Dnes je štvrtok 29. mája 2025, meniny má Vilma a zajtra Ferdinand
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 15 ] |
|
Autor |
Správa |
tilda
Začínajúci koumák
Registrovaný: Ned, 13.04.2008, 20:56 Príspevky: 137 Bydlisko: Piešťany
|
Nasiel som zaujimave videjko z jazdenia T80. Celkom pekne offrad jazdenie. Pacila sa mi hlavne strelba vo vyskoku
http://www.youtube.com/watch?v=4F89YnN5tEc
|
Pia, 19.09.2008, 13:46 |
|
 |
Frankie
Učeň
Registrovaný: Str, 17.09.2008, 8:41 Príspevky: 17 Bydlisko: som ten strašný pražák
|
mně na tom fascinuje ta zaměřovací automatika, ať s tím podvozkem děláš co chceš ten lauf míří pořád stejným směrem
|
Pia, 19.09.2008, 14:46 |
|
 |
efendi
Velky Kraken
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8013 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
|
NO je to super, nebol by som veryl ze dokaze aj taketo kaskaderske kusky,, kua ale musi to mat poriadnu spotrebu,, ktovie kolko to zere na motohodinu.. 
_________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited
|
Pia, 19.09.2008, 16:09 |
|
 |
Frankie
Učeň
Registrovaný: Str, 17.09.2008, 8:41 Príspevky: 17 Bydlisko: som ten strašný pražák
|
efendi píše: NO je to super, nebol by som veryl ze dokaze aj taketo kaskaderske kusky,, kua ale musi to mat poriadnu spotrebu,, ktovie kolko to zere na motohodinu..  cca 300 litrů žral starej českej model tedy to mi tvrdil jeden bigoš
|
Pia, 19.09.2008, 16:18 |
|
 |
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
rusi sú experti na skákanie s tankom. A dlho im trvalo, než zvládli gyrobloky ktoré stabilizujú kanón v zámernej.
Tank má spotrebu jak tank... zábavnejšie je že životnosť tankového motora do GO je nejakých 3000 km 
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Pia, 19.09.2008, 17:39 |
|
 |
bacilpyrin
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 10:33 Príspevky: 747 Bydlisko: Trenčianske Teplice, Košice
|
Martin 4 píše: rusi sú experti na skákanie s tankom. A dlho im trvalo, než zvládli gyrobloky ktoré stabilizujú kanón v zámernej. Tank má spotrebu jak tank... zábavnejšie je že životnosť tankového motora do GO je nejakých 3000 km 
Bojový tank má motor so životnosťou 500 km. To je aj predpoklad životnosti celého tanku do zničenia nepriateľom. To len 4 tankistom a psovi menili motor v tanku.
_________________ Nikdy sa nehádaj s blbcom. Niekdo by si nemusel všimnúť, že je medzi vami rozdiel.
LAND ROVER Discovery II.
|
Pia, 19.09.2008, 22:25 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
To sú drýsty. Tankový motor vydrží ovela ovela viacej.
Motory do T34 sa v podstate bez vedších zmien montujú až do teraz. Akurát sa zvädšoval výkon.
Inak viete na čo mal tento motor slúžiť, než ho implementovali do tanku??
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Pia, 19.09.2008, 23:17 |
|
 |
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
do trachtorov? ...teda tých čo mali preorať kulakov? 
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Pia, 19.09.2008, 23:41 |
|
 |
Roland
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 03.06.2008, 20:42 Príspevky: 521 Bydlisko: Nitra
|
Kapo píše: To sú drýsty. Tankový motor vydrží ovela ovela viacej. Motory do T34 sa v podstate bez vedších zmien montujú až do teraz. Akurát sa zvädšoval výkon.
Inak viete na čo mal tento motor slúžiť, než ho implementovali do tanku?? ja nevim ale hadal by som ponorku alebo lod 
_________________R-servis Nitra Levická 7 +421 915 405 549 roland@r-servis.sk http://www.r-servis.sk OPRAVY AT PREVODOVIEK, MOTOROV, AUTOSERVIS
|
Pia, 19.09.2008, 23:48 |
|
 |
MARTINO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45 Príspevky: 3143 Bydlisko: VYCHOD PO
|
Kapo píše: To sú drýsty. Tankový motor vydrží ovela ovela viacej. Motory do T34 sa v podstate bez vedších zmien montujú až do teraz. Akurát sa zvädšoval výkon.
Inak viete na čo mal tento motor slúžiť, než ho implementovali do tanku??
.....historia tanku T34 siaha až niekde k americkym korenom ku človeku s menom J.Christie ...  //zase Amerika  //...a predpokladam motor bude z lietadla...
_________________My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom. ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk
|
Sob, 20.09.2008, 0:15 |
|
 |
Kapo
Recyklovaný teaneger
Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21 Príspevky: 3601 Bydlisko: MY/BA
|
Martino, bravóó. Áno, pôvodne bol skonštruovaný do lietadla.
