvalite.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Ned, 24.08.2008, 12:45 |
|
|
tono
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 05.02.2007, 18:46 Príspevky: 423 Bydlisko: Ilava
|
[quote="Andrej"] Príjemne stvrdnutie podvozku, zároven to umožnuje velmi dobru kríživosť, na rozdiel IM
Andrejko, prosím Ťa, dokomentuj ten IM, to ma zaujíma, potom dopoviem
_________________ Wrangler Unlimited Rubicon,bol...
...aj z najširšieho chodníka Ti slúži len toľko, čo sa chodidla dotýka...
|
Ned, 24.08.2008, 20:02 |
|
|
Majod
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 25.12.2007, 15:32 Príspevky: 647 Bydlisko: Ko PD
|
Je vám zytočne do toho pchať peniaze ked najväčšia expedicia je do tesca.
_________________ UAZ,,Wrangler CRD
|
Ned, 24.08.2008, 21:07 |
|
|
tono
Ťažký Profík
Registrovaný: Pon, 05.02.2007, 18:46 Príspevky: 423 Bydlisko: Ilava
|
Hmm, aj keď mimo témy, ale z časti máš pravdu Majo - skoro každý začíname expedičku v Tescu
_________________ Wrangler Unlimited Rubicon,bol...
...aj z najširšieho chodníka Ti slúži len toľko, čo sa chodidla dotýka...
|
Ned, 24.08.2008, 21:26 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4310 Bydlisko: ZA
|
to no píše: Hmm, aj keď mimo témy, ale z časti máš pravdu Majo - skoro každý začíname expedičku v Tescu
no, duplom mimo témy, ale ja sem-tam aj v Carrefoure alebo Kauflande
Ale k téme:
RE 4,5 SF mám na aute.
Subjektívne pocity sú také, že auto je príjemne tvrdé (nie je to kostitras)
a napriek lift o skoro 5 palcov a váčším gumám je handling lepší ako v sérii. Aj keď stabilitu zčasti riešia disky s menším ET - auto je o dosť širšie ako séria.
Predný stabilizátor je pri jazde po ceste NUTNOSŤ. V teréne jednoznačne odpojiť , lebo len tak sa dá využiť kríživosť tohoto podvozku.
Tlimiče mám RE TwinTube, zatiaľ spokojnosť. Keď doslúžia, tak asi Monotube od RE alebo (ak budú bubáčiky) nejaké nastaviteľné Bilsteiny 8)
Možno to bude z mojej strany znieť ako reklama, ale RE (narozdiel od iných značiek) rieši podvozok oveľa komplexnejšie.
A kto zdívhal Jeep tak vie, že od určitého momentu sú napríklad sériové ramená zúfalo krátke (nehovoriac o ich subtílnej konštrukcii).
|
Ned, 24.08.2008, 22:15 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4612 Bydlisko: Hlavná dedina
|
to no píše: Andrej píše: Príjemne stvrdnutie podvozku, zároven to umožnuje velmi dobru kríživosť, na rozdiel IM Andrejko, prosím Ťa, dokomentuj ten IM, to ma zaujíma, potom dopoviem
No ono krížilo aj to IM, ale vzásade to bolo príliš tvrdé, a ked auto nebolo naložené tak to len poskakovalo. a bola určitá hranica dokedy to bolo schopné vykrížiť a potom už nie. z RE je to daleko lepšie aj čo sa týka cesty aj čo sa týka terénu, mám možnosť viacej stlačiť struny a vykrížiť ako na IM. Momentálne je to príjemnejšie ako to bolo.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Štv, 28.08.2008, 10:43 |
|
|
enduro
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58 Príspevky: 597 Bydlisko: Banská Štiavnica
|
No takto, u nas nie je Tesco, takze to auto musi naozaj chodit off-road... Kupoval som ho za tym ucelom ze jednak sme cakali prirastok do rodiny zaciatkom januara a byvam v lokalite kde sa v zime tvoria na prijazdovej ceste zaveje a pluh sem chodi tri dni po fujavici, takze som riesil bezproblemovy prijazd domov (uspesne) a jednak preto, ze sa potrebujem casto dopravovat k usadlosti, ktora je z kazdej strany vzdialena od posledneho asfaltu asi tak kilometer vymytou polnou cestou (tiez uspesne).
Podvozok som menil, lebo som potreboval zvysit svetlost, pacia sa mi 31" kolesa a povodne struny a tlmice boli zrele na vymenu. S IM mam presne rovnake skusenosti ako Andrej, ale zase na asfalte ako pise Palo je stabilita nebe a dudy oproti serii...
