Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 25.04.2024, 12:40
Dnes je štvrtok 25. apríla 2024, meniny má Marek a zajtra Jaroslava




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 23 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Rubicon Express 
Autor Správa
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
tak sa pochvalte , kto mate co od nich a aku zmenu to prinieslo....

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Sob, 23.08.2008, 21:16
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poťažmo na mojom grande 4,5" RE tlmiče, struny, štelovacia panhardka, predlžené pancierové hadice.

Ramená urobené na mieru podla RE, predné horné štelovacie z možnosťou pootočenia v závite ( neničia sa silenbloky).

Zmena len k lepšiemu, čo sa týka jazdných vlastností. Príjemne stvrdnutie podvozku, zároven to umožnuje velmi dobru kríživosť, na rozdiel IM. Mal viem porovnať pre rejpalov :wink:

Ak si robíš prieskum ohladom tvojho wraníka, nič lepšie za ten peniaz nieje, možno lacnejšie ale nie tak komplexne poriešené a v takej kvalite.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Ned, 24.08.2008, 12:45
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 05.02.2007, 18:46
Príspevky: 423
Bydlisko: Ilava
Odpoveď s citáciou
[quote="Andrej"] Príjemne stvrdnutie podvozku, zároven to umožnuje velmi dobru kríživosť, na rozdiel IM

Andrejko, prosím Ťa, dokomentuj ten IM, to ma zaujíma, potom dopoviem :-)

_________________
Wrangler Unlimited Rubicon,bol...
...aj z najširšieho chodníka Ti slúži len toľko, čo sa chodidla dotýka...


Ned, 24.08.2008, 20:02
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 25.12.2007, 15:32
Príspevky: 647
Bydlisko: Ko PD
Odpoveď s citáciou
Poslať re
Je vám zytočne do toho pchať peniaze ked najväčšia expedicia je do tesca.

_________________
UAZ,,Wrangler CRD


Ned, 24.08.2008, 21:07
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 05.02.2007, 18:46
Príspevky: 423
Bydlisko: Ilava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Hmm, aj keď mimo témy, ale z časti máš pravdu Majo - skoro každý začíname expedičku v Tescu :wink:

_________________
Wrangler Unlimited Rubicon,bol...
...aj z najširšieho chodníka Ti slúži len toľko, čo sa chodidla dotýka...


Ned, 24.08.2008, 21:26
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to no píše:
Hmm, aj keď mimo témy, ale z časti máš pravdu Majo - skoro každý začíname expedičku v Tescu :wink:


no, duplom mimo témy, ale ja sem-tam aj v Carrefoure alebo Kauflande :-D :D

Ale k téme:

RE 4,5 SF mám na aute.
Subjektívne pocity sú také, že auto je príjemne tvrdé (nie je to kostitras)
a napriek lift o skoro 5 palcov a váčším gumám je handling lepší ako v sérii. Aj keď stabilitu zčasti riešia disky s menším ET - auto je o dosť širšie ako séria.

Predný stabilizátor je pri jazde po ceste NUTNOSŤ. V teréne jednoznačne odpojiť , lebo len tak sa dá využiť kríživosť tohoto podvozku.
Tlimiče mám RE TwinTube, zatiaľ spokojnosť. Keď doslúžia, tak asi Monotube od RE alebo (ak budú bubáčiky) nejaké nastaviteľné Bilsteiny 8)

Možno to bude z mojej strany znieť ako reklama, ale RE (narozdiel od iných značiek) rieši podvozok oveľa komplexnejšie.
A kto zdívhal Jeep tak vie, že od určitého momentu sú napríklad sériové ramená zúfalo krátke (nehovoriac o ich subtílnej konštrukcii).

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Ned, 24.08.2008, 22:15
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
to no píše:
Andrej píše:
Príjemne stvrdnutie podvozku, zároven to umožnuje velmi dobru kríživosť, na rozdiel IM

Andrejko, prosím Ťa, dokomentuj ten IM, to ma zaujíma, potom dopoviem :-)


No ono krížilo aj to IM, ale vzásade to bolo príliš tvrdé, a ked auto nebolo naložené tak to len poskakovalo. a bola určitá hranica dokedy to bolo schopné vykrížiť a potom už nie. z RE je to daleko lepšie aj čo sa týka cesty aj čo sa týka terénu, mám možnosť viacej stlačiť struny a vykrížiť ako na IM. Momentálne je to príjemnejšie ako to bolo.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Štv, 28.08.2008, 10:43
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58
Príspevky: 597
Bydlisko: Banská Štiavnica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No takto, u nas nie je Tesco, takze to auto musi naozaj chodit off-road... Kupoval som ho za tym ucelom ze jednak sme cakali prirastok do rodiny zaciatkom januara a byvam v lokalite kde sa v zime tvoria na prijazdovej ceste zaveje a pluh sem chodi tri dni po fujavici, takze som riesil bezproblemovy prijazd domov (uspesne) a jednak preto, ze sa potrebujem casto dopravovat k usadlosti, ktora je z kazdej strany vzdialena od posledneho asfaltu asi tak kilometer vymytou polnou cestou (tiez uspesne).