Podrobnosti si najdite na webe.
Ale už iba táto skutočnosť značí o tom, že lietadlo nemôže letieť 300 hodín a potom padnúť.
Životnosť tanku, ale aj inej techniky, napríklad offroadu záleží viac menej aj od správnej obsluhy, údržby a zaobchádzaní.
_________________JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ. 
|
Sob, 20.09.2008, 0:41 |
|
 |
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|

jj ... vidlicový dvanásťvalec bol odvodený z leteckého motora - ale nie každý. Počas baľšej oťečestvennej sa do tankov montovalo to, čo bolo práve po ruke. Čiže legendárny T-34 bol vyrábaný v neprehľadnom množstve verzií a subverzií. V dobe blokády leningradu do neho montovali aj benzínové motory ktoré tam zrovna mali , aj keď vymyslený bol s naftovým. Aj samotná konštrukcia korby a veže sa odlišovala podľa toho, v ktorej továrni bol vyrobený. Korby boli zvárané aj odlievané, veža sa menila podľa dostupnej technológie a použitého kanóna.
Podla Christieho sa volá najmä spôsob zavesenia a odpruženia pojazdových kladiek. Dovtedy mali tanky pojazdové vozíky s krátkou dráhou odpruženia kladiek. Christie dal kolá na vlečené kľuky a odpružil ich torznými tyčami. Tým dosiahol veľký zdvih na pružení a veľkú rýchlosť tanku v teréne. Asi prvý to v sérii využili rusi na tankoch BT (bystrochodnyj tank)
Životnosť motora je funkciou jeho objemu, výkonu a technológie výroby. Motor s malým litrovým výkonom môže mať nekonečne dlhú životnosť. Ako rastie litrový výkon, klesá životnosť, alebo (ak má byť životnosť zachovaná) strmo stúpa technologická náročnosť výroby. Motory s vysokým litrovým výkonom vyrábané za bojových podmienok vojnovej produkcie (továrne bez hál - stroje pod holým nebom a pod) mali veľmo biednu životnosť. A nikoho to ani moc neštvalo. Bol to spotrebný materiál. Napr. po celú dobu vojny mali rusi obrovské problémy s dodržiavanm technologickej disciplíny najmä pri tepelnom spracovní. To im robilo problémy prakticky vo všetkoej technike.
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Sob, 20.09.2008, 12:30 |
|
 |
janotoyotak
Začínajúci koumák
Registrovaný: Sob, 17.02.2007, 15:04 Príspevky: 141 Bydlisko: Ba
|
Kapo píše: Inak viete na čo mal tento motor slúžiť, než ho implementovali do tanku??
A ja som si myslel, že tankové motory vyrábané v Martine boli robené v licencií Pielstick (myslím,že tak nejak sa to píše) a boli pôvodne určené do lokomotívy. Ibaže pre potreby armády boli modifikované ako viacpalivové.
Spotreba tanku bola 300-500 l/100km, podľa spôsobu použitia (pri bežnej prevádzke okolo 300 l a pri bojovom nasadení aj 500 l).
Na rozdiel od BVPčka, ktoré spotrebovalo 70-100 l/100km.
|
Sob, 20.09.2008, 14:12 |
|
 |
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Su tam aj ine zaujimave videa. Napr. Top 10 tank.
Tam uvadzaju akcny radius tankov s pridavnymi nadrzami od 350 - 550 km. /zhruba nepamatam presne/ Prvy je nemecky leopard, kriteria neuvadzaju.
|
Sob, 20.09.2008, 14:22 |
|
 |
Martin 4
Trvalá prekážka
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10 Príspevky: 3197 Bydlisko: nr
|
Jano máš správne info, ale poskladal si z toho chybný záver. V martine sa skutočne robili tankové motory a skutočne sa v licencii Pielstick robili motory pre lokomotívy. Ale určite to neboli tie isté motory. Lokomotívové motory sú velké pomaly ako celý tank. Tankové motory nie sú nijak príliš velké. Len sú vyšponované na velký výkon za cenu "tankovej" spotreby a nevelkej životnosti. V tankoch sa častejšie používali skôr letecké motory. Rusáci cez II vojnu radi týmto smerom experimentovali, ale pravidelne sa to nedostalo do série pre vyťaženosť motorárskych tovární dodávkami leteckých motorov pre lietadlá. Aj američania postavili v tých časoch protoyp tanku, ktorý bol poháňaný leteckým, vzduchom chladeným hviezdicovým (!) motorom a mal elektrický prenos výkonu. Fungoval dobre ... až kým pre skrat v zložitej elektroinštalácii nevyhorel do tla. A bolo po ptákách...
_________________ SLOW & FURIOUS
|
Sob, 20.09.2008, 20:42 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 15 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|