4x4 Club Slovakia
http://www.4x4club.sk/forum/

Pomoc na telefóne :D
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=30&t=2111
Stránka 1 z 2

Autor:  slovacisko [ Štv, 12.07.2007, 9:00 ]
Predmet príspevku:  Pomoc na telefóne :D

Máte problém? Scačí zavolať naše call centrum :lol: http://www.ioffroad.info/mp3/peugeot_linka.rar

Autor:  janwayz [ Štv, 12.07.2007, 10:57 ]
Predmet príspevku: 

moje ňervyyy!! Ten operátor mal ale nervy!! Asi im zavolám kam chodia ich zamestnanci na kurzy sebaovládania...

Autor:  slovacisko [ Štv, 12.07.2007, 11:06 ]
Predmet príspevku: 

janwayz píše:
moje ňervyyy!! Ten operátor mal ale nervy!! Asi im zavolám kam chodia ich zamestnanci na kurzy sebaovládania...

Je to centrala tu v Prahe, mozem ti zistit :-D .

Autor:  michi [ Štv, 12.07.2007, 11:56 ]
Predmet príspevku: 

janwayz píše:
Ten operátor mal ale nervy!!


Ten operátor bol podla mňa úplný idiot!!! :smt091

Autor:  rado nd [ Štv, 12.07.2007, 13:25 ]
Predmet príspevku: 

michi píše:
janwayz píše:
Ten operátor mal ale nervy!!


Ten operátor bol podla mňa úplný idiot!!! :smt091
A teraz si zober, že od výkonnosti podobných bude onedlho závisieť výška môjho dôchodku.Sa picnem.

Autor:  janwayz [ Štv, 12.07.2007, 13:40 ]
Predmet príspevku: 

rado nd píše:
michi píše:
janwayz píše:
Ten operátor mal ale nervy!!


Ten operátor bol podla mňa úplný idiot!!! :smt091
A teraz si zober, že od výkonnosti podobných bude onedlho závisieť výška môjho dôchodku.Sa picnem.


MOOOJEEEE ŇEERVYYYYY :shock: :? :shock: aj môj dôchodok?!!!

Autor:  Jano JP [ Štv, 12.07.2007, 14:02 ]
Predmet príspevku: 

sa na mňa nehnevajte za môj názor, inak super story, ale ten telefonista bol profík a ten telefonujúci magor...
odôvodňujem to nasledovne: ak sa zamestnáte u niektorých firiem, zvlášť so zahraničnou účasťou, okrem zazmluvnenia loajálnosti voči nej, porušenie čoho je hrubým porušením umožňujúcim okamžitý vyhadzov v zmysle zákonníka práce, dostanete presný pokyn, ako máte svoju činnosť vykonávať; chlapca nevyviedlo z miery ani hrubé napádanie a ďalej si mlel - buďte si istí, že presne predpísaný postup...inak fakt obdivuhodné, väčšina z nás by reagovala inak...ale za tú firmu naposledy...

Autor:  janwayz [ Štv, 12.07.2007, 14:17 ]
Predmet príspevku: 

určite máš pravdu v časti o dodržiavaní presných postupov.
No trochu by som polemizovala, lebo síce títo operátori nemajú veľký priestor na sebarealizáciu a improvizáciu ak sa im zákazníkov "problém" nezmestí do ich tabuliek, no určite by nemali vyprovokovať zákazníka až k takejto reakcii a práve kevoliva loajálnosti k firme a obrazu firmy na verejnosti nesmú nechať zákazníka v pocite že firma mu nepomohla. Ver tomu že takýto tĺk na mieste kam volajú ľudia ktorí sú nahnevaní lebo majú problém alebo sú odstavení niekde pri ceste nemá čo robiť!

Určite pri vyhodnocovaní tohto záznamu jeho zamestnávateľom nebol pochválený... stačilo aby aspoň trochu empaticky (a hlavne o hodnú chvíľu skôr) povedal tomu nasratému človeku (ktorý nemal problém :-D ), že "bohužiaľ s týmto vám pomôcť nemôžem. Len v prípade že mi popíšete Vašu poruchu môžme nájsť riešenie. Práve voláte na hot-line, prepojiť Vás nemôžem, skúste volať ústredňu."

PS- skúsil si niekedy volať na hot-line orangeu? Ak sa tam teda konečne dovoláš - ešte sa mi nestalo, že by ma niekto z nich nechal bezradnú, bez pomoci, keď nevedeli čo s problémom tak si to pozisťovali a za chvíľu volali späť...

Autor:  Jano JP [ Štv, 12.07.2007, 14:31 ]
Predmet príspevku: 

...ano, aj takto to môže vypadať, len sme nepočuli ako to začalo a nevieme, aké presne pokyny dostal, ja verím, že sa držal presne tých...

...ano, v rámci dobrého mena firmy sa musí usilovať nenasrať zákazníka, ono jaksi ale niekedy je ten zákazník nezvládnuteľný...

ešte tak vedieť, či je to autentické, alebo je to odstrašujúca nahrávka z tréningu pre školenie operátorov...

Autor:  janwayz [ Štv, 12.07.2007, 14:36 ]
Predmet príspevku: 

Jano JP píše:
...ano, aj takto to môže vypadať, len sme nepočuli ako to začalo a nevieme, aké presne pokyny dostal, ja verím, že sa držal presne tých...

...ano, v rámci dobrého mena firmy sa musí usilovať nenasrať zákazníka, ono jaksi ale niekedy je ten zákazník nezvládnuteľný...

ešte tak vedieť, či je to autentické, alebo je to odstrašujúca nahrávka z tréningu pre školenie operátorov...


Janko - súhlasím v plnom znení!!
Ten zákazník bol inak tiež dosť vytrvalý, lebo mnohí by už po 4 otázke "máte problém?" dávno zahodili telefén alebo ho rozdupali.

A teda v poslednej tvojej pripomienke by som bola ochotná uveriť, že to bol záverečný test práve z toho cvičenia sebaovládania :D

Autor:  Jano JP [ Štv, 12.07.2007, 14:39 ]
Predmet príspevku: 

Janka, si zlatá, len aby nám chalani nevynadali - ale keď si v tom somnou, nebojím sa!!! :lol:

Autor:  janwayz [ Štv, 12.07.2007, 15:12 ]
Predmet príspevku: 

Jano JP píše:
Janka, si zlatá, len aby nám chalani nevynadali - ale keď si v tom somnou, nebojím sa!!! :lol:


a jéje! Ja som spoliehala na teba, na predsedu! :shock:

Autor:  Jano JP [ Štv, 12.07.2007, 15:18 ]
Predmet príspevku: 

janwayz píše:
...a jéje! Ja som spoliehala na teba, na predsedu! :shock:

neboj, my sa nedáme (nikomu neprezraď, ale nie som predseda :smt137)

Autor:  tek24ss [ Štv, 12.07.2007, 15:28 ]
Predmet príspevku: 

pred operatorom respekt. :smt023 vybavil to uplne profesionalne.Za to,ze sa telefonujuci tak narodil nemoze.
Citácia:
ešte tak vedieť, či je to autentické,

je to autenticke.A este tomu do realu chyba to,ze denne je podobnych magorov dost.

Autor:  Milos [ Štv, 12.07.2007, 15:51 ]
Predmet príspevku: 

akoze... trpezlivost mam aj ja.. ale odtial potial.. viem ked volam a vysvetlujem T-com linke :D:D:D ale vacsinou sa pochopime v prvych sekundach :wink: keby chyti m niekoho takeho ze melie do okola a nepocuva telefon tak fuuuuuu :evil:

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/