4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Zdvihnutie GR na povodnu vysku
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=3&t=9451
Stránka 2 z 3

Autor:  ORC [ Pia, 27.11.2009, 10:33 ]
Predmet príspevku: 

Musis lepsie pozriet ;-)

V prvom rade prestuduj stranu 6 a 7. Tam najdes odpovede na otazky vseobecne, cize rozdiel v tlmicoch a rozdiel v zatazeniach.

Na str 47 su konkretne komponenty na tvoje auto a v pravom hornom rohu je hrubym velkym pismom napisane : 50mm lift
Pri kazdych strunach je este zvlast uvedena zvysena nosnost v kg.

juro

Autor:  Milan [ Pia, 27.11.2009, 12:37 ]
Predmet príspevku: 

Dik Juraj,6a7 stranu som len v rychlosti presiel a nevsimol som si to.Idem to prestudovat.

Autor:  Milan [ Pia, 27.11.2009, 21:57 ]
Predmet príspevku: 

Ma tu niekto na fore podvozok IM sadu B ?Ako vidim skoro vsetci davaju C.
Juraj,dozvedel som sa presne to ,co som potreboval.Dik za usmernenie.
Je neake take rozdelenie tlmicov a pruzin aj od OME ?Nemozem to tu ani nikde najst.

Autor:  konik [ Str, 12.05.2010, 18:55 ]
Predmet príspevku:  IM-B soferova pruzina dlhsia o 2cm

je uplne bezna u IRON MAN podvozku
tuto pisu:
http://www.ironman4x4.com/html/faq.html

N / S Znamena na privrátenej strane ci strane spolujazdca, zatiaľ čo D / S znamená pre vodičovu stranu. Celkom často pružiny na strane vodiča sú vyššie aby kompenzovali krútiaci moment motora a nerovnomerné hmotnosti, ako vaha vodiča, palivová nádrž, batérie, náhradné koleso apod Pri strunach Ironman Tento rozdiel môže byť až 20 mm.

N/S stands for near side or passenger side while D/S stands for driver side. Quite often driver side springs are made higher to compensate for the torque of the motor and uneven weight, such as driver, fuel tank, battery, spare wheel etc. In Ironman springs this difference can be as much as 20mm.

Autor:  Milan [ Str, 12.05.2010, 23:37 ]
Predmet príspevku: 

Je to zaujimave ale logicke.V prvom momente sa mi chlpy zjezili :smt130 ked som videl rozdiel vo vyske..Musel som objednat novy stahovak na pruziny.

Autor:  Milan [ Štv, 20.05.2010, 23:03 ]
Predmet príspevku: 

Tak sa mi podarilo tam napchat predne pruziny.
Prava strana + 7cm
lava strana vplivom rozdielnej vysky pruzin + 8cm
Povodne pruziny uz boli vymackane a kasna bola padnuta cca o 3 cm.
Napravu by chcelo trochu vyosit caster citom ale rozmyslam,ci to ma zmysel sa s tym jebosit koli 1 az 2 cm pustit prirubu na kardan do jednej linie.Odfotit-stiahnut do PC-zmensit a dat na forum tak z toho sa mi jezia vsetky chlpy :smt143
Asi zavolam Pandika.ten rad foti :D

Autor:  jozef1974 [ Sob, 22.05.2010, 13:37 ]
Predmet príspevku: 

tiez to mam klaknute na predok a premyslam co s tym urobit , pretoze by som to uz nejako viacej dvihat nescel, rozhodujem sa medzi novým komplet podvozkom alebo len výmenou predných pruzin z Y61,

Autor:  Milan [ Sob, 22.05.2010, 22:08 ]
Predmet príspevku: 

Tiez som nad tym rozmyslal dat podvozok z Y 61.Ale pretoze som mal aj pruziny vymackane,tlmice v riti a stabilizator riadenia tiez.Od Ironmanu sada B ma vysla cca 26 000 sk.Tusim 860 Eur.Musel by som to pozriet.Tlmice,pruziny,tlmic riadenia,caster-cit.
Kasna bola sadnuta cca 3 cm od normalu.Teraz + 7,takze cca 4 cm mi to dvihlo.Presne tak neako som chcel.Zadne este vymenene nemam.Neviem ci pondelok nejdem pracovne do Rumunska.Tak som vercajch upratal.
Zatial co som skusal,tak je to meksie ako sada IM-C.

Autor:  jozef1974 [ Sob, 22.05.2010, 22:27 ]
Predmet príspevku: 

Milan : ak mozes tak mi posly nejake fotky potom ako to vyzera s tou sadou,asi by som do toho siel lebo nove je nove

Autor:  Milan [ Sob, 22.05.2010, 23:05 ]
Predmet príspevku: 

Presne tak neako.Nove je nove.Prednu napravu mam este na spalikoch.Cakaju ma semeringy,loziska a cela udrzba.Ak pondelok neodidem ja ale kolega cca na 3 tyzdne ,tak sa do toho pustim a pridi pozriet.Zatial to mam premerane len naprava od kasne.Takze este neviem ako to vyzera na kolach.Spojovacky musim tiez dat na repas.Foto nieje problem.Len do PC mi to trochu trva.

Autor:  jozef1974 [ Ned, 23.05.2010, 9:36 ]
Predmet príspevku: 

dakujem, cez NR chodim pomerne casto tak by som aj prisiel na to juknut ak budes doma. ja to asi tuto sezonu uz necham tak ,ale som strasne nerozhodny typ a co nevidim tak furt spekulujem

Autor:  dindaj [ Pon, 31.05.2010, 22:22 ]
Predmet príspevku: 

Ja mam otazku k podvozkom.Mam teraz opieskovany ram na stole a tak ma napadlo ze miesto dlhych strun prevarit uchyty na struny nizsie.Mohol by som pouzit origo struny aj tlmice dalo by sa to dvihnut o hodne.Primarne mi ide o usetrene prachy a nevidim v tom ziaden problem.Kludne ma na nejaky upozornite.

Obrázok
Obrázok

Autor:  masurko [ Uto, 01.06.2010, 8:34 ]
Predmet príspevku: 

Milanko, tiez si myslim, ze by to nemalo robit problemy, ak pocitas s krizivostou serioveho auta (v dosledku nedostatocne dlhych pruzin a tlmicov).

Autor:  RADOFFROAD [ Uto, 01.06.2010, 16:41 ]
Predmet príspevku: 

presne tak Masurko, ked uz toto riesenie aspon nove ked uz originalne (mam dve sady fungel novych podvozkov origo z Y61) ale krizenie a jazdne vlastnosti v terene nebudu ako pri IM, to jednoznacne...

Autor:  dindaj [ Uto, 01.06.2010, 17:56 ]
Predmet príspevku: 

Toho som si vedomy ale seriove krizenie mi staci nakolko sa stale bavime o lestenke.

Stránka 2 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/