Tesim sa na stretnutie s Andrejom teraz na jesen, verim ze si dobre podebatujeme o spolocnych zaujmoch, aj ked on je v tejto oblasti profik a ja len skromny amater.
_________________ Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000 Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"
|
Štv, 28.08.2008, 14:45 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
Tonove auto aj ked som znasal ostru kritiku od odbornikov z CZ bolo postavene na IM a jasne som vsade pisal, ze je tento podvozok na predpokladanu upravu nutny, teraz ked sme dokoncili auto sa ukazalo, ze aj IM je este malo (vzadu) a ideme davat este silnejsie struny...
dali sme dozadu pevnostak, navijak (synt. lano), zahradu s ochrannym ramom na cele auto, zadny nosic nad rezervu a stan
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Štv, 28.08.2008, 15:03 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4612 Bydlisko: Hlavná dedina
|
RADOFFROAD píše: Tonove auto aj ked som znasal ostru kritiku od odbornikov z CZ bolo postavene na IM a jasne som vsade pisal, ze je tento podvozok na predpokladanu upravu nutny, teraz ked sme dokoncili auto sa ukazalo, ze aj IM je este malo (vzadu) a ideme davat este silnejsie struny...
dali sme dozadu pevnostak, navijak (synt. lano), zahradu s ochrannym ramom na cele auto, zadny nosic nad rezervu a stan
Kolko to sadlo??
Zaujíma ma to že vzadu na mojom grande mám IM struny nie tlmiče, koliva nákladu a lpg a pod. ked tam naložil 600kg dlažby čo viezol to sadlo 11cm, čo jest toto defakto extrem, ale ked naložil nejakých cca 100kg tak mi to sadlo nejakých cca 1,5-2cm, čo nieje vela a bolo to príjemné na jazdu.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Štv, 28.08.2008, 16:25 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
zadok cca 3-4 cm ...
...inak najradsej mam ak sa komentuje funkcnost IM na autach, kde nie je komplet podvozok, ale len napr. struny, pretoze tlmice su nemenej dolezite ako na funkcnost tak aj na pohodlie atd...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Štv, 28.08.2008, 16:30 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4612 Bydlisko: Hlavná dedina
|
RADOFFROAD píše: zadok cca 3-4 cm ...
...inak najradsej mam ak sa komentuje funkcnost IM na autach, kde nie je komplet podvozok, ale len napr. struny, pretoze tlmice su nemenej dolezite ako na funkcnost tak aj na pohodlie atd...
Rado ja mal predtým komplet podvozok na aute od IM struny tlmiče
Nehovorím len tak z brucha.
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Štv, 28.08.2008, 16:33 |
|
|
RADOFFROAD
Nikdy nespokojny úpravca
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30 Príspevky: 4356 Bydlisko: ZA
|
no, tak to si vynimka , lebo som to prave riesil s par chlapcami z jedneho klubu...
_________________www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233
Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt
|
Štv, 28.08.2008, 16:50 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4612 Bydlisko: Hlavná dedina
|
RADOFFROAD píše: no, tak to si vynimka , lebo som to prave riesil s par chlapcami z jedneho klubu...
A výsledok??
Aby to trocha ešte doplnil tak vyskúšal aj verziu, IM struny a tlmiče RE.
Subjektývny dojem bol, že auto zmaklo oproti ked tam boli tlmiče IM.
Takže moj záver je taký že struny su OK ale tlmiče ak je lahké auto tak pre jeep su dosť tvrdé a skáčeto. Na trole je to zrejme iné a lepšie koliva tomu že je o par 100kg ťažší.
A nejako voziť len tak prenič zaťaž sa mne osobne nechcelo
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Štv, 28.08.2008, 16:53 |
|
|
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
no ja som moc odbornik neni, nemam toho ani moc otestovaneho , ale vseobecne info hovori, ze IM podvozok je " zatazovy " . ako je tu vseobecne pravidlo , kazdy si v ramci moznosti riesi IM ver. C - cize najtvrdsi podvozok. Potom ide posudzovat tvrdost podvozku . Faktom zostava, ze TO NOv podvozok zacal naozaj pracovat po nasadeni penvostakov. Osobne som to okukol po domontazi vsetkeho.
Budem rad , ked sa zasa vratite k teme a budete pisat o RE. Pre IM si otvorte novu vetvu.
DAKUJEM
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Štv, 28.08.2008, 21:51 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|