Podvozok som menil, lebo som potreboval zvysit svetlost, pacia sa mi 31" kolesa a povodne struny a tlmice boli zrele na vymenu. S IM mam presne rovnake skusenosti ako Andrej, ale zase na asfalte ako pise Palo je stabilita nebe a dudy oproti serii...

Tesim sa na stretnutie s Andrejom teraz na jesen, verim ze si dobre podebatujeme o spolocnych zaujmoch, aj ked on je v tejto oblasti profik a ja len skromny amater. :D

_________________
Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N
Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"


Štv, 28.08.2008, 14:45
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tonove auto aj ked som znasal ostru kritiku od odbornikov z CZ bolo postavene na IM a jasne som vsade pisal, ze je tento podvozok na predpokladanu upravu nutny, teraz ked sme dokoncili auto sa ukazalo, ze aj IM je este malo (vzadu) a ideme davat este silnejsie struny...

dali sme dozadu pevnostak, navijak (synt. lano), zahradu s ochrannym ramom na cele auto, zadny nosic nad rezervu a stan

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Štv, 28.08.2008, 15:03
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
RADOFFROAD píše:
Tonove auto aj ked som znasal ostru kritiku od odbornikov z CZ bolo postavene na IM a jasne som vsade pisal, ze je tento podvozok na predpokladanu upravu nutny, teraz ked sme dokoncili auto sa ukazalo, ze aj IM je este malo (vzadu) a ideme davat este silnejsie struny...

dali sme dozadu pevnostak, navijak (synt. lano), zahradu s ochrannym ramom na cele auto, zadny nosic nad rezervu a stan


Kolko to sadlo??

Zaujíma ma to že vzadu na mojom grande mám IM struny nie tlmiče, koliva nákladu a lpg a pod. ked tam naložil 600kg dlažby čo viezol to sadlo 11cm, čo jest toto defakto extrem, ale ked naložil nejakých cca 100kg tak mi to sadlo nejakých cca 1,5-2cm, čo nieje vela a bolo to príjemné na jazdu.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Štv, 28.08.2008, 16:25
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
zadok cca 3-4 cm ...

...inak najradsej mam ak sa komentuje funkcnost IM na autach, kde nie je komplet podvozok, ale len napr. struny, pretoze tlmice su nemenej dolezite ako na funkcnost tak aj na pohodlie atd...

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Štv, 28.08.2008, 16:30
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
RADOFFROAD píše:
zadok cca 3-4 cm ...

...inak najradsej mam ak sa komentuje funkcnost IM na autach, kde nie je komplet podvozok, ale len napr. struny, pretoze tlmice su nemenej dolezite ako na funkcnost tak aj na pohodlie atd...


Rado ja mal predtým komplet podvozok na aute od IM struny tlmiče :wink:

Nehovorím len tak z brucha.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Štv, 28.08.2008, 16:33
Profil
Nikdy nespokojny úpravca
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 22:30
Príspevky: 4356
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no, tak to si vynimka :wink: , lebo som to prave riesil s par chlapcami z jedneho klubu...

_________________
www.allmetal.sk www.madoffroad.sk
kontakt: allmetal@allmetal.sk , 0905658233

Načo jazdit v úsporných osobákoch, keď máme naše dvaapoltonové terénne likvidátory pohonných hmôt :-)


Štv, 28.08.2008, 16:50
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4612
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
RADOFFROAD píše:
no, tak to si vynimka :wink: , lebo som to prave riesil s par chlapcami z jedneho klubu...


A výsledok??

:wink:

Aby to trocha ešte doplnil tak vyskúšal aj verziu, IM struny a tlmiče RE.

Subjektývny dojem bol, že auto zmaklo oproti ked tam boli tlmiče IM.

Takže moj záver je taký že struny su OK ale tlmiče ak je lahké auto tak pre jeep su dosť tvrdé a skáčeto. Na trole je to zrejme iné a lepšie koliva tomu že je o par 100kg ťažší.

A nejako voziť len tak prenič zaťaž sa mne osobne nechcelo :wink:

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Štv, 28.08.2008, 16:53
Profil
Proviantak
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32
Príspevky: 887
Bydlisko: trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
no ja som moc odbornik neni, nemam toho ani moc otestovaneho , ale vseobecne info hovori, ze IM podvozok je " zatazovy " . ako je tu vseobecne pravidlo , kazdy si v ramci moznosti riesi IM ver. C - cize najtvrdsi podvozok. Potom ide posudzovat tvrdost podvozku . Faktom zostava, ze TO NOv podvozok zacal naozaj pracovat po nasadeni penvostakov. Osobne som to okukol po domontazi vsetkeho.

Budem rad , ked sa zasa vratite k teme a budete pisat o RE. Pre IM si otvorte novu vetvu.

DAKUJEM

_________________
KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,


Štv, 28.08.2008, 21:51
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 23 